Mosiadz Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Witam. Chciałbym się o coś zapytać. 1. Czy po dłuższym odłączeniu akumulatora mogło dojść do rozkalibrowania sterownika stag300 ? Główne objawy to wzrost spalania, brak dynamiki. 2. Poj. użytkowa 48 litrów. W butli jest ok 6-7 litrów LPG. Kiedy silnik przyspiesza na trzecim biegu to przy ok 4-5 tyś przełącza go na PB. Prawidłowo ? 2a. Przy jakiej ilości gazu jest tendencja do przełączania na PB ? Nie pamiętam już czy sterownik ma ignorować pierwszy spadek ciśnienia. Jeżeli odłączenie aku spowoduje że lpg wróci na fabryczne ustawieni to wspomniana funkcja nie jest włączona. Zgadza się ?
Slawek84 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Ad.2/2a Możliwe, że masz butle do "jazdy na wstecznym" i dlatego przy mocnym deptaniu i małej ilości gazu w butli spada ciśnienie. Bo gaz "ucieka"
martin_rs4 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 u mnie jest dokladnie tak samo, ze przy malej ilosci gazu czyli miedzy gdzies ok 5 L. przy mocnym butowaniu ( czyli gaz do podlogi i obr. do 6000/min. ) tez odcina gaz, poniewaz nie ma odpowiedniego cisnienia jak przy pelnej butli. mam to od samego poczatku i jest ok. Instalka szczelna, pali malo wiec jest git
ghost2255 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Nie jest GIT, bo masz butlę "do jazdy na wstecznym", czyli wielozawór jest od strony przodu auta i przy małej ilości gazu przy nagłym przyspieszeniu na skutek bezwładności cieczy w butli resztka zawartości przelewa się na tył bytli, skąd wielozawór nie "ciągnie" paliwa LPGi spada ciśnienie w układzie, dlatego sterownik gazowy przełącza na benzynę. Podczas równej, spokojnej jazdy można jeszcze wypalić te kilka litrów gazu. Tak montowany zbiornik to błąd w sztuce montażu gazu. Są 2 wyjścia: mniej inwazyjne-przedłużyć wężyk wielozaworu, żeby ciągnął z "tyłu" butli. bardziej inwazyjne-obrócić butlę, ale wiąże się to przeważnie z wierceniem nowych otworów pod mocowanie butli w podłodze.
Mosiadz Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Nie jest GIT, bo masz butlę "do jazdy na wstecznym", czyli wielozawór jest od strony przodu auta i przy małej ilości gazu przy nagłym przyspieszeniu na skutek bezwładności cieczy w butli resztka zawartości przelewa się na tył bytli, skąd wielozawór nie "ciągnie" paliwa LPGi spada ciśnienie w układzie, dlatego sterownik gazowy przełącza na benzynę.Podczas równej, spokojnej jazdy można jeszcze wypalić te kilka litrów gazu. Tak montowany zbiornik to błąd w sztuce montażu gazu. Są 2 wyjścia: mniej inwazyjne-przedłużyć wężyk wielozaworu, żeby ciągnął z "tyłu" butli. bardziej inwazyjne-obrócić butlę, ale wiąże się to przeważnie z wierceniem nowych otworów pod mocowanie butli w podłodze. Cholerka... O tym nie pomyślałem. Tak czy siak trzeba odpiąć przewody od wielozaworu. Więc odkręcę butle i zobaczę czy da się obrócić bez dodatkowych otworów. Ale wydaję mi się że nie powinno być z tym problemu. I znowu czeka mnie wyginanie tych przewodów żeby się wkręciły do wielozaworu. Ostatnio jak podginałem pływak bo za mało wchodziło do butli to wybiłem palca podczas gięcia przewodu. Bo starałem się go nie zagiąć. Jak ja tego nie lubię... Ale co zrobić. Byłem zobaczyć na butlę. Jednak nie obędzie się bez nowego otworu. Chodzi o ten na przewody. Więc muszę się zastanowić co robić. Jak można przedłużyć ten przewód ?
grabciu Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 1.8, klima off, obroty do 2500 i potrafi spalic 15l w miescie.. a instalacja nowa.. co moze byc nie tak? od czego zaczac?
gonsiorek Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Ostatnia zima - 13-14 litra LPG/100 km (miasto 50 tys. mieszkańców) + bena na starty i rozgrzanie reduktora. W zeszłym tygodniu trasa 500 km po naszych drogach - 4 osoby i dość dynamicznie bo turbina miała co robić - 10.5 LPG /100 km.
elmo814 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 panowie ile je gazoliny b4 2.6 v6 sedan oska w miescie, cylk mieszany i trasa
buncio Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 ja mam 1.6 w trasie palił 8 w mieście 11 benzyny. po założeniu sekwencji BRC spalanie w jeździe czysto miejskiej takiej od bloku do bloku spalanie 13 LPG i nie odczułem jakiejś specjalnej utraty mocy.
diego_85 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Mój 1,8T BFB Landi Renzo OMEGAS - średnio miasto 10-11 l/100km, trasa 8 i mniej zależy jaka
OloWrocek Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Kolego 2,6 w avancie pali mi w mieście między 15 a 18 litrów podtlenku lpg we Wrocławiu. Trasa 12 a 15 podtlenku lpg. Jak by nie jeździł to mniej niż 15 literków nie zszedłem. Więc zachodzę do głowy jak ktoś może pisac ze taka pali mu 10,5 czy 11 L. Nic nie warty bełkot. NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ!!!!
fulki Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 na 1,6 13,5 l do zdecydowanie za dużo 9 to ok jec na regulacjie gazu
dandi88 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Kolego 2,6 w avancie pali mi w mieście między 15 a 18 litrów podtlenku lpg we Wrocławiu. Trasa 12 a 15 podtlenku lpg. Jak by nie jeździł to mniej niż 15 literków nie zszedłem. Więc zachodzę do głowy jak ktoś może pisac ze taka pali mu 10,5 czy 11 L. Nic nie warty bełkot. NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ!!!! Dokładnie tak.. Ja miałem poprzednio B4 z motorownią 2.3 to paliło mi około 18/100 lpg ;p ale instalka LPG była zwykła. Mój dobry kumpel śmigał jakiś czas temu coupetą B4 z motorkiem 2.6 wlasnie ale w automacie była, to jak cisnał po mieście to smiało te 16-17 łyknęła, zaś w trasie w granicach 12-14. Ale była grzana równo......
Mati_23 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 No ja przy moim 2.8 spalanie na poziomie 12-13 miasto bardzo sporadycznie traski do pracy 20 km w jedna stronę a po mieście nie wiem ile ale w sumie to mało ważne V6 musi pić
Magicbattle Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 a6 2.4 v6 ;p w trasie beny do 140 prawie caly czas 9 litrow. az nie wierzylem.a teraz lpg w trasie 10-11 litrow. wierzcie czy nie wiem to moj portfel.
Mati_23 Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 wieże bo w rodzinie mam A6 C5 2.4 i autko potrafi tyle spalić
bartek-skom Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 2.8 V6 15'' srednio 11.5l LPG 17'' 12-13l LPG Min 10.2l LPG Max 13.8l LPG
dedkam Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 A ile gazu pali posiadaczom silników 1.8T BEX? Na dniach zakładam instalację i zastanawiam się jak to będzie wyglądało
Arkadiuso Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 dedkam dodaj do obecnego spalania 20% i będziesz miał swoje realne spalanie lpg..
dedkam Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 no to tak muszę liczyć przy spokojnej jeździe koło 10-11l LPG, w trasie może trochę mniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się