plastuch Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 no trzyma, mój miał trochę więcej bonusu... pojade jeszcze raz i zrobimy dokładniejszy pomiar po wyczyszczeniu kolektora a pozniej hybryda i wiele innych bajerów czekamy :cwaniak1:[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 23:47_________________________________________________a swoją drogo zajebyste auto
Cristoforo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 doszły pany nowe mody była za długa i zle leżała w dłoni więc ciach mach i po strachu zajęło mi to dwie godzinki tak na spokojnie potrzebny jest odpowiedni gwintownik 1.25mm akurat na serwisie mieli takie cuś i to jeszcze w specjalnej obudowie więc idealnie to pasowało + zwykły klucz i grzechotka+ magnes do wyciągania opiłków+pilnik płaski+szlifierka z cienką tarczą+piłka do metalu+piłka jubilerska+suwmiarka Demontaż gałki jest prosty wiec nie będę tego pisał gwintowanie rozpocząłem po wcześniejszym zamoczeniu w oliwie gwintownika, kilka obrotów w prawo i kilka w lewo i tak aż do 5cm (zrobiłem trochę więcej gwintu bo mam zapas ewentualnie jeszcze uciąć) Najgorzej był demontaż tego odbojnica musiałem delikatnie opalarką podgrzać i podważyć wkrętakiem to ustrojstwo obcinamy z tej grubszej strony o jakieś 2cm konieczna jest szlifierka a drugiej strony tylko o 1 cm i uważać żeby nic nie uszkodzić. Ja wcześniej posmarowałem drążek smarem i ten odbojnik wsunąłem bez żadnych problemów na drążek. Po zamontowaniu mieszka ustalamy sobie ile mamy obciąć nagwintowanego pręta. Ja skróciłem o 2.5 cm używając do tego piłki jubilerskiej o mikro brzeszczocie. Później poprawiamy gwint i możemy wkręcić gałkę zmiany biegów może nie jest to aż tak widoczne ale zdecydowanie czuć poprawę w prowadzeniu i trzymaniu za drąga
slepy Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 no i mam następną robotę do zrobienia :gwizdanie:, a jak wchodzą biegi, nie jest ciężej wrzucać , wygląda za***iście, ja muszę dozbierać resztę pierdołek do tego alkantarę na gałkę, materiał na mieszek, no i przede wszystkim nową gałkę, robota profi
Cristoforo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 w rzucaniu biegów nie ma żadnego problemu można smiało 3cm urżnąć
Cristoforo Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 Chodzilo mi wlasnie jaki gwintownik ten gwint pasuje do szpilek w piastach do subaru i mazdy dlatego mieli na serwisie
Nosb Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Podjade autem do gosci z tokarkami i nagwintuje na miejscu
topor Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 a ja u siebie w garazu znalzlem taki gwintownik:D wiec ide rezac:D ---dobra robota Criss
Nosb Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Nie popsuj czegos Mnie wkur$%ia w tej 6-tce od S4 wrzucanie 2 :/ Masakra cwierc wieku to trwa
topor Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ...postaram sie:D trzeba bylo wyrezac 5-ke z Tdika:D Sorry za OT
aju Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 albo jakiegoś short sziftera zapodać :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 takie cuś uzywałem w STI i ferester 2.5T tam nie ma co sie zastanawiać nad zmianą biegów itd. tylko patrzeć czy droga sie nie kończy
teeree Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ładny Black Kiler, dobrze wyglada z czarnym grilem, pozostaje mi życzyć udanego rezania& śmigania
Cristoforo Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 doszły nowe mody zwiekszamy moc w silniku wiec zbieramy graty na poczatek: PD ARL AL kolektor AWX Rura od AWX EGR od AWX wszystkie węże od AWX mappsensor od AWX obudowa filtra powietrza od AWX przepływomierz od AWX i wiele wiele innych gratów teraz tylko została mi do kupienia chłodniczka oleju od AWX i Serduszko czyli wieksze Turbo Fmic ale zastanawiam sie nad wiekszym IC i na wiosne mega rezanko
Kowi87 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Czyli przeszedł Ci pomysł z Leonem ... i dobrze przez to forum niebawem Bepiuntka stanie sie kultowym pojazdem
Michał Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 doszły nowe mody zwiekszamy moc w silniku wiec zbieramy graty na poczatek: PD ARL AL kolektor AWX Rura od AWX EGR od AWX wszystkie węże od AWX mappsensor od AWX obudowa filtra powietrza od AWX przepływomierz od AWX i wiele wiele innych gratów teraz tylko została mi do kupienia chłodniczka oleju od AWX i Serduszko czyli wieksze Turbo Fmic ale zastanawiam sie nad wiekszym IC i na wiosne mega rezanko widzę że po całości jakie turbo planujesz?
Cristoforo Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 pomysł nie poszedł po choruje na te auto ale przyjdzie czas na niego teraz chce mieć namiastkę chociaż czegoś co sie odpycha od ziemi większość gratów już mam w następnym tygodniu będę miał PD AL po przebiegu 90kkm właśnie z Leona 4x4 ARL pozostaje najdroższa rzecz czyli turbina i sam nie wiem jaką na 70% będzie to hybryda a na 30% od AWX auto ma sie turlać jeszcze trochę jak nie u mnie to u rodziny więc max 165KM graty mają mieć większy zapas mocy i rezerwy dlatego np. po rozmowie z jaro4444 zapodam przepływomierz, obudowę filtra powietrza od AWX na PD z ARL przy tej mocy to one będą sobie cykać bez żadnego wysiłku i oto chodzi właśnie teraz tylko dylemat jaką turbinę zapodać i czy ma być Fmic czy większy IC
slepy Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ja bym już przyrezał FMICa, tak na przyszłość
Michał Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ja bym już przyrezał FMICa, tak na przyszłość mi też tak doradzono
Rekomendowane odpowiedzi