worm87 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Wielkie dzięki dla Dominika. Jako zielony user VAGa bez problemu od razu zakodowałem pilota
Kuba A4 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 witam!! po odłączeniu ako piloty nie działają tylko idzie odpalić, nie wiem czy mam alarm jedno jest pewne mam diodę w boczku drzwi kierowcy dzie to zrobić tylko VAGiem czy można nauczyć pilota jak było w B5 na włączonym zapłonie nacisnąc przycikski kluczyka
adadur Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zamknij auto odczekaj chwile min. 30 sek. Otworz auto mechanicznie od loerowcy a nast. Uruchom auto. Jak wcisniesz guzik to juz ster. radiowe juz powinno dzialac. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
kamil031 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Witam kupiłem ostatnio pilota o nr 4D0-837-231A 433,92Mhz tylko że na vagu 409 i 311 na kanale 46 blok 007 nie widze żeby pilot działał po naciśnięciu guzika i nie moge go dopasowac w adaptacjach 10 kanał 21, co może być przyczyną numer wyposarzenia wskazuje na 5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz orietuje się moze ktoś czy ten pilot bedzie pasował do mojego auta
elmo814 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 ten kluczyk wydaje mi ze jest z a6 , gdzes na forum jest opisane ze z a6 i z a3 moga nie pasowac
kamil031 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Jak go kupowałem to niby pasuje do A3 A4 A6 A8 i częstotliwośc sie zgadza. Wie ktoś może jaki na pewno będzię pasować
Yassu Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Witam. Panowie, próbowałem robić tak jak na filmie, ale niestety nie ma żadnej reakcji. Mam drugi nieaktywny pilot i chciałbym coś z nim zrobić, pytanie tylko czy potrzebuję nr do IMMO ? Kluczykiem odpalam auto i zamykam mechanicznie przez zamek w drzwiach kierowcy. Zamykam, otwieram, odpalam. W boczku drzwi tylko kontrolka, brak alarmu. Proszę o informację. Z góry dziękuję
adadur Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Spr. baterie. A przyuczenie pilota... znajdz w tym watku moj post. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Yassu Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Adadur robiłem tak jak pisałeś: auto zamknięte pilotem na 5 min, otworzyłem kluczykiem nieaktywnym mechanicznie, odpaliłem auto nacisnąłem guzik, zgasiłem auto - pilot dalej nie działa...
Krumak Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Yassu a spróbuj takiej procedury: wsiadasz do auta, zapalasz zapłon z jednego kluczyka, zamykasz wszystkie szyby, wysiadasz z auta i zamykasz drzwi, drugi kluczyk w zamek, zamykasz nim drzwi i chwilę trzymasz go w pozycji zamkniętej. Po wszystkim otwierasz drzwi z kluczyka, wyłączasz drugim zapłon i ten, który był w stacyjce powinien zostać przyuczony. U mnie zawsze tak to działa.
Yassu Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Krumak każdy sposób trzeba wypróbować Zobaczymy, czy to coś da... Poinformuję niebawem.
adadur Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Potestuj ten pilot ale miej na uwadze że czasem się uszkadzają i trzeba szukac drugiego ... jak masz dwa kluczyki/piloty wg mnie powinieneś wyczyścić je oba z pamięci a następnie je dograć jeśli jeden się uda dograć a drugi nie to pilot jest uwalony.
woodzuu Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 przydał mi się temacik .Po zmianie modułu komfortu walczyłem z przypisaniem pilotów. Dzięki adadur twoje posty bardzo sie przydały.
Ra4al Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Panowie mam pewien problem, gdyż próbując dodać kluczyk do Immo wchodzę w Instruments - 17 > Adaptations - 10 > Kanał 21 > Zmieniam wartość na 0 daję test i pisze ERROR, nawet jak nie zmienię wartości i dam Test wyskakuje to samo. Co z tym począć??
Gość cwiara Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Panowie mam pewien problem, gdyż próbując dodać kluczyk do Immo wchodzę w Instruments - 17 > Adaptations - 10 > Kanał 21 > Zmieniam wartość na 0 daję test i pisze ERROR, nawet jak nie zmienię wartości i dam Test wyskakuje to samo. Co z tym począć?? A zalogowales sie pinem immo? Sent from my iPhone5 using Tapatalk
Ra4al Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Tak pinem Immo się logowałem. Na razie chyba problem zażegnany, winowajcą było to iż zegary były przestawione w tryb serwisowy[aby móc z ich odczytać PIN] przez to m.in. nie mogłem odpalić auta i zaprogramować kluczyków . Wystarczyło VAG EEprom programmer'em wrócić do normalnego trybu i wsio hula.
ajotel Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Miałem dziś taką akcję. (Mój A4 B5 lift działał do tej pory całkiem normalnie, używam oryg. scyzoryka gdzie wszystkie funkcje pilota działają nadal normalnie) Zgasiłem silnik, poszedłem do sklepu i po powrocie już nie odpaliłem - a dokładnie auto odpala i gaśnie co wskazuje na zadziałanie immobilizera. O co chodzi że nagle nie widzi kluczyka? Drugi klucz zapasowy fabryczny tez nie odpala. Możecie podać możliwe przyczyny czemu nagle przestał odpalać? Wolałbym wiedzieć co to może być żeby mnie nie wydoił mechanik za coś innego :/ Acha kontrolka immobilizera po włączeniu zapłonu po chwili gaśnie a po kilku sekundach zaczyna migać.
Darwek24 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Mam a4 b7 2006 r. nie działają mi oba kluczyki do z. centralnego, jeden klucz używałem bateria dobra sprawdzona drugi leży, ale w nim bateria jest nie dobra, zamieniłem baterie w jednym i w drugim i nic, kluczem wszystko cacy działa, klucze są takie same numery itd. jaki to kabel potrzebuje jak wogóle potrzebuje, może da się to jakoś inaczej i program do tego, może mi ktoś podać linki do allegro. Z góry dzięki
tkoczi87 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Mam a4 b7 2006 r. nie działają mi oba kluczyki do z. centralnego, jeden klucz używałem bateria dobra sprawdzona drugi leży, ale w nim bateria jest nie dobra, zamieniłem baterie w jednym i w drugim i nic, kluczem wszystko cacy działa, klucze są takie same numery itd. jaki to kabel potrzebuje jak wogóle potrzebuje, może da się to jakoś inaczej i program do tego, może mi ktoś podać linki do allegro. Z góry dzięki Spróbuj włożyc kluczyk dostacyjki, przekręć zapłon i poprzyciskaj przyciski w pilocie, wyjmij i sprawdź czy działa - u mnie to pomaga za każdym razem po odłączeniu aku.
syndykat3 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 niestety mi to nie działa nie wiem czy ma to do znaczenia że nie mam wkładki bo mi wyrwali włamywacze którym łapy po opierdalam :naughty:to raz padł mi jeden z kluczyków bateria wymieniłem baterie i przestał mi działac chciałem go przypomnieć jak opisał tkoczi87 ale także porazka do zamka nie moge wsadzic bo nie mam wkładki i pytanie czy jak go wsadze do zamka w klapie powinno go przypomniec ?ps vagiem nie widział żadnego z kluczyków nawet tego działającego pomocy drugim także bateria sie odzywa ???adadur kiedy mógfłbym podjechac do ciebie do elblaga ogarnoł byś temat ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się