Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@kamil-vag @staniek :hi:Dzięki. Musze to do soboty ogarnąć najlepiej z autopoziomowaniem. Walczymy. 

 

Wczoraj przymierzyłem dystanse i tył siada spoko jest idealnie wypchnięty tak jak chciałem. Z przodem muszę dotaczać i się bawić bo byłą zabawa z tarczą. 

No i foto jak wyglądają lampy po modzie na Bi-Led + Armatka led dalekosiężna któa będzie też pełnić funkcje DRL jak się uda to na 30% IMG_20210711_103007_911.jpg

 

IMG_20210711_122811.jpg

IMG_20210712_073236.jpg

IMG_20210711_125438.jpg

IMG_20210712_073307.jpg

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

Lampy wyglądają bardzo ciekawie. :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jak się ma coroczny przegląd do tak przerobionych lamp na ledy? Ostatnio jak byłem to kręcili nosem na ledowe postojówki :facepalm:

Opublikowano

w zgodzie z przepisami auto z takimi lampami nie ma prawa przejść przeglądu, a w życiu bywa różnie, zależy to od diagnosty i jego podejścia.

Opublikowano
6 minut temu, MaTeo85 napisał:

a w życiu bywa różnie, zależy to od diagnosty

A no.

Jakoś sobie radzimy. Jeżeli wszystko jest ustawione i nie zagraża na drodze to można się dogadać. Jeżeli coś udrutujesz to wiadomo że nawet ziomek diagnosta tego nie puści. Ale jak jest coś wykonanie profesjonalnie to jest trochę inaczej. Wszystko jest do dogadania. Prawda jest taka że to auto nie wjedzie na stacje z działającymi armatkami tylko będzie używało drogowych z soczewki jak oryginał. 

 

 

Opublikowano

Te armatki wyglądają trochę słabo, widziałem lepsze rozwiązania, ja tam wolałbym w miejscie drogowych wrzucić po prostu Leda Osram'a Ledriving na H7 i tyle, bez psucia ori wyglądu lampy...

Sama lampa wygląda fajnie i widać, że wykonana estetycznie ?

Opublikowano
38 minut temu, MaTeo85 napisał:

w zgodzie z przepisami auto z takimi lampami nie ma prawa przejść przeglądu, a w życiu bywa różnie, zależy to od diagnosty i jego podejścia.

MOTOFOCUS.PL

Kilka miesięcy temu media obiegła informacja o uzyskaniu przez firmę OSRAM w Niemczech homologacji, umożliwiającej legalne użytkowanie jej retrofitów LED w reflektorach pojazdów na drogach publicznych...

 Wychodzi na to, że teoretycznie można, ale przeforsowanie linii obrony pt. brak homologacji będzie bardzo trudne.

17 minut temu, kamil-vag napisał:

Sama lampa wygląda fajnie i widać, że wykonana estetycznie ?

+1.

Opublikowano
2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Te armatki wyglądają trochę słabo, widziałem lepsze rozwiązania

Kamil tak chciałem bo mi się podobało. Widziałem to na żywca w S8 D3 i dlatego się zdecydowałem bo mnie to ujęło. Ale ja jestem z tych co mu się e46 w kompocie podoba bardziej niż coupe także wiesz z jakiego typu z!@#$%bem masz doczynienia :grin:... Kumpel ma je w GS300 i tam to już wygląda kosmicznie ale też lampa sama w sobie jest kosmiczna. 

 

 

 

Opublikowano
Godzinę temu, DarekS4 napisał:

Widziałem to na żywca w S8 D3 i dlatego się zdecydowałem bo mnie to ujęło.

Podziel się efektem. ;)

Opublikowano

Panowie ma ktos schemat montażu całego czujnika tył ?? Bo albo mi czegoś brakuje albo faktycznie mam z ośki 

Opublikowano (edytowane)

dobrze celowałem. Dzięki 

 

Jeszcze na wieczór szybko wpadłem Zrobiłem i pociągnąłem wiązki od czujnika przód oraz zamontowałem czujnik. Brakuje mi tej blachy przedniej co trzyma to za wahacz :/ 

 

Uzbroiłem tez na gotowo w klocki i czujniki heble przód. Zrobiłem tez konserwacje błotników od środka. Doszedł mi też aktywny wydech z S4. Miałem robbic nowe tłumiki ale kumpel miał do sprzedania aktywny wydech z 4.2. Trochę je zmodyfikuje niestety mają do wymiany gruszki ... Częsta bolączka ori. Musze tu coś wykombinować bo ni da się ich kupić. Może coś dopasuję. Na koniec tego wstawię nowe końcówy. Na razie będzie bez rezonatorów środkowych. 

IMG_20210712_191617.jpg

IMG_20210712_191548.jpg

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

Siema siema .... Autko już lata. Dzisiaj jadę odebrać ze zbieżności 

Co się okazało co wyszło a na co nie zwróciłem totalnie uwagi .... mamy z tyłu kola z innym ET Ale to wyrównam dystansem. Musiałem podkręcić gwint do góry bo z tego powodu obcierało o nadkola a w sobotę jadę trasę w 3 os i byłaby masakra pewnie. 

W sobotę wymieliło mi przegub przy skrzyni już wymienione oba L+ P na Nowy. 

Polakierowany zderzak przód błotnik oraz spody drzwi bo pod listwami już się działo. Pomalowaliśmy od razu listwy drzwiowe te dolne i nakładki progowe. 

Zrobiłem plaster miodu w zderzaku bez ramki tak jak polecał @kamil-vag i wyszło to mega. Jestem zadowolony. 

Po urlopie do lakierowania idzie dach i słupki + dwuetapowa korekta całego auta i twardy wosk. 

Nie mam fot bo mam masakrę z czasem ale jest tak jak chciałem czyli OEM + 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Oj hajs leci, do żony po schodzisz tylko jak śpi albo jak jest zajęta pracą? :grin:

 

Tak w ogóle jaką masz skrzynię? FRE? Ja myślę nad swapem z jakiegoś diesla lub zmienić sam 6-ty bieg z dieslowskiej skrzyni, co by w trasie silnik dużo niższe obroty trzymał :eusathink:

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Langista napisał:

Oj hajs leci, do żony po schodzisz tylko jak śpi albo jak jest zajęta pracą? :grin:

No zjeba już była. :grin: Ale to ona w większości będzie jeździć. 

Co do korekty to muszę się przyznać że dla swoich potrzeb lubię wieczorem zamknąć się w garażu i samemu podziałać. Nie robię tego usługowo ale to jest bardzo przyjemna robota która daje efekt i satysfakcję. :) Szczególnie że to czarny. Więc tutaj tez jest oszczędność bo robię to własnymi siłami. 

 

3 godziny temu, Langista napisał:

Tak w ogóle jaką masz skrzynię? FRE? Ja myślę nad swapem z jakiegoś diesla lub zmienić sam 6-ty bieg z dieslowskiej skrzyni, co by w trasie silnik dużo niższe obroty trzymał :eusathink:

chyba tak ale nie pamiętam dokładnie. Faktycznie jest krótka. To samo mam do zrobienia w skrzyni B7 RS4. Zmieniam na 6 od JHMu a tutaj się wstrzymuje. 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

Poka foty tam bedziesz opisywał. :guma:

Opublikowano

Na razie nie ma co pokazać :cwaniak:

 

Panowie czy ten element z foto pomimo tego że w etce pod lampę zwykła Xenon i Bixenon ma ten sam nr. Mógł się różnic ?? 

Powiem tak lampę prawa założyłem jeszcze jako tako ... Ale z lewą jest problem żeby weszło to na śruby tymi dolnymi uszami. Tylna obudowa lekko zaczyna dotykać zbiorniczka wspomagania. Lampy jednak mają większe te korpusy z tyłu bo teraz jest bixenon. 

 

 

34443.JPG

Opublikowano

Podstawa pod lampę jest identyczna, bixenon jest większy i może coś gdzieś haczyć. Weź pod uwagę że pod bixy jest inny uchwyt na kostki elektryczne (jedna kostka wędruje wtedy na lampę, lampa ma przygotowaną wsuwkę blokującą do kostki.) Druga sprawa że wiązki do lamp zwykłych mają delikatnie krótsze przewody i tu też może być problem

Opublikowano

Dokładnie jak Mateusz napisał, trzeba trochę przerobić uchwyt wtyczek i jedną wtyczkę przenieść na lampę na wsuwkę...

Opublikowano

Lewa lampa pasowała jeśli chodzi o wtyczkę. Prawa już przedłużałem o 10cm Bardziej martwi mnie problem ze spasowaniem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...