KubaS1888 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Pomierzylem, nie wiem czy zgodnie ze sztuką. Miernik tani z neta więc nie wiem czy wynik dokładny. Za każdym razem z odłączoną pompą paliwa i otwartą przepustnicą. Silnik zimny 1 cyl. 9 bar 2 cyl. 3 bar 3 cyl. 3 bar 3 cyl. 9 bar Silnik rozgrzany 1 cyl. 9 bar 2 cyl. 8 bar 3 cyl. 9 bar 4 cyl. 9 bar Silnik rozgrzany, próba olejowa 1 cyl. 11 bar 2 cyl. 9 bar 3 cyl. 10 bar 4 cyl. 11 bar Jak to zinterpretować? 1.8t lpg 350tys przelotu. Połowa na gazie
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Ta kompresja na zimnym wskazuje, że ten silnik to złom.
KubaS1888 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) Czyli co? Szkoda kasy i czasu na reanimację? Nastawiałam się na ściąganie głowicy I wypalone zawory ale po tej próbie olejowej sam nie wiem czy zaczynać temat. Z objawów miałem tylko wypadanie zapłonu na drugim garze. Olej czysty, płyn czysty I nie ma ubytków. Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez KubaS1888
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Jak masz kasę to rób, tylko prócz góry ja bym robił cały silnik.
KubaS1888 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 2 godziny temu, przem8 napisał: Jak masz kasę to rób, tylko prócz góry ja bym robił cały silnik Głowice chciałem robić ale na generalkę się nie zdecyduje.
Langista Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 To jakie masz plany na ten silnik? Kupno drugiego to kot w worku.
KubaS1888 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Auto na złom lub będę rozbierał na części. Ewentualnie zostanie jako dawca a kupie to samo.
Patrykbfb Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Najlepiej ściągnij czapę i zobacz jak gładzie wyglądają, jak jest Ok i nie będzie jaja to się zastanów nad naprawą głowicy. Jakbym miał kupić drugie takie same auto niewidomego pochodzenia to bym wolał swoje reanimować.
sahipp Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Patrykbfb napisał: akbym miał kupić drugie takie same auto niewidomego pochodzenia to bym wolał swoje reanimować Dokładnie, jeżeli buda zdrowa, a finanse nie pozwalają na b8 to robić, b6 to są już stare auta i znalezienie drugiego w jednym kawałku bez niespodzianek jest bardzo trudne i czasochłonne... ja miałem piękną a4 b5 1.9tdi afn Q avant przez 17 lat w moich rękach... dostała strzała w tyłek gdy stałem na czerwonym. Okazało się że auto w tej konfiguracji nie do kupienia w stanie sensownym to postanowiłem kupić b6 jako taki bliski krewniak. Okazało się że znowu lipa 1.9/1.8 konkretnie w Q przeważnie któryś bok z tyłu miały strzelony... Trafiło się całe zadbane z ori lakierem szybami itp ale w 2.5tdi, nawet się nie zastanawiałem, jest moje na dożywociu ;-) Więc jak masz zdrową zadbaną budę to naprawiaj, kwestia tego czy remontować silnik czy może postarać się znaleźć z jakiegoś pewnego źródła dobry słupek... Wydaje mi się że z tym nie powinno być problemu bo 1.8T dosyć długo był produkowany. Nie wiem czy mam rację ale chyba najmłodsze 1.8T można znaleźć w seatach, ale głowy nie dam... Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez sahipp
Patrykbfb Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Dokładnie w Seacie exeo produkcja chyba do 2009 albo 2010
sahipp Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 7 minut temu, Patrykbfb napisał: Dokładnie w Seacie exeo produkcja chyba do 2009 albo 2010 czyli ja bym poszedł w tym kierunku, kupić słupek, dopieścić mechanicznie, zrobić aby było w okolicach 200 ps, dbać i cieszyć się bo takich aut jak b6 już nie będzie nigdy 1
KubaS1888 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Zrzucam najpierw głowice. Zobaczę jak to tam wygląda
DivaynEays Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Godzinę temu, KubaS1888 napisał: Zrzucam najpierw głowice. Zobaczę jak to tam wygląda rwij rwij, znajac zycie popekany leb lub/i pozapadane gniazda.
KubaS1888 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Jestem w trakcie rozbiórki. Wstawiam zdjecia ustawienia rozrządu i wałków. Tak to powinno wyglądać?
przem8 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Wygląda, że wałek wydechowy masz przestawiony o ząbek.
YoGi1984 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Dokł. na pasku masz przestawione o ząbek
przem8 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Ustaw na znaki i sprawdz jeszcze raz kompresję.
KubaS1888 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Czyli wystarczy że luzuje pasek czy muszę walki odkręcać i tam przestawiać? A kompresję mogę sprawdzać z odkreconym kolektorem ssącym i śrubami które łączą kolektor wydechowy i turbo? Miejcie litość bo pierwszy raz robię? jeździłem na takim ustawieniu od grudnia, a wyraźne objawy i wypadanie zapłonu zaczęły się później
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się