pablo_9 2 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 ... u mnie też podobny siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Głupie pytanie ale gdzie montowaliście ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 0 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Okolice filtra oleju. Jest tam wkręcona zaślepka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 uuu to dziwne bo wtyka jest na dole zbiorniczka (z tyłu kierunkowskazu)... to może nie będę zawracał sobie głowy tym powiadomieniem... dzisiaj odbieram zamówiony czujnik temperatury oleju... 22 zł mnie kosztował może uda się uruchomić wskaźnik na zegarach[br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 07:30_________________________________________________Dzisiaj zostały dokonane kolejne prace poprawiające fabrykę tzn.: - zamontowałem ori wtyczkę do FIS - zamontowałem i podłączyłem czujnik temperatury oleju co by wszystkie zegarki na liczniku działały, przewód do podłączenia był przez fabrykę przygotowany tylko wystarczyło go podpiąć pod czujnik (trochę gimnastyki było żeby odkręcić tę śrubkę w miejsce której wkręca się czujnik): - podpiąłem do licznika przewód, od czujnika temperatury oleju, który przy zakładaniu FIS-u od razu sobie wyprowadziłem z komputera Podłączenie czujnika udało się dzięki wskazówką we wcześniejszych postach kolegi amokka Zauważyłem, że lewa strona licznika jest mocniej podświetlona od prawej będę musiał się przyjrzeć żaróweczką bo może są nie odpowiedniej mocy Tutaj armistead looknij zamieszczałem kiedyś fotki gdzie to się instaluje (w TDI chyba jest podobnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 W jakim stopniu da się opcje fisa wykorzystać przy wmontowaniu licznika z fisem do przed liftowej za konca 95r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 W jakim stopniu da się opcje fisa wykorzystać przy wmontowaniu licznika z fisem do przed liftowej za konca 95r? Wyświetlacz FIS daje możliwość uzyskania następujących informacji i funkcji: - chwilowe zużycie paliwa - średnie zużycie paliwa - zasięg jazdy - czas jazdy - średnia prędkość jazdy - wyświetlanie temperatury zewnętrznej - wyświetlanie częstotliwości radia (jeśli masz ori radio) - ostrzeganie o przekroczeniu prędkości (2 poziomy) - położenie dzwigni zmiany biegów (automat) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Dzieki za info tego mi trzeba bylo. Jedno pytanie czy wyświetla też błędy jak np jakies uszkodzenie czegoś tak jak w normalnym fisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Wyświetla informacje (ostrzeżenia) m.in. o awarii układu hamulcowego, temperaturze i poziomie płynu chłodzącego, ciśnieniu oleju, za małej ilości paliwa (rezerwa). Nie wyświetli Ci ostrzeżeń o np. niedoborze płynu do spryskiwaczy czy uszkodzeniu tylnych światłe lub świateł mijania (tzw. BEMSLICHT) chyba że dołożysz odpowiednie czujniki lub moduły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 No tak rozumiem a ogolnie jestem w stanie sam sobie to wszystko zrobić moja wiedza na poziomie elektryki mała nie jest ale zbyt wielka też nie. Z jakimi się to mniej wiecej wiąrze kosztami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Podająć koszty to można pi razy oko przyjąć, że licznik 250 zł + manetka 70 zł + wtyczka do FIS 20 zł + czujnik temperatury oleju (jakbyś chciał montować żeby ożywić wskażnik) 20 zł no i jakieś tam kabelki które oczywiście można kupić lub wykorzystać z odzysku (podobnie jak wtyczkę do FIS, którą można wykonać z taśmy od dysku twardego), izolacje itd. Jeśli chodzi o możliwośc wykonania tego to uważam, że można to spokojnie samemu (tak jak w moim przypadku i wielu innych kolegów) przeprowadzić po przestudiowaniu tego tematu w którym jest praktycznie wszystko opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dodatkowo żeby podłączyć poziom płynu spryskiwaczy musisz dokupić odpowiednią pompke z czujnikiem, a żęby uruchomić działanie kontroli spalonych żarówek, dokupić odpowieni moduł, choć z tym jest sporo roboty żeby to podłączyć...... i chyba ciężko go dokupić. Możesz też ewentualnie zrobić to na kontraktonach, koszt max 5zł, a efekt ten sam (ja tak mam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dodatkowo żeby podłączyć poziom płynu spryskiwaczy musisz dokupić odpowiednią pompke z czujnikiem, a żęby uruchomić działanie kontroli spalonych żarówek, dokupić odpowieni moduł, choć z tym jest sporo roboty żeby to podłączyć...... i chyba ciężko go dokupić. Możesz też ewentualnie zrobić to na kontraktonach, koszt max 5zł, a efekt ten sam (ja tak mam) Do spalonych żarówek wystarczy przekaźnik 387 i wpinasz sie w bezpieczniki 30minut zabawy w lutowanie i po problemie !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid0 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dodatkowo żeby podłączyć poziom płynu spryskiwaczy musisz dokupić odpowiednią pompke z czujnikiem, a żęby uruchomić działanie kontroli spalonych żarówek, dokupić odpowieni moduł, choć z tym jest sporo roboty żeby to podłączyć...... i chyba ciężko go dokupić. Możesz też ewentualnie zrobić to na kontraktonach, koszt max 5zł, a efekt ten sam (ja tak mam) Do spalonych żarówek wystarczy przekaźnik 387 i wpinasz sie w bezpieczniki 30minut zabawy w lutowanie i po problemie !!!! mogłbyś pojaśnić temat? mam ten przekaznik.... a tak btw... to w tym miesiącu założyłem 10 FISa :-) w autku także kolegi z klubu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dodatkowo żeby podłączyć poziom płynu spryskiwaczy musisz dokupić odpowiednią pompke z czujnikiem, a żęby uruchomić działanie kontroli spalonych żarówek, dokupić odpowieni moduł, choć z tym jest sporo roboty żeby to podłączyć...... i chyba ciężko go dokupić. Możesz też ewentualnie zrobić to na kontraktonach, koszt max 5zł, a efekt ten sam (ja tak mam) Do spalonych żarówek wystarczy przekaźnik 387 i wpinasz sie w bezpieczniki 30minut zabawy w lutowanie i po problemie !!!! A jeśli masz xenon czy diodowe postojówki to tez to działa bez problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dodatkowo żeby podłączyć poziom płynu spryskiwaczy musisz dokupić odpowiednią pompke z czujnikiem, a żęby uruchomić działanie kontroli spalonych żarówek, dokupić odpowieni moduł, choć z tym jest sporo roboty żeby to podłączyć...... i chyba ciężko go dokupić. Możesz też ewentualnie zrobić to na kontraktonach, koszt max 5zł, a efekt ten sam (ja tak mam) Do spalonych żarówek wystarczy przekaźnik 387 i wpinasz sie w bezpieczniki 30minut zabawy w lutowanie i po problemie !!!! No właśnie... Gdybyś temat rozjaśnił byłby git majonez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek 0 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Dodatkowo żeby podłączyć poziom płynu spryskiwaczy musisz dokupić odpowiednią pompke z czujnikiem, a żęby uruchomić działanie kontroli spalonych żarówek, dokupić odpowieni moduł, choć z tym jest sporo roboty żeby to podłączyć...... i chyba ciężko go dokupić. Możesz też ewentualnie zrobić to na kontraktonach, koszt max 5zł, a efekt ten sam (ja tak mam) Do spalonych żarówek wystarczy przekaźnik 387 i wpinasz sie w bezpieczniki 30minut zabawy w lutowanie i po problemie !!!! Kolego to wez nam trooche uchyl swojej wiedzy jak to zrobic bo ja sie do tego zabieram ale brak czasu do tego, a miło by było jak przeszedłes ta procedure to wiesz cos na ten tamat, a jak wiadomo każda informacja sie liczy. A ze zrobiłes to w 30 min to nie chce mi sie w to wierzyc bo kazdy kabel od swiateł trzeba sie w niego wpiac i przepuscic przez przekaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Więc tak : Kupujesz 387 (Krycha ma do sprzedania za 20zł) Wszystkie przewody poza stop wpina się w skrzynkę bezpieczników. Przykładowo podłączam światło mijania prawe, czyli bezpiecznik nr 20. przecinam przewód w skrzynce bezpieczników, który wychodzi z tego bezpiecznika do lampy i w obieg wpinam odpowiednie piny z przekaźnika. Rozpiska bezpieczników: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4e1435a56d6d89e8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5af0eb154bd48ddd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f08ceef9ff0bc19d.html Rozpiska pinów większości przekaźników kontroli świateł (sprawdzałem na trzech różnych które mam i pasuje wink ): 1. od bezpiecznika S5 2. masa 3. do zestawu wskaźników (t32a/16) 4. wyjście dla PRAWEGO światła stopu 5. wejście dla bocznych świateł stopu 6. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu 7. wejście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu 8. wyjście dla LEWEGO światła stopu 9. do zestawu wskaźników (t32a/6) 10. wejście dla światła pozycyjnego PRAWEGO 11. wejście dla światła mijania LEWEGO 12. wyjście dla światła tylnego PRAWEGO 13. wyjście dla światła mijania LEWEGO 14. wejście dla światła mijania PRAWEGO 15. wyjście dla światła mijania PRAWEGO 16. (nie używane) 17. wyjście dla światła tylnego LEWEGO 18. wejście dla światła pozycyjnego LEWEGO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 A jak się to ma do xenonów oraz postojówek na diodach? wywala błąd czy przechodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tposejdon 14 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 ja mam ledy z tyłu i z przodu i alarm świecił od żarówek cały czas. takze panowie jak nie macie oryginalnych źródeł światła to odradzam zakładanie tego modułu.. szkoda roboty bo bedzie was drażniło potem aż zmasujecie ten pin 16 w fisie i bedzie święty spokój z alarmem spalonej żarówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 A jak to sie ma do xenonów samych ??? Orientuje sie ktos ??? Pokazuje bład czy nie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się