Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam możliwość kupić kierownicę multi z A3 8P, pytanie jak wygląda kwestia działania przycisków z radiem concert 2 w B6? Podobno nie działa, ktoś coś wie? 

Opublikowano

musiałbyś mieć concerta z B7

Opublikowano

Nie lepiej już zbierać graty na 2 din, i zapodać bns.5.0 lub Rns-e😉

Opublikowano
15 minut temu, A4b6quattro napisał(a):

Nie lepiej już zbierać graty na 2 din, i zapodać bns.5.0 lub Rns-e😉

O ile 2din nie jest takie drogie to ceny RNSe trochę przesadzone :D

Opublikowano
43 minuty temu, A4b6quattro napisał(a):

Nie lepiej już zbierać graty na 2 din, i zapodać bns.5.0 lub Rns-e😉

Jeśli 2din to Android... 

 

26 minut temu, Koziar993 napisał(a):

O ile 2din nie jest takie drogie to ceny RNSe trochę przesadzone :D

No to więc wolałbym Android. Jak wyżej. 

Wtedy za skrzynią biegów miejsce na ładowarkę indukcyjną :)

 

 

9 godzin temu, kamil-vag napisał(a):

musiałbyś mieć concerta z B7

Kaszana... To koszta się robią 

Opublikowano
33 minuty temu, Ivanek napisał(a):

Kaszana... To koszta się robią

Przecież te Concerty z B7 nie kosztują majątku :wink:

Opublikowano
15 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Przecież te Concerty z B7 nie kosztują majątku :wink:

Obstawiam że to 1:1 względem B6

Cenowo oczywiście

Opublikowano (edytowane)

Ma ktokolwiek wiedzę jakie numery ma mieć Concert2, który działa z multi? Może mam taki a nie wiem :)

 

EDIT: 
Okazuje się, że mam z literką D na końcu, czyli takie które montowane były w B7, ciekawe czy ktoś robił swap, czy te końcowe sztuki B6 już miały taki prezent od Audi..
Spontanicznie zamówiona kierownica z wiązką, do tego sprawdziłem to musiałem zamówić moduł, taśmę oraz kostkę poduszki. Tak naprawde graty, które blokują multi z B7 są droższe niż cała kierownica z poduszką... Póki co taka brzydka ale może kiedyś się trafi jaka ładna z TT lub A8 :)) 

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Ogólnie problem, zamontowałem moduł z końcówką Q, zmieniłem kostkę airbag na tę z B7, założyłem taśmę z B7 do multi, poskładałem wszystko i mam problemy:
nie działa multifunkcja ani jej podświetlanie, nie działa klakson i świeci się airbag kierownicy.

 

Ktoś ma jakieś pomysły ?


IMG_20230713_181026.jpg.ae6dacc5224e74f418bfbb4da5ee22f0.jpgIMG_20230713_192927.jpg.d5f67f56b8e5bfb191b02a11735fe8ee.jpg

Opublikowano
8 minut temu, Ivanek napisał(a):

Ktoś ma jakieś pomysły ?

Uszkodzony moduł lub zwalona taśma od airbagu. Pozycjonowałeś ją przed montażem?

Opublikowano
Teraz, pila24 napisał(a):

Uszkodzony moduł lub zwalona taśma od airbagu. Pozycjonowałeś ją przed montażem?

W teorii ona była ustawiona w pozycji na godzinę 15, wcisnąłem blokadę i przestawiłem na 12, by montować kierownicę tak jakby w naturalnej pozycji z kołami na wprost. Nie 'ustawiałem' jej, słyszałem o czymś takim że kręci się od jednego do drugiego skrajnego położenia i o połowę liczby obrotów wraca się. Może to być tego wina?

Opublikowano
Teraz, Ivanek napisał(a):

Może to być tego wina?

Tak,bo jej nie wypozycjonowałeś więc nie wiadomo czy nie została zerwana. Trzeba za każdym razem policzyć wszystkie obroty od pozycji skrajnych i ustawić w połowie obrotów.

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, pila24 napisał(a):

Tak,bo jej nie wypozycjonowałeś więc nie wiadomo czy nie została zerwana. Trzeba za każdym razem policzyć wszystkie obroty od pozycji skrajnych i ustawić w połowie obrotów.

W teorii ktoś kto mi to sprzedał mógł ją ustawić byle jak tak?
Lekkie ruchy na tej blokadzie i widziałem, że tam są cztery taśmy i każde się poruszały, no nic, zdejmę jutro kierownicę i ją ustawię. Czy muszę całą taśmę wyjąć czy wystarczy zdjąć kierownicę, wcisnąć blokadę i wykonać procedurę powyżej?

 

Tylko czy tylko ta taśma może mieć wpływ zarówno na klakson, airbag jak i multifunkcję? Wszystko to idzie przez tę taśmę?

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Ivanek napisał(a):

W teorii ktoś kto mi to sprzedał mógł ją ustawić byle jak tak?

Wystarczy że zdemontował na skręconych kołach. Nie ma sensu teraz jej ustawiać,możesz sprawdzić ją miernikiem. A do ustawienia wystarczy kiere ściągnąć.

6 minut temu, Ivanek napisał(a):

Tylko czy tylko ta taśma może mieć wpływ zarówno na klakson, airbag jak i multifunkcję? Wszystko to idzie przez tę taśmę?

Na klakson nie ma (klakson ma przewody wpinane na wsuwki),ale na poduszkę i MF oczywiście.

Edytowane przez pila24
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 minuty temu, pila24 napisał(a):

Wystarczy że zdemontował na skręconych kołach. Nie ma sensu teraz jej ustawiać,możesz sprawdzić ją miernikiem.

Jakich wartości poszukiwać? Napięcie i ruszać nią delikatnie? Teraz gdy już się przejechałem to szansa na jej zerwanie już chyba jest bardzo duża?

 

3 minuty temu, pila24 napisał(a):

Na klakson nie ma (klakson ma przewody wpinane na wsuwki),ale na poduszkę i MF oczywiście.

Widziałem, że wszystkie wsuwki są powpinane. Mam możliwość przełożyć samą poduszkę z 3 ramiennej B7. W ten sposób może wykluczę samą poduszkę czy wina w niej czy gdzieś poniżej koła kierownicy.

 

Opublikowano
46 minut temu, Ivanek napisał(a):

Jakich wartości poszukiwać? Napięcie i ruszać nią delikatnie? Teraz gdy już się przejechałem to szansa na jej zerwanie już chyba jest bardzo duża

Sprawdza się przejście na pinach wejściowych i wyjściowych taśmy. Powinno być przejście na każdym pinie,tylko musisz mostek na pinach airbagu w taśmę rozłączyć by pomiar był poprawny. Mostki są na każdym wejściu do elementu airbag by nie doszło do przypadkowej detonacji (poduszka,moduł,wiązki-z jednej strony mają mostki które się odginają samoczynnie po zapięciu wtyczek).

Opublikowano
5 minut temu, pila24 napisał(a):

Sprawdza się przejście na pinach wejściowych i wyjściowych taśmy. Powinno być przejście na każdym pinie,tylko musisz mostek na pinach airbagu w taśmę rozłączyć by pomiar był poprawny. Mostki są na każdym wejściu do elementu airbag by nie doszło do przypadkowej detonacji (poduszka,moduł,wiązki-z jednej strony mają mostki które się odginają samoczynnie po zapięciu wtyczek).

Możesz mi to jaśniej objaśnić jak to sprawdzić? Muszę go całkowicie wyjąć?

Opublikowano (edytowane)

Przy kalibrowaniu czujnika kąta skrętu nie było reakcji na obrót, sterownik ABS przyjął ładnie kodowanie, po kalibracji widać, że czujnik czyta pozycje, tempomat działa. 

Spróbuję jakoś pomierzyć dla porównania moją taśmę z B6, ogólnie chyba zamówię kolejną do B7 i podmianka. 

 

Edit:

Sprawdziłem sobie teraz starą taśmę, od skrajnego do skrajnego jest 8 obrotów. Spróbuję dziś na początek ustawić tą założoną. 

Co do pomiarów to jakieś przejścia na starej znalazłem. Tyle, że musiałbym całkowicie wyjąć taśmę na zewnątrz by dostać się do wtyczek z tyłu.

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano
11 godzin temu, Ivanek napisał(a):

Co do pomiarów to jakieś przejścia na starej znalazłem. Tyle, że musiałbym całkowicie wyjąć taśmę na zewnątrz by dostać się do wtyczek z tyłu.

No trzeba ją ściągać by sprawdzić czy jest przejście z obu stron taśmy.

Opublikowano
49 minut temu, pila24 napisał(a):

No trzeba ją ściągać by sprawdzić czy jest przejście z obu stron taśmy.

Mam blisko siebie w Dąbrowie za 65zl taśmę. Plan mam taki : zdjąć poduszke i podmienić ze sprawną z B7. Jeśli to nic nie poskutkuje to ustawić na nowo taśmę, jeśli nic to nie da to pojadę po nową i podmiana, wtedy zobaczymy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...