marec-ki Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Kolego Kamilu, czy chcąc sprawdzić EGRa VAG COMem, wystarczy że zrobię próbę statyczną czy dynamiczna też musi być ? U mnie od początku jak mam auto, EGR leje non stop i w końcu stwierdziłem że dość. Plan mam taki. 1. Zalogować go VAGiem. 2. Zdemontować i wyczyścić EGR. 3. Ponownie zalogować VAGiem. 4. Dać logi do oceny. Jeżeli będą ok to nie będę wymieniał EGRa i chcę dorobić wystające z tych dziurek wężyki i odprowadzać olej do jakiegoś pojemniczka. Ma to sens ? PS. zaślepiać póki co nie chcę.
kamil-vag Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Możesz statyczną i dynamiczną 003 oraz basic settings. To, że leje nie musi oznaczać, że jest niesprawny.
harley22 Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 U mnie od 2 tyg zaczelo wywalac blad 'egr przekroczony limit itp'. Co z tym zrobic? W AVB egr jest elekteyczny? Wczoraj odlaczylem podcisnienie zaslepilem nastepnie skasowalem blad. Niestety po ok 50 km powrocil.. Pomozcie, bo drażni mnie ten check..
Onyks Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Na forum Ori EGR-y wahlera są po 350zl. Maly koszt, a od pół roku mam święty spokój z jakimikolwiek wyciekami.
kamil-vag Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 3 godziny temu, harley22 napisał: W AVB egr jest elekteyczny? Nie - sterowany podciśnieniem. 3 godziny temu, harley22 napisał: Wczoraj odlaczylem podcisnienie zaslepilem nastepnie skasowalem blad. Niestety po ok 50 km powrocil.. Pomozcie, bo drażni mnie ten check.. Od 2003r zaślepienie EGR już wywala błąd - więc albo wymiana na nowy, albo wyrzucenie w programie...
MemberA4 Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 4 godziny temu, kamil-vag napisał: Od 2003r zaślepienie EGR już wywala błąd nie do końca Kamil, ja mam z marca 03 i po zaślepieniu nie wywalało błedu ale i tak mam go ponownie właczonego ze wzgledu na szybsze nagrzewanie się tylko zw że VCDSem ograniczyłem jego otwieranie
harley22 Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Głównie chodzi mi o to czy to na pewno wina EGRa, bo wymienie a bład nie zniknie i sie wkurze
michcio1985 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Różnica w nagrzewaniu jest naprawdę zauważalna. Teraz kiedy ranki są zimne podłączyłem z powrotem swój egr(elektryczny). Podczas jazdy egr jest w pełni zamknięty tylko podczas pełnego wciśnięcia gazu przyspieszajac lub jego pełnym odpuszczeniu jadąc na biegu.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 14 godzin temu, MemberA4 napisał: nie do końca Kamil, ja mam z marca 03 i po zaślepieniu nie wywalało błedu ale i tak mam go ponownie właczonego ze wzgledu na szybsze nagrzewanie się tylko zw że VCDSem ograniczyłem jego otwieranie bo to jest jest jakoś od czerwca czy lipca musiałbym popatrzeć to bym wiedział dokładnie też ograniczyłem i jeszcze dałem zaślepkę z otworkiem mniejszym niż średnica w rurce (łączniku) i nie wywala błędu. 14 godzin temu, harley22 napisał: Głównie chodzi mi o to czy to na pewno wina EGRa, bo wymienie a bład nie zniknie i sie wkurze No jesli masz check i błąd EGR w pamięci ECU to wymiana powinna pomóc. Zawsze możesz sprawdzić sam EGR strzykawką i działanie zaworka N18 w BS 003 - ściągasz wężyk przykładasz palec i czujesz czy naprzemiennie zasysa. Masz dostęp do VAG-a ?
harley22 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) Tak mam dostęp do vaga. W jaki sposob moge sprawdzic egr za pomoca strzykawmi? Mechanik sygerowal mi wlasnie ze to moze zaworek bo egr jest podcisnieniowy. Edytowane 28 Września 2017 przez harley22
kamil-vag Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) Bierzesz dużą "końską" strzykawkę i zakładasz z wężykiem na króciec EGR - na ten metalowy grzybek. Jak zaciągasz to będzie opór a to znaczy, że membrana jest cała (brak nieszczelności). A zawór sprawdzasz wchodząc w grupę 003, potem przełączasz na Basic Settings i będzie naprzemiennie wysterowane zasysanie przez N18 - jak ściągniesz wężyk z grzybka EGR to przykładasz palca i czujesz czy zasysa czy nie... Edytowane 28 Września 2017 przez kamil-vag
harley22 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Oki dzieki na weekendzie sprawdzę ☺
Kamil Dyrda Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Panowie od czego zależy czy po zaślepieniu EGR wywali błąd?Chodzi o rocznik czy kod silnika?
kamil-vag Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Rocznik, jak masz 2002 to możesz zaślepić.
Kefiro Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Jeśli ktoś chce to mogę mu wyłączyć EGR w sterowniku tak by nie było błędu, dla kolegów z forum oczywiście za free.
szuszek83 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 mam pytanie, wymontowałem rurkę pomiędzy egr a kolektorem i zaślepiłem blachą 2 i 4mm z allegro, ale nie odłączyłem przewodu od grzybka, tzn zawór nadal pracuje, czy musze odczepiać ten wężyk od podciśnienia który steruje zaworem, czy wystarczy tylko wyjecie rurki i zaślepienie otworów?
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Jak dałeś pełne zaślepki, zarówno na dole jaki na górze łącznika EGR z kolektorem wydechowym, to wężyk może zostać na zaworze. Mimo otwarcia i tak nie będzie dopuszczał spalin...
szuszek83 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 58 minut temu, kamil-vag napisał: Jak dałeś pełne zaślepki, zarówno na dole jaki na górze łącznika EGR z kolektorem wydechowym, to wężyk może zostać na zaworze. Mimo otwarcia i tak nie będzie dopuszczał spalin... tak pełne zaślepki i tu i tu, błędów nie wywala, wiec jestem w trakcie testów jak auto reaguje bez egr'a, po 1,5 roku czyszczenia było sporo tego szlamu, a turbawka tez mi się przycinała, więc postanowiłem na początek egr odłączyć, na BS003 zauważyłem że pokazuje cały czas wartość ok 520-540 przy egr off i egr on
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 na BS003 zauważyłem że pokazuje cały czas wartość ok 520-540 przy egr off i egr on i tak ma być, silnik dostaje cały czas czyste powietrze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się