roberto343 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 odetne te przewody od data enable i cloc i może powinno być ok
kaju Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 No ale może mu to zakłócać, bo się będzie suka zastanawiać, którą drogą ma gadać, czy przez stacjonarny, czy przez komórkowy tak w ogóle z jakiego modelu masz navi, z a6c5, czy a4b6?
roberto343 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 ja mam teraz zegary z A4 nawi z A6 a TMC ma nr 4b1 019 894B , zegary zostały zakodowane tak jak było to w DX i na fis niestety nic nie ma, gdzie robię błąd Maxsterr?
MaxsteRR Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Na 100% przewody z kostki chyba 26 pinowej CAN + i CAN - (pin 13 i 26) masz podłączone pod odpowiednie piny w TMC i z TMC pod szarą kostkę pin 5 i 6?
roberto343 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 dokładnie tak mam ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- tak jak na tym schemacie anschlussdiagrammvwnavigationm.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl
MaxsteRR Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Jeśli tak jak na schemacie to źle ;> Na schemacie jest zielona kostka 32 piny i piny 8 i 9 a u nas ma być w szarej kostce pin 5 i 6
roberto343 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 z tego schematu mam tylko podpiete tak samo 26 pinowa i TMC a w zegarach kostka szara 5i 6 ---------- Post dopisany 05-06-2012 at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2012 at 20:43 ---------- Dzis wszystko posprawdzałem od zegarów poprzez navi i TMC i nie działa.A może musi być na naklejce napisane can gatway? u mnie jest tunerbox.
MaxsteRR Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 To zrób taki myk: włącz menu nawigacyjne, później naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk AS i strzałke w dół. Wyświetli Ci się menu komunikacji. Zrób fote i pokaż
roberto343 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 IMG_0800.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl no i chyba nici z mojego tunerbox
MaxsteRR Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Podaj numer TMC jaki masz i z jakiego auta. Sprawdzę jego rozpiskę pinów ---------- Post dopisany at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:57 ---------- A widzę numer
roberto343 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 4b1 019 894B chyba A6 ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- moj jest ten: IMG_0801.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl a chyba powinien być taki: can.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl ---------- Post dopisany 06-06-2012 at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2012 at 12:16 ---------- chyba dam sonbie spokój z tym TMC, zdobyłem navi które jest DX i ma clock data enable z końca 99r ma polskie mapy i menu: image.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Maxterr możesz mi powiedziec jakimi przyciskami wejść w info sprzętowe navi?
MaxsteRR Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 mr-fix.pl - Audi A6 C5: Ukryte funkcje w RNS-D
roberto343 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 dzieki serdeczne ---------- Post dopisany 21-06-2012 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2012 at 17:37 ---------- K..wa już mnie chyba szlak trafi z tymi co wymyślili te TMC. założyłem inna navi no i mimo opisu na gornej naklejce DISPLATY kicha z RDS na Fis. Załatwiłem inny TMC z napisem Can Gatway i navi pisze ze can gatway OK a zegary ze komunikacja can na jednym przewodzie, mam zegary od A4 nie od A6 ale podpinałem tez od A6 i to samo. Co to za cymbał wymyślił z informacje na fisie poprzez TMC, a jak juz to po h...a sto tysięcy różnych przesyłów pomiędzy TMC a zegarami. Może ktoś mi powie jakiego trzeba użyć TMC bo już pierdolca z tym dostane za moment
MaxsteRR Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Skoro navi widzi tmc to jest już ok, może teraz raz jeszcze kodowanie zegarów i sprawdzenie połączenia?
roberto343 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Wyciągnąłem zegary, miernikiem sprawdziłem przejścia dwóch przewodów i wszystko jest OK, kodowanie zrobiłem jeszcze raz i w bledach zegarów wypisuje mi Vag że komunikacja can na jednym przewodzie a mam podłączone dokładnie tak jak na schemacie który był tu na forum zamieszczony za wyjątkiem kostki zielonej bo to schemat do B6 a w B5 to kostka szata. za***iście co te nienmiaszki wymyśliły z ta łącznością, Ku…wa poradziłem sobie z tym sensorem oleju (który rzeczywiście po zmasowaniu z czujnikiem pokrywy silnika już nie wywala, z immo(kontrolka działa jak w moim starym) gdzie ja mam poza zegarami, zegarem temperatury oleju(działa idealnie) kontrolka poduszki, a z tym nie mogę dać rady. Wydaje mi się że z tym schematem u mnie jest cos skopane bo innego wyjścia nie widzę. ---------- Post dopisany at 23:57 ---------- Poprzedni post napisany at 23:53 ---------- A dodam jeszcze że kimatronik(kompletny zakładałem bo moja audiczka nie miała) z 2000 r. zakładałem i chłodzi super, a w błedach występuje tylko czujnik położenia wału którego chyba w moim AFN nie ma.
kaju Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Max, dostałeś moje PW odnośnie tego RNS-E? Wiem, że na rozpisce powinienem mieć, ale nie mam teraz dostępu do radia...
kaju Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Na którym pinie jest CAN L w RNS-E 7 czy 8 pin, bo jedno źródło mówi mi że 7 a drugie źródło, że 8 pin mini iso. Ale jadę na warsztat teraz to zobaczę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się