tomasz-gorz 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 a masz czujniki zużycia klocków w hamulcach? czujnik od poziomu płynu spryskiwaczy? bo jeszcze nie widziałem, żeby pojawiał się błąd płynu chłodniczego. jak nie masz to oba piny musisz podać na mase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Nie błąd płynu chłodniczego tylko zbyt mały poziom lub za wysoka temperatura płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amokk 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Podpiąłem spalanie i na pełnym baku pokazuje ok. 750 km do przejechania (manetka jeszcze nie doszła, ale wskazanie chyba dobre). Podpiąłem również czujnik temperatury oleju do zielonej kostki licznika pin 21, ale wskaźnik stoi w miejscu (przewód biało-niebieski znalazłem w pierwszej wtyczce od lewego błotnika kierowcy przy ECU). Czy to jest na pewno ten przewód i czy podpiąłem pod prawidłowy pin z kostce zielonej?? Skoro miałem ten przewód to chyba mam czujnik oleju, a przy chłodniczce oleju mam wkręcony jakby czujnik od strony wnętrza pojazdu (od niego wychodzi przewód biało-brązowy). W liczniku bez FIS-a miałem wskaźnik temperatury zewnętrznej do którego była wtyczka 10 pinowa, do której dochodziły 4 przewody. Obecnie jeden z nich czyli żółto-brązowy mam podpięty pod pin 5 w kostce czerwonej, a za co są odpowiedzialne pozostałe 3 przewody w starej kostce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 zielona kostka pin 21 odpowiada za temp. oleju powinieneś do podpiąć do niebiesko- białego w kostce czarno fioletowej jeśli masz czujnik w podstawie filtra oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 W liczniku bez FIS-a miałem wskaźnik temperatury zewnętrznej do którego była wtyczka 10 pinowa, do której dochodziły 4 przewody. Obecnie jeden z nich czyli żółto-brązowy mam podpięty pod pin 5 w kostce czerwonej, a za co są odpowiedzialne pozostałe 3 przewody w starej kostce?? Pewnie masa, zasilanie i podświetlanie wyświetlacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amokk 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 zielona kostka pin 21 odpowiada za temp. oleju powinieneś do podpiąć do niebiesko- białego w kostce czarno fioletowej jeśli masz czujnik w podstawie filtra oleju Tak zrobiłem, ale wskazówka ani drgnie. Ten przewód dalej nigdzie nie idzie do środka pojazdu, wiec gdzie podłączony jest drugi koniec tego przewodu?? Ma ktoś zdjęcie jak wygląda ten czujnik zamocowany w podstawie filtra oleju (chodzi o miejsce w podstawie filtra oleju)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 No nie jest nigdzie podłaczony bo nie było wskaźnika temperatury i własnie masz sie do tego przewodu wpiąc pinem 21 w liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amokk 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 No nie jest nigdzie podłaczony bo nie było wskaźnika temperatury i własnie masz sie do tego przewodu wpiąc pinem 21 w liczniku. Tak zrobiłem, ale pytam gdzie jest drugi koniec przewodu, skoro nie mam czujnika?? Przy liczniku już mam w zielonej kostce pin 21, ale drugiego końca gdzie szukać skoro nie mam czujnika?? Czy jest możliwe, ze kładli sam przewód, ale bez czujnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Może wisi wtyczka w okolicach czujnika ciśnienia oleju bo ten od temperatury jest obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu0308 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 podpinam sie do tematu... i mam pytanie jak jest z zgraniem immo?? bo jestem zielony z elektroniki. z elektrykiem dogadalem sie i mi wszystko podepnie ale jest problem z immo bo zupelnie nie wiem jak to trzeba zgrac zeby wszystko dzialalo. Autko mam z 97r chyba z Kwietnia... manetke juz mam teraz czekam na licznik i chce sie za to jakos zabrac. Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 niewiadomo jaki masz licznik.Zegarek masz z oznaczeniami 12,3,6,9.Czy zwykly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 w 97r immo jeszcze było poza licznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu0308 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 niewiadomo jaki masz licznik.Zegarek masz z oznaczeniami 12,3,6,9.Czy zwykly zwykly wyglada tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 To o immo sie nie martw.Masz poza licznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu0308 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 czyli jak by to wygladalo?? Kupuje licznik i manetke wpinam kabelki i dziala?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 jezeli kupisz licznik do 97 z FIS to tak bedzie, tylko spalanie musisz podciagnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu0308 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 ale mowimy tu o full FISie nie o 1/2... a jak musze podpiac manetke zeby dzialala?? teraz obecnie w liczniku mam 20pinow?? a ile musi miec fis?? i czy wszystko bedzie chodzic(ladowanie, temp.oleju) i czy Km zostana te same co mam obecnie czy te co beda na liczniku?? oraz co bedzie jezeli kupie licznik od anglika?? wiem ze napewno juz to gdzies bylo ale za duzo jest tych stron zeby czytac z gory dzieki chlopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 jestes leniwy... w pierwszych 10 stronach masz wszystko napisane, ale co do manetki to napisze... wychodzi z niej kostka (zdjecie jej jest w ostatnich moich postach - popatrz) i, albo kupujesz 2 czesc kostki i wpinasz sie do niej - 4 kabelki, albo ucinasz przewod co idzie do kostki i lutujesz z kabelkami co ida do fis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu0308 0 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ok dzieki zaraz sobie troche poczytam... wiem ze jestem leniwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się