kobuzzz 1 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) Bez problemu dało rady je wprasować?? Edytowane 8 Września 2015 przez kobuzzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldih1979 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Bez problemu dało rady je wprasować?? U mnie bez problemu wszystko ładnie poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ok, to zamawiam i ja. Jak przyjdą i założe to napiszę czy w moim przypadku pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 U mnie po zamontowaniu na dostarczoną pastę po ok 2 miesiącach zawieszenie było strasznie sztywne. Poprawka zamontowania tulei na smar do montowania opon dała bardzo dobre efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 A ktorą cześć tuleji smarować? Jeżeli metalowy środek tam gdzie śruba idzie to nie lepiej dać smaru grafitowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Oczywiście że środek. Wybór środka zależy od doświadczenia montującego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak 2 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 da sie... sa 2 rodzaje zwrotnic(tym samym 2rodzaje wahaczy) o ile dobrze pamietam, jedne maja 12mm a drugie 14mm wejscie do zwrotnicy. mam pytanie czy 12mm lub 14mm jest od czegoś uzależnione? od silnika, czy może rocznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Rocznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekaudi 0 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Rocznik koledzy szukam pomocy. Mam audi a4 b7 i wszyskto jest ok jak jedzie sie tak do 110 powyzej tej prętkosci na budzie auta zaczynaja sie drgania podczas hamowania czuc bicie na kierownicy. jakis miesiac temu wymienilem tarcze i klocki na przodziei tyle wiec to chyba trzeba wykluczyc. Mechanik stwierdzil ze mam rozwalone poduszki silnika ale czy to moze byc winowajca owych drgan przy wiekszej predkosci?? prosze o pomoc jesli ktosz was przerabial juz ten problem. Kompletnie nie wiem od czego zaczac szukac. Z góry dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Sprawdż czy nie ma bicia tarcz ale na samochodzie . Czy piasty dobrze były oczyszczone przed założeniem tarcz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekaudi 0 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Sprawdż czy nie ma bicia tarcz ale na samochodzie . Czy piasty dobrze były oczyszczone przed założeniem tarcz? mogłbys podpowiedziec jak mam sprawdzic bicie tarcz na samochodzie bo nie bardzo wiemjak mam to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Po zdjęciu koła przykręcasz śrubami przez podkładki tarcze do piasty. Musisz znaleźć stabilny punkt do którego trzeba przymocować wskaźnik . Odpalasz autko i koła się kręcą . Sprawdzasz czy tarcze nie zmieniają dystansu od wskaźnika. To metoda troche partyzancka , ja sprawdzał bym to u mechanika co ma maszyne do toczenia tarcz na samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz 1 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Wreszcie i ja się przybrałem do wymiany tulei:) założenie nowych oponek zimowych (NOKIAN) i wymiana tulei wyeliminowała całkowicie problem drgań teraz samochód jedzie tak jak powinien:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppa4 1 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Tuleje na poliuretany wymieniliście tyko na przodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak 2 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 mi wymiana tulei nie pomogła. Wymieniłem też całe zawieszenie na nowe łącznie z amortyzatorami. Opony wyważane ze 100 razy na różnych felgach. Dalej mam problem i nie mam pomysłu co jest przyczyną drgań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Wjedź na podnośnik , odpal auto wsadź bieg / ustal szybkość / na którym najbardziej telepie. Potem odkręć z jednej strony półoś od skrzyni , powtórz rozpędzanie , to samo zrób z druga półosią . Wyeliminujesz w ten sposób drgania od skrzyni lub mechanizmu różnicowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppa4 1 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 TUlejki zamontowane i chyba jest lepiej! Musze wyskoczyc na obwodnice zeby miec pewnosc, dam znac. Pojawił się natomiast problem z luzem na przegubie wewnętrznym prawej półośki, od strony skrzyni, no i teraz pytanie jak to ogarnąć ? Da się sam przegub kupić, jaki to numerek ? czy też regeneracja dałaby radę ? Pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_74 0 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Hej, Wymieniłem tuleje również na poliuretanowe i super - o to chodziło Mam zawieszenie przed liftem - więc wymiana była uzasadniona. Poniższe objawy zniknęły: 1. Mocne wibracje kierownicy podczas hamowania na oponach zimowych 205/60/16 2. Wibracje wyczuwalne na siedzeniu przy prędkości 140 km/h na oponach zimowych Na oponach letnich 225/50/17 nie miałem wibracji podczas hamowania a jedynie wibracje przy 140 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 koledzy ja sie rok czasu meczylem z tymi wibracjami.kupe kasy wydalem na diagnoze,a przyczyna byla banalna. zle wywarzone kola,zle poniewaz zla taktyke mocowania kola na wywarzarce wszyscy przyjmowali.otwor centralny w feldze po stronie zew ma owalny ksztalt,natomiast po stronie wew jest okrogly. najlepszym sposobem na wywarzenie takich kol jest uzycie tuleji centrujacej mocowanej po wew stronie felgi ,zas dokrecenie felgi do wywarzarki powinno byc zrobione za pomoca specjalnego uchwytu ,docisku tzw" jak na piascie".po tym zabiegu jak reka odial.zadnych wibracji od 0-215 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Mnie chyba też to dopadło. Dziwne jest o tyle, że czasami wibracji nie ma, czasami są i to spore, czasami tylko w ostrzejszych zakrętach. Opony i felgi nowe, piasty z tarczami wymienione, także chce spróbować z tulejami mam tylko problem, że nie wiem co siedzi u mnie w aucie, bo jest z początku 2010. Niestety po numerach nie mogę nic znaleźć w ETCE, może ktoś ma jakąś lepszą wersje. Numery wahaczy: 8K0407695F 8K0407696F Edytowane 3 Stycznia 2016 przez czester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się