mks1948 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Tak , naturalnie nie bede sie bawił w docinanie , chce kupic na allegro zestaw do zaślepienia egr, i czy np w tym zestawie są podkładki czy to są uszczelki i już nie muszę kupować nowych ? A czy wypalanie nie uszkodzi nic ? Tak po prostu wlać do kolektora benzyne i podpalić ? W jakim sklepie internetowym dobiorę wszystkie potrzebne mi części tj łacznik turbo ponieważ mi sie dziurka zrobiła i potrzebne uszczelki ? Edytowane 16 Lutego 2016 przez mks1948
lukaszooo Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 kolektor zdejmij i wypal, uszczelki zamówisz w wiekszości motoryzacyjnych.
mateusz233 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Koledzy powiedzcie mi czy warto wyczyścić jeszcze głowicę i zawory z tego nagaru? Kolektor i EGR mam już wyczyszczony, ale myślę jeszcze raz ściągnąć kolektor i wyczyścić zawory. Będzie jakaś różnica w mocy? Nie było to jakoś bardzo zawalone, ale lekki nalot był. Czym to najlepiej zrobić żeby nic nie uszkodzić? W 2.0 TFSI podobno takie czyszczenie dużo daje.
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Jedyne co mogles zeobic to wyczyscic wloty w bloku.
rafalklon Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Panowie a powiedzcie czy łatwo idzie odkręcić śruby od korektora? Jest możliwość że coś się urwie? Klucze mam dobre ale czasami zdarza mi się urwać jakąś śrubę. Jak tam jest z dojsciem? Dużo trzeba się gimnastykowac? I kolejne pytanie mocno obawiać się żeby coś się z tej sadze nie wsypalo do cylindra? Chodzi mi o to że jak będę czyścił na bank coś będzie się kruszylo i sypało jak to później wyciągnąć?
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Zawsze moze sie cos urwac zwlaszcza sruby od turba do kolektora. Jak czyscisz wloty dolotu to mozesz dmuchac w srodek powietrzem zeby brud byl wydmuchany.
mks1948 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Ciężki dostęp mam do kolektora, śrub z góry nie widać ktoś wie jak szybko to odkręcić? Czy będą jakieś kłopoty z odkreceniem? Edytowane 19 Lutego 2016 przez mks1948
leewang Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Nie chce zakładać nowego tematu to podepnę się tutaj W sobotę chciałbym wyczyścić EGR i nie wiem czy przy tej okazji mam zakupić jakies uszczelki coś od razu wymienić przy EGR? Teraz trochę się poci i nie wime czy jego wyczyszczenie w czymś pomoże? Chyba że polecacie go zaślepić? Nie chce tylko żeby przy gaszeniu auto się bujało Jakies gotowe zaślepki dostanę na allegro?
hidden22 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Witam. zalezy z jakiego miejsca ci cieknie ten egr bo jesli z laczenia egr z kolektorem to mozna wymienic uszczelke a jesli z grzybka to niestety ale wymiana calego egr albo zaslepienie. mialem u siebie to samo ze ciekl postanowilem wymienic egr na nowy firmy wahler. 10tys juz przelatalem na nim i jak narazie sucho nic nie cieknie . jesli bys chcial zaslepic egr to klpa gaszaca zostaje tylko zaslepiasz blaszkami o dolu egr.
witcher86 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Ja osobiście zdemontowałem i wyczyściłem egr... Syfu było bardzo dużo, myślę że nawet się nie zamykał do końca tyle tego było. Trochę też wyskrobałem tego z kolektora... spryskiwałem takim środkiem do czyszczenia egr i wycierałem szmatką ile dałem radę.. Po zabiegu czyszczenia założyłem nowe uszczelki ori. i na razie sucho. Pewnie suchy długo nie będzie, ale potem znów można wyczyścić. Przy okazji mam pytanie czy można dostać same ramie od klapy gaszącej ( te plastikowe) ? Prace wykonywałem przy temp "-" i pękł mi ten element.. Tzn skleiłem go jakoś i działa, ale mimo to chciałbym wymienić, bo na pęknięcie nałożyłem kawałek czerwonej rurki od długopisu i zalałem klejem. Działać działa, ale śmiesznie to wygląda, jak jakiś mod klapy gaszącej
leewang Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Dzięki koledzy, patrzyłem dziś i chyba z grzybka cieknie, ale mimo wszystko chce wyczyścić egr, może ktoś podpowie nr uszczelek jakie musze kupić, silnik AVF. Czy później trzeba robić jakąś adaptacje komputerem?
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Dla AVF: Uszczelka kolektora ssącego - 028129717D O-ring na łączeniu EGR - Kolektor - N90927302 Uszczelka rurki łączącej (od dołu EGR) - 069131547D Uszczelka rurki łączącej (drugi koniec rurki) - 038131547A Żadnej adaptacji nie robisz, możesz jedynie w VAGu w trybie BS (Basic Settings) wykonać test EGR na kanale 003 i zobaczyć czy poprawnie działa.
Crosby Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Witam mam ten sam problem a mianowicie cieknocy egr u mnie juz wszystko jest zalane nawet juz nie otwieram maski pytanie mam takie do was czy robic to samemu czy oddac do warsztatu znalazlem w Katowicach warsztat ktory za 850zl zrobi wszystko lacznie z czyszczeniem ukladu, pytanie czy warto
lukaszooo Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 nowy wahler kosztuje ok 380zł, 470zł za czyszczenie dolotu i montaz egr to za***iście duzo kasy.
Crosby Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 No wiem ze tyle kosztuje nowy, bo chce go kupic, ale facet w serwisie proponuje mu jakis za 550zl i reszta ma byc robocizna zcl czyszczeniem calego ukladu dolotu, w sumie sam bym wymienil ten egr ale przeraza mnie to czyszczenie tzn jak i czym to wyczycic i ktore elementy bo to co jest na wierzchu uwalone to ok to umyje ale co z reczta pozatym wydaje mi sie ze z tego oleju co kapie to sie juz plecionka przepalila echh nie wiem co robic, nie chce wydawac 1tys zl na naprawe gdzie moze ona kosztowac 500zl
Crosby Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Uwazaj bo przyjade Edytowane 22 Marca 2016 przez Crosby
kamil-vag Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Kolego, przy czyszczeniu EGR i kolektora zaopatrz się od razu w komplet nowych uszczelnień: Uszczelka kolektora ssącego - 028129717DO-ring na łączeniu EGR - Kolektor - N90927302Uszczelka rurki łączącej (od dołu EGR) - 069131547DUszczelka rurki łączącej (drugi koniec rurki) - 038131547A To naprawdę nic trudnego. Parę śrubek do odkręcenia i EGR masz na wierzchu. A czym czyścić ? Najlepiej, żeby go nie porysować. benzyna ekstrakcyjna, płyn do mycia silnika... wszystko co rozpuszcza substancje smoliste. Zobacz sobie środek typu: KUCHENNY ŚRODEK ODTŁUSZCZAJĄCY MELLERUD. Nafta też dobrze sobie radzi z tym syfem. Tu mniej więcej jak wyciągnąć EGR: Warto też wymienić uszczelki rur ciśnieniowych te na zapinki: 3C0145117F - Na górze masz 2 sztuki. A mieliby w tej cenie też czyścić intercooler i rury do samego turbo czy tylko egr i kolektor ? ? ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się