Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[CCWA] Meteorgrau | E4J | 240HP/500Nm | Quattro | Tiptronic | B&O | QQ1 | 19" | by R4xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 27.04.2022 o 15:08, pelonek1 napisał:

Trytytką ściągałem, tzn. zaciskałem ją poniżej tego grubego kołnierza i ciągnąłem do góry, szło bez problemu i nic się nie uszkodziło.

Ja kupiłem sobie nawet specjalne szczypce. Rozsypały się przy pierwszej próbie pociągnięcia. 
 

W dniu 27.04.2022 o 16:38, karolek_ust napisał:

Dawaj brembo 4 tłok 345 mm i do tego tył 330 , zobacz u mnie jak wyglądają żółte zaciski

Kusi mnie ten zestaw. Trochę żal mi obecnych hamulców, bo kloce i tarcze jeszcze świeże. 

W dniu 27.04.2022 o 20:04, NelsonPL napisał:

Tylko i wyłącznie czerwone.:whistling:

Możesz zerknąć na Moje.

Ja jestem bardzo zadowolony. Fajnie to wygląda.:cygaro:

20210614_160511.jpg

20210614_160527 (2).jpg


W drugiej audicy mam czerwone. W tej chcę coś innego :decayed: A u Ciebie plus za to, że zrobione, ale przy innej feldze wyglądałyby znacznie lepiej. 

Opublikowano
1 minutę temu, R4xx napisał:

Ja kupiłem sobie nawet specjalne szczypce. Rozsypały się przy pierwszej próbie pociągnięcia. 
 

Kusi mnie ten zestaw. Trochę żal mi obecnych hamulców, bo kloce i tarcze jeszcze świeże. 


W drugiej audicy mam czerwone. W tej chcę coś innego :decayed: A u Ciebie plus za to, że zrobione, ale przy innej feldze wyglądałyby znacznie lepiej. 

Dawaj i nie marudź hehe zobacz jak żółte wyglądają ładnie w tym kolorze audi

IMG_20210126_174529.jpg.cfc5c4528f3ff017ae2272e5532eacb0.jpg

IMG_20210112_121635.thumb.jpg.855ff94e2dcee61032da8a2c2ef98917.jpg

Opublikowano

A ile przez to auto szybsze....

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
24 minuty temu, R4xx napisał:

Ja kupiłem sobie nawet specjalne szczypce. Rozsypały się przy pierwszej próbie pociągnięcia. 
 

Kusi mnie ten zestaw. Trochę żal mi obecnych hamulców, bo kloce i tarcze jeszcze świeże. 


W drugiej audicy mam czerwone. W tej chcę coś innego :decayed: A u Ciebie plus za to, że zrobione, ale przy innej feldze wyglądałyby znacznie lepiej. 

Felgi są oryginalne Audi (jedna taka kosztuje teraz 1800zł):cygaro:

Mi się one bardzo podobają.:dance2:

 

Opublikowano
1 godzinę temu, NelsonPL napisał:

Felgi są oryginalne Audi (jedna taka kosztuje teraz 1800zł)

Ty masz jakiś kompleks z tymi cenami?

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
2 godziny temu, kamelus_ napisał:

Ty masz jakiś kompleks z tymi cenami?

Nie mam. Mówię tylko, że nie mam potrzeby zmieniać felg, jeśli Mi się bardzo podobają i są w stanie idealnym.:cygaro:

Proste.:hi:

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

A ile przez to auto szybsze....

Ale to dla estetyki a nie szybsze auto .

4 godziny temu, NelsonPL napisał:

Felgi są oryginalne Audi (jedna taka kosztuje teraz 1800zł):cygaro:

Mi się one bardzo podobają.:dance2:

 

A ty się chwalisz czy co . Jedna taka w ASO tyle co komplet ale tak wiemy ty tylko wszystko z ASO , zaciski też nie da już org bo nie było w ASO czerwonych

2 godziny temu, kamelus_ napisał:

Ty masz jakiś kompleks z tymi cenami?

On ma swoją piękność i nic poza nią nie widzi także wszystko w niej jest OEM i najpiękniejsze nowe rs4 b9 też będzie coś nie tak porównując z tą jego ultra

  • Lubię to 1
Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

A ile przez to auto szybsze....

Chcesz powiedzieć, że większe heble nie wpłyną na moc?:cry:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 27.04.2022 o 14:56, R4xx napisał:

A gdybym zapakował 345 i 330? :kox:

A może 356/330 ? :P

Opublikowano
24 minuty temu, george napisał:

Chcesz powiedzieć, że większe heble nie wpłyną na moc?:cry:

chodzi mi ze Dev napisal " a ile przez to auto szybsze ... 

Chodzilo mu co daje to pomalowanie na żółto bo chodzilo mi o kolor zacisku a nie o rodzaj jaki jest . 

Wiadomo ze wpływa na moc ale hamowania he 

Opublikowano

Żółty kolor moim zdaniem zacisków wygląda okropnie.:cygaro:

Czerwone są najlepsze.:whistling:

Opublikowano

Czy ja wiem...

20190419_184613.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał:

Czy ja wiem...

20190419_184613.jpg

Wszystko co jest w ultra najładniejszej piękności będzie najlepsze 

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 2.05.2022 o 14:39, karolek_ust napisał:

Dawaj i nie marudź hehe zobacz jak żółte wyglądają ładnie w tym kolorze audi

IMG_20210126_174529.jpg.cfc5c4528f3ff017ae2272e5532eacb0.jpg

IMG_20210112_121635.thumb.jpg.855ff94e2dcee61032da8a2c2ef98917.jpg

Żółte odpadają :kox:

W dniu 2.05.2022 o 14:55, Dev napisał:

A ile przez to auto szybsze....

Ale jak ładnie wyglądają w tle felg :decayed:

W dniu 2.05.2022 o 15:02, NelsonPL napisał:

Felgi są oryginalne Audi (jedna taka kosztuje teraz 1800zł):cygaro:

Mi się one bardzo podobają.:dance2:

 

To bardzo dobrze, że ci się podobają. Zamieściłem tutaj tylko swoją opinię. Wszystko, co nowe w ASO jest bardzo mocno przewartościowane. 
 

W dniu 2.05.2022 o 18:58, NelsonPL napisał:

Nie mam. Mówię tylko, że nie mam potrzeby zmieniać felg, jeśli Mi się bardzo podobają i są w stanie idealnym.:cygaro:

Proste.:hi:

Wątek dotyczy mojego wozu. Nikt nie sugeruje, że masz coś zmieniać. Jednym wystarcza 160 kuca i seryjny wygląd. Inni potrzebują więcej pod nogą, nietuzinkowy wygląd i tłustawszy wóz.  Dbajmy i cieszmy się tym, co mamy  :thumbup1:

W dniu 2.05.2022 o 19:35, george napisał:

Chcesz powiedzieć, że większe heble nie wpłyną na moc?:cry:

Spokojnie, on tylko tak żartuje :pociesz:

W dniu 2.05.2022 o 21:41, karolek_ust napisał:

Wszystko co jest w ultra najładniejszej piękności będzie najlepsze 

Wzór :cygaro:

W dniu 2.05.2022 o 19:54, Michu1996 napisał:

A może 356/330 ? :P

Musiałaby ta zmiana iść w parze z podniesieniem mocy :kox:

Opublikowano

moc nie ma nic wspolnego z hamulcami, mylisz dwa rózne tematy

wazna jest predkosc i masa

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, R4xx napisał:

Spokojnie, on tylko tak żartuje :pociesz:

Wiem. ;) 

2 godziny temu, Dev napisał:

moc nie ma nic wspolnego z hamulcami, mylisz dwa rózne tematy

wazna jest predkosc i masa

Droga hamowania rośnie w kwadracie wraz ze wzrostem prędkości. Odnośnie masy jest to dość intuicyjne, że im większa, tym dłuższa droga hamowania.

Współczesne wozy strasznie tyją. Średnio wyposażone B6 1,8 T w kwatro ze mną to 1700 kg. :shock3:


@R4xx, ile wynosi masa własna Twojego auta? 1850 kg przy quattro i automacie?

Nie chciałem oczoyeahnych zacisków... nie ma czym chwalić się. :grin: Nie widać tak pyłu na zaciskach przy tym kolorze.

Opublikowano
W dniu 2.05.2022 o 21:37, Dev napisał:

Czy ja wiem...

20190419_184613.jpg

Co to za popierdółki?:bag:

Opublikowano
W dniu 4.05.2022 o 00:53, george napisał:

Wiem. ;) 

Droga hamowania rośnie w kwadracie wraz ze wzrostem prędkości. Odnośnie masy jest to dość intuicyjne, że im większa, tym dłuższa droga hamowania.

Współczesne wozy strasznie tyją. Średnio wyposażone B6 1,8 T w kwatro ze mną to 1700 kg. :shock3:


@R4xx, ile wynosi masa własna Twojego auta? 1850 kg przy quattro i automacie?

Nie chciałem oczoyeahnych zacisków... nie ma czym chwalić się. :grin: Nie widać tak pyłu na zaciskach przy tym kolorze.

1790kg

Prędkość prędkością, masa masą. Większy zacisk pozytywnie wpłynie na jakość hamowania. W sumie kolor na hamulcach w b6 już nie wygląda a ma z 2 lata. Niegłupi pomysł z tą czernią. 

Opublikowano
43 minuty temu, R4xx napisał:

Niegłupi pomysł z tą czernią. 

Mam ciemnoniebieskie.

Opublikowano (edytowane)

Dawno mnie tutaj nie było :bag: 

Z samochodem spektakularnych zmian nie robiłem, ale pochwalić się czymś mogę :)

 

W pierwszej kolejności ciekawostka. Tak wygląda filtr powietrza w 3-litrówce po przejechaniu 10kkm:

6.thumb.jpg.453c59001818e1f9d05963da64176573.jpg

 

Przy okazji wymiany filtra oleju, udało mi się uwalić rurkę powrotną układu chłodzenia. Przestrzegam potomnych przed naginaniem tego przewodu: :decayed:

 7.jpg.0f5741224c1e296b96667000d3f9c58e.jpg

 

8.jpg.3668f6fd09cf975c161efda424a8961d.jpg

 

Przyszedł czas na obniżenie zawieszenia. Zrobiłem to tak, jak większość tu zgromadzonych - sprężynami obniżającymi. Wpadł sprawdzony zestaw Pro-Kit Eibach'a. Wymiana przebiegła bez większych problemów. Do wymiany tylnych sprężyn ściągnąłem tylko koła i odkręciłem śruby łączników stabilizatora. Z przodu poza oczywistym ściągnięciem kół, rozpiąłem górne wahacze, odkręciłem śruby łączników stabilizatora, odkręciłem śruby mocowań u podstaw amortyzatorów, wypiąłem przewody, odkręciłem śruby mocowań pod maską i w zasadzie całe kolumny miałem już "na stole".

 

Kto miał do czynienia ten czuje przekaz poniższych zdjęć: :decayed:

9.jpg.f19bf92216d84aea93d918c901b09a0a.jpg

 

11.jpg.a62203f651d6c75d7d1518c7af9b0b00.jpg

 

Różnica między standardowym zawieszeniem a Eibach Pro-Kit:

5.PNG.8036b5db1ca807f3f5637163208ffd0f.PNG

 

Udało mi się też zamontować większe końcówki wydechu o średnicy 100mm - Ulter. Tak to prezentuje się na samochodzie:

1.jpg.4af8c35f9680b11c838dab1fd5c60787.jpg

 

Samochód na dzień dzisiejszy prezentuje się następująco: 

2.jpg.cc7a9eaa8afb92bf1dd8433879d1ed7d.jpg

 

3.jpg.ac586bb015acbfb026e47bcdac1db67f.jpg

 

W najbliższych planach przewiduję:

  • wymianę rozrządu
  • montaż składanych lusterek
  • wymianę tylnego emblematu na czarny
  • być może grill z S4
  • lakierowanie zacisków w grafit
  • czarne: sufit z lampką i słupkami
  • odświeżenie maski i zderzaka
  • zmianę/lakierowanie dekorów na piano black

Chętnie przyjmę jakieś sugestie :wink:

 

Edytowane przez R4xx
  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...