Kacpzyl17 Opublikowano Sobota o 11:23 Opublikowano Sobota o 11:23 Witam, zrobiłem upgrade hamulców w B6 z 312/255 na 320/288 lecz problem jest z pedałem hamulca. Pomimo odpowietrzania 7 razy pedał nadal jest miękkawy, hamuje nawet ok. Przed wymianą był twardy. W czym może być problem ? Z zacisków powietrze nie idzie, lecz może pompa ABS się zapowietrzyła bo uciekł mi prawie cały płyn przez nieuwagę.
Kacpzyl17 Opublikowano Sobota o 11:31 Autor Opublikowano Sobota o 11:31 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Czym i jak odpowietrzane? Jeden pompował hamulcem a ja odkręcałem odpowietrznik w zacisku (LP, PP, LT, PT) i spuszczałem płyn z powietrzem.
Muskel1 Opublikowano Sobota o 12:01 Opublikowano Sobota o 12:01 Podłącz pod maszynę do odpowietrzania.
Langista Opublikowano Sobota o 12:49 Opublikowano Sobota o 12:49 (edytowane) Ja zawsze się trzymam zasady żeby odpowietrzać od najdalszego, czyli PT, LT, PP, LP i nigdy problemów nie miałem. Zaciski w Audi są szczególnie odporne na odpowietrzanie i często trzeba zmarnować 2l płynu aby skutecznie odpowietrzyć. Edytowane Sobota o 12:50 przez Langista
Kacpzyl17 Opublikowano Sobota o 14:08 Autor Opublikowano Sobota o 14:08 (edytowane) 2 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Podłącz pod maszynę do odpowietrzania. To muszę komuś samochód podstawić, może być tak, że pompa jest zapowietrzona ? Edytowane Sobota o 14:08 przez Kacpzyl17
krzychuG Opublikowano Sobota o 14:29 Opublikowano Sobota o 14:29 Jak zapowietrzyłeś pompę abs to musisz wymusić jej pracę testerem lub na drodze np. trawie ze 3 hamowania z poślizgiem i z powrotem na warsztat odpowietrzać, jeśli była zapowietrzona to płyn będzie leciał mętny.
DivaynEays Opublikowano Sobota o 17:28 Opublikowano Sobota o 17:28 zapowietrzony uklad. Czesto trzeba chwile pojezdzic i nagrzac plyn zeby sie dalo "lepiej" odpowietrzyc.
Dev Opublikowano Sobota o 19:26 Opublikowano Sobota o 19:26 pilnowałeś płynu hamulcowego w zbiorniczku w trakcie odpowietrzania ?
Kacpzyl17 Opublikowano Niedziela o 05:11 Autor Opublikowano Niedziela o 05:11 (edytowane) 9 godzin temu, Dev napisał(a): pilnowałeś płynu hamulcowego w zbiorniczku w trakcie odpowietrzania ? Pilnowałem, ale podczas wymiany zacisków nie. Mam jechać dalej próbować odpowietrzać bo trochę już pojeździłem. Czy lepiej dać komuś kto maszyną odpowietrzy ? Edytowane Niedziela o 05:13 przez Kacpzyl17
Langista Opublikowano Niedziela o 06:06 Opublikowano Niedziela o 06:06 Pojeździj trochę ostro hamując, aby włączyć ABS, tylko tarcz nie przegrzej. Potem siądź i zacznij odpowietrzać od najdalszego koła do najbliższego.
Kacpzyl17 Opublikowano Niedziela o 08:40 Autor Opublikowano Niedziela o 08:40 Jesteś pewien żeby odpowietrzać od najdalszego koła ? Przypadkiem tak się nie robiło gdy nie było abs'u ? 2 godziny temu, Langista napisał(a): Pojeździj trochę ostro hamując, aby włączyć ABS, tylko tarcz nie przegrzej. Potem siądź i zacznij odpowietrzać od najdalszego koła do najbliższego.
Langista Opublikowano Niedziela o 09:37 Opublikowano Niedziela o 09:37 Bez pompy ABS, a na korektorach i rozdzielaczach robiło się przemiennie na skos, czyli lewy tył i prawy przód a potem prawy tył i lewy przód, oczywiście zależnie od położenia pompy hamulcowej. Zrobisz jak będziesz chciał, odpowietrzyć i tak musisz jeszcze przynajmniej raz, możliwe że chwilę pojeździsz i znowu będziesz musiał odpowietrzyć.
Kacpzyl17 Opublikowano Niedziela o 11:58 Autor Opublikowano Niedziela o 11:58 2 godziny temu, Langista napisał(a): Bez pompy ABS, a na korektorach i rozdzielaczach robiło się przemiennie na skos, czyli lewy tył i prawy przód a potem prawy tył i lewy przód, oczywiście zależnie od położenia pompy hamulcowej. Zrobisz jak będziesz chciał, odpowietrzyć i tak musisz jeszcze przynajmniej raz, możliwe że chwilę pojeździsz i znowu będziesz musiał odpowietrzyć. Spróbuję po twojemu, specjalnie trochę pojeździłem, może znowu powietrze pójdzie.
Dev Opublikowano Niedziela o 20:19 Opublikowano Niedziela o 20:19 14 godzin temu, Langista napisał(a): . Potem siądź i zacznij odpowietrzać od najdalszego koła do najbliższego. Odwrotnie
lucasek Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Ja tam znawcą nie jestem ale wg Elsy kolejność powinna być następująca: Kolejność odpowietrzania dla lewo- i prawostronnego układu kierowniczego 1 - Przedni lewy zacisk hamulcowy 2 - Przedni prawy zacisk hamulcowy 3 - Tylny lewy zacisk hamulcowy 4 - Zacisk hamulcowy z tyłu, z prawej strony Proces odpowietrzania w samochodach z elektronicznym programem stabilizującym (ESP).pdf
Langista Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu W takim razie w każdym aucie do tej pory robiłem to źle, a odpowietrzałem z całego powietrza w układzie 😅
Dev Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 13 godzin temu, lucasek napisał(a): Ja tam znawcą nie jestem ale wg Elsy kolejność powinna być następująca: Kolejność odpowietrzania dla lewo- i prawostronnego układu kierowniczego 1 - Przedni lewy zacisk hamulcowy 2 - Przedni prawy zacisk hamulcowy 3 - Tylny lewy zacisk hamulcowy 4 - Zacisk hamulcowy z tyłu, z prawej strony Proces odpowietrzania w samochodach z elektronicznym programem stabilizującym (ESP).pdf 152.29 kB · 1 pobranie Przedni lewy Tylny prawy Przedni prawy Tylny lewy
Kacpzyl17 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Odpowietrzanie standardowe nic nie pomagało, dałem do gościa aby to ogarnął. Pompa ABS była zapowietrzona, teraz jest super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się