dzagu Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Witam, w jaki sposób wymienić klocki tył w a4 b8 2.0 tdi 170km bez vcds?
Barti_ Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Raczej nie dasz rady. Musisz komputerem odblokować elektryczny ręczny.
dzagu Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2020 4 minuty temu, dirty.73 napisał: oj tam nie.. Widziałem ten filmik, czy to bezpieczny sposób?
Barti_ Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 6 minut temu, dirty.73 napisał: oj tam nie.. Faktycznie, mój błąd - nie pomyślałem, że kolega może chcieć zrobić to drogą ala "mietek mechanik" 1 minutę temu, dzagu napisał: Widziałem ten filmik, czy to bezpieczny sposób? Ryzykujesz tym, że może Ci przestać działać elektryczny ręczny albo sypnie błędami na komputerze.
dirty.73 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 a czemu ma przestać działać?a jak inaczej otwiera się ręczny "normalnie?", no poprzez podanie zasilania,trzeba tylko odpowiednio bieguny podać no i oczywiście uważać,żeby jakiegoś zwarcia nie zrobić, myślisz,że wszyscy mechanicy robią to komputerem?pokusiłbym się o opinie,że mniejszość...za długo schodzi
Tom A4 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) 16 minut temu, dirty.73 napisał: a czemu ma przestać działać?a jak inaczej otwiera się ręczny "normalnie?", no poprzez podanie zasilania,trzeba tylko odpowiednio bieguny podać no i oczywiście uważać,żeby jakiegoś zwarcia nie zrobić, myślisz,że wszyscy mechanicy robią to komputerem?pokusiłbym się o opinie,że mniejszość...za długo schodzi Druciarstwo to raz drugie to przy procedurze otwarcia i zamknięcia vcds dobiera odpowiednią odległość klocka od tarczy cofając tłoczek na odpowiednią odległość. Co do sprzętu to wystarczy kabel za parę zł i cofniemy sobie klocki ,a nie drutować przy zaciskach. Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez Tom A4
Barti_ Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) 18 minut temu, dirty.73 napisał: a czemu ma przestać działać?a jak inaczej otwiera się ręczny "normalnie?", no poprzez podanie zasilania,trzeba tylko odpowiednio bieguny podać no i oczywiście uważać,żeby jakiegoś zwarcia nie zrobić, myślisz,że wszyscy mechanicy robią to komputerem?pokusiłbym się o opinie,że mniejszość...za długo schodzi Właśnie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - wystarczy to zrobić nieumiejętnie i po ptakach. Otwarcie lub zamknięcie tłoczków komputerem to może minuta, więc ciężko mi się zgodzić z tą tezą A co do tego, że większość mechaników według Ciebie robi to ręcznie - cóż trzeba zmienić mechanika Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez Barti_
dirty.73 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 ale ja nigdzie nie napisałem,że to jest prawidłowe podejście,napisałem,że się da i że tak robią
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Robia do momentu az sie cos wysra. Prosciej jest zdjac silniczek, wkrecic rdzen, wcisnac tloczek i zalozyc silniczek. W ten slosob mamy pewnosc ze hamulec postojowy bedzie prawidłowo działał
dzagu Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Jednak zrobi mi to mechanik z komputerem, a dziś zamówię sobie vcds. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Spiter Opublikowano 28 Września 2020 Opublikowano 28 Września 2020 Poleci ktos jakis kabel z allegro?
Barti_ Opublikowano 28 Września 2020 Opublikowano 28 Września 2020 Godzinę temu, Spiter napisał: Poleci ktos jakis kabel z allegro? Bierz sprawdzony z Ali. Tester Vag Com 20.4 Hex V2 ogólny kabel diagnostyczny OBDII 16Pin Vag Com 20.4.1/20.4.2 interfejs 2. ATMEGA162 + 16V8B + FT232RQ|Przewody i złącza do diagnostyki samochodowej| - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com No chyba, że potrzebujesz na już to wtedy loteria z Allegro/OLX.
Spiter Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Ten bedzie pasowal? To taki sam? Kabel diagnostyczny Interfejs VAG pl 20.4 Audi/VW Vcds Zielona Góra • OLX.pl WWW.OLX.PL Kabel diagnostyczny Interfejs VAG 20.4 pl OBDII-USB CAN jak HEX Vcds Do samochodów z... Edytowane 29 Września 2020 przez Spiter
jan.kow Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 (edytowane) Panowie, a jak wyciągnąć tłok w celu wymiany uszczelnień i tłoczka z takiego tylnego zacisku elektrycznego? Zaciski mam na wierzchu i chciałbym "rozłupać" na części pierwsze, proszę o info. Też trzeba odkręcić siłowniki (silniczki) elektryczne i od tej strony kręcąc jakimś torxem wykręcić tłoczki? Edytowane 30 Października 2020 przez jan.kow
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 Silniczek odkręcasz od zacisku, tłoczek wypychasz albo pod ciśnieniem powietrza albo cieczy. 1
jan.kow Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 (edytowane) Muskel dzięki Ci kolego serdeczne za info i super filmik choć po niemiecku Wsio teraz jasne i zrozumiałe. Nie chciałem nic na siłę aby nie uszkodzić czegoś w zacisku. Tak na przyszłość, jeśli wchodzi w grę tylko wymiana klocków to cofam tłoczki wg procedury VCDS-em. Tu jest wszystko jasne. Następnie nie wiem. Aby włożyć nowe klocki to przestrzeń na nie może być za mała (bo są "grube") i co wtedy? Wpycham tłoczek czy wkręcam? Jeśli wkręcam to w którą stronę? Zacisk lewy w tą samą stronę co prawy kręcę? Edytowane 30 Października 2020 przez jan.kow
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 (edytowane) Dokładnie otwierasz VCDSem i tłoczki tylko wpychasz nie wkręcasz. Po zamontowaniu zamykasz VCDSem i masz tam jeszcze taką funkcje wykonania testu. Uruchamiasz ją i VCDS wtedy 3 x otwiera i 3 x zamyka zacisk. Edytowane 30 Października 2020 przez Muskel1 1
jan.kow Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 Podziękował. I teraz jestem w domu. Już wiem wszystko. Pozdrawiam.
swirus89 Opublikowano 20 Lutego 2022 Opublikowano 20 Lutego 2022 Odświeżę troszkę temat, W sobotę miałem chwilę i chciałem wymienić klocki i tarcze tył w a4 b8 polift z ektrycznym ręcznym. Chciałem to zrobić tak jak trzeba czyli cofnąć tłoczki z komputera(kupiłem kiedyś tester diagnostyczny viaken – ale niestety wyskakiwał tam jakiś błąd połączenia). Więc przystąpiłem do wymiany tak jak opisywał Dev – czyli odkręciłem silniczek elektryczny i chciałem cofnąć tłoczek kręcąc trzpieniem z wielowypustem. Niestety tłoczek nie chciał się cofnąć – gdy kręciłem w jedną stronę to tłoczek się wysuwał, ale w druga stronę nie chciał wykonać ruchu. Przez chwilę trzpień kręcił się a tłoczek nie wykonywał ruchu, a później napotkałem opór – ale nie chciałem kręcić na siłę żeby nic nie zepsuć. Co z tym fantem zrobić. Musiałem poskładać samochód na starych gratach po potrzebowałem samochód. Teraz efekt jest taki, że pedał hamulca jest miękki i przy hamowaniu wchodzi powoli do podłogi. Proszę o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się