Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile pali Wam gazu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się o coś zapytać.

1. Czy po dłuższym odłączeniu akumulatora mogło dojść do rozkalibrowania sterownika stag300 ? Główne objawy to wzrost spalania, brak dynamiki.

2. Poj. użytkowa 48 litrów. W butli jest ok 6-7 litrów LPG. Kiedy silnik przyspiesza na trzecim biegu to przy ok 4-5 tyś przełącza go na PB. Prawidłowo ?

2a. Przy jakiej ilości gazu jest tendencja do przełączania na PB ?

Nie pamiętam już czy sterownik ma ignorować pierwszy spadek ciśnienia.

Jeżeli odłączenie aku spowoduje że lpg wróci na fabryczne ustawieni to wspomniana funkcja nie jest włączona. Zgadza się ?

Opublikowano

Ad.2/2a Możliwe, że masz butle do "jazdy na wstecznym" i dlatego przy mocnym deptaniu i małej ilości gazu w butli spada ciśnienie. Bo gaz "ucieka"

Opublikowano

u mnie jest dokladnie tak samo, ze przy malej ilosci gazu czyli miedzy gdzies ok 5 L. przy mocnym butowaniu ( czyli gaz do podlogi i obr. do 6000/min. :whistling:) tez odcina gaz, poniewaz nie ma odpowiedniego cisnienia jak przy pelnej butli. mam to od samego poczatku i jest ok. Instalka szczelna, pali malo :wink: wiec jest git :banan:

Opublikowano

Nie jest GIT, bo masz butlę "do jazdy na wstecznym", czyli wielozawór jest od strony przodu auta i przy małej ilości gazu przy nagłym przyspieszeniu na skutek bezwładności cieczy w butli resztka zawartości przelewa się na tył bytli, skąd wielozawór nie "ciągnie" paliwa LPGi spada ciśnienie w układzie, dlatego sterownik gazowy przełącza na benzynę.

Podczas równej, spokojnej jazdy można jeszcze wypalić te kilka litrów gazu.

Tak montowany zbiornik to błąd w sztuce montażu gazu.

Są 2 wyjścia:

mniej inwazyjne-przedłużyć wężyk wielozaworu, żeby ciągnął z "tyłu" butli.

bardziej inwazyjne-obrócić butlę, ale wiąże się to przeważnie z wierceniem nowych otworów pod mocowanie butli w podłodze.

Opublikowano
Nie jest GIT, bo masz butlę "do jazdy na wstecznym", czyli wielozawór jest od strony przodu auta i przy małej ilości gazu przy nagłym przyspieszeniu na skutek bezwładności cieczy w butli resztka zawartości przelewa się na tył bytli, skąd wielozawór nie "ciągnie" paliwa LPGi spada ciśnienie w układzie, dlatego sterownik gazowy przełącza na benzynę.

Podczas równej, spokojnej jazdy można jeszcze wypalić te kilka litrów gazu.

Tak montowany zbiornik to błąd w sztuce montażu gazu.

Są 2 wyjścia:

mniej inwazyjne-przedłużyć wężyk wielozaworu, żeby ciągnął z "tyłu" butli.

bardziej inwazyjne-obrócić butlę, ale wiąże się to przeważnie z wierceniem nowych otworów pod mocowanie butli w podłodze.

Cholerka... O tym nie pomyślałem. Tak czy siak trzeba odpiąć przewody od wielozaworu. Więc odkręcę butle i zobaczę czy da się obrócić bez dodatkowych otworów. Ale wydaję mi się że nie powinno być z tym problemu. I znowu czeka mnie wyginanie tych przewodów żeby się wkręciły do wielozaworu. Ostatnio jak podginałem pływak bo za mało wchodziło do butli to wybiłem palca podczas gięcia przewodu. Bo starałem się go nie zagiąć. Jak ja tego nie lubię... :( Ale co zrobić. :)

Byłem zobaczyć na butlę. Jednak nie obędzie się bez nowego otworu. Chodzi o ten na przewody. Więc muszę się zastanowić co robić.

Jak można przedłużyć ten przewód ?

Opublikowano

1.8, klima off, obroty do 2500 i potrafi spalic 15l w miescie.. a instalacja nowa.. co moze byc nie tak? od czego zaczac?

Opublikowano

Ostatnia zima - 13-14 litra LPG/100 km (miasto 50 tys. mieszkańców) + bena na starty i rozgrzanie reduktora. W zeszłym tygodniu trasa 500 km po naszych drogach - 4 osoby i dość dynamicznie bo turbina miała co robić :) - 10.5 LPG /100 km.

Opublikowano

panowie ile je gazoliny b4 2.6 v6 sedan oska w miescie, cylk mieszany i trasa

Opublikowano

ja mam 1.6 w trasie palił 8 w mieście 11 benzyny. po założeniu sekwencji BRC spalanie w jeździe czysto miejskiej takiej od bloku do bloku spalanie 13 LPG i nie odczułem jakiejś specjalnej utraty mocy.

Opublikowano

Kolego 2,6 w avancie pali mi w mieście między 15 a 18 litrów podtlenku lpg we Wrocławiu. Trasa 12 a 15 podtlenku lpg. Jak by nie jeździł to mniej niż 15 literków nie zszedłem. Więc zachodzę do głowy jak ktoś może pisac ze taka pali mu 10,5 czy 11 L. Nic nie warty bełkot. NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ!!!!

Opublikowano

na 1,6 13,5 l do zdecydowanie za dużo 9 to ok jec na regulacjie gazu

Opublikowano
Kolego 2,6 w avancie pali mi w mieście między 15 a 18 litrów podtlenku lpg we Wrocławiu. Trasa 12 a 15 podtlenku lpg. Jak by nie jeździł to mniej niż 15 literków nie zszedłem. Więc zachodzę do głowy jak ktoś może pisac ze taka pali mu 10,5 czy 11 L. Nic nie warty bełkot. NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ!!!!

Dokładnie tak.. Ja miałem poprzednio B4 z motorownią 2.3 to paliło mi około 18/100 lpg ;p ale instalka LPG była zwykła.

Mój dobry kumpel śmigał jakiś czas temu coupetą B4 z motorkiem 2.6 wlasnie ale w automacie była, to jak cisnał po mieście to smiało te 16-17 łyknęła, zaś w trasie w granicach 12-14. Ale była grzana równo......

Opublikowano

No ja przy moim 2.8 spalanie na poziomie 12-13 miasto bardzo sporadycznie traski do pracy 20 km w jedna stronę a po mieście nie wiem ile ale w sumie to mało ważne V6 musi pić :naughty:

Opublikowano

a6 2.4 v6 ;p w trasie beny do 140 prawie caly czas 9 litrow. az nie wierzylem.a teraz lpg w trasie 10-11 litrow. wierzcie czy nie wiem to moj portfel.

Opublikowano

wieże bo w rodzinie mam A6 C5 2.4 i autko potrafi tyle spalić :wink:

Opublikowano

A ile gazu pali posiadaczom silników 1.8T BEX? :) Na dniach zakładam instalację i zastanawiam się jak to będzie wyglądało :)

Opublikowano

no to tak muszę liczyć przy spokojnej jeździe koło 10-11l LPG, w trasie może trochę mniej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...