bediks 2 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 zeby nie kul w oczy rozpiz*zony to go wylaczasz manetka i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Rada jak ..uj Panowie za co dokładnie odpowiada pin nr 19 brake light? Chodzi o sprawność świateł stop? Dać go do masy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak dajesz masę na niego i spokój Co do Fis to teraz mam w aucie licznik z końcówką X czyli z wymiany i jest z 2005 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A swieci ci się Brems licht ? Jak nie to zostaw jak tak to masa Tez mam x ale widziałem kiedys licznik z 2006 do lifta i wersja juz była d17 gdzie teraz mam d13 a moze 14 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Dałem pin nr 9 , 16 oraz 19 razem do masy i napis brems zniknął. Za to pojawił się wytrysk u góry czyli jednak sprysk trzeba odciąć i zostawić luzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak bo działa to odwrotnie niz w polifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Swap zakończony. Temp działa i ciemno na fisie czyli błędów brak. Została tylko temp oliwy ale to przy wymianie oleju bo trzeba wiercić otwór pod czujnik. Dziękuje wszystkim za sprawną pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ja u siebie dziurki zadnej nie musialem wiercic mialem wolne miejsce w chlodnidcemi tam wkrecilem i bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Bangla ale przekłamuje. Gwint jest gotowy ale jego dno zaślepiono. Robisz otwór aby olej dotkną czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A tu morze i masz racje a to pewnie przy okazji wymiany tez otworek zrobie ale wazne ze dziala i w oczy nie kuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 No dobra licznik przyszedł już trzeci raz... A to filmik: I co powiecie?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ja dalej nie rozumiem dlaczego ten Twój przedliftowy tak ładnie łagodnie się gasi i wybudza a te nasze polifty to tak jakby łopatą w mordę dostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Haha. Nie wiem czy to tak ma być czy nie. Ale się zdrzaźniłem bo znowu mi kontrolka AIR BAGU się zaświeciła. A wcześniej dołączyłem aku zanim podpiąłem licznik... Kurcze na jednej fotce wyszło ładne czerwone a na drugiej różowawy... Edytowane 19 Lutego 2015 przez denveco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Jeździłeś bez licznika ? Jesli tak to masz odpowiedz , moze masz luźne kable w kostce tez Rozowy odcień moze świadczyć o tym ze jest to nowy wyświetlacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti 1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Jaką macie temperaturę oleju na zegarach? Wstawiłem czujnik po wykręceniu korka/zaślepki w podstawie filtra i dlatego pytam, bo podobno trzeba zrobić jeszcze "odwiert" głębiej ? Aktualnie pokazuje (po rozgrzaniu silnika) na 2 grubszej kresce lub blisko niej przed 120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ale wcześniej chyba też jeździłem bez licznika i chyba nie było błędu... kurde nie pamiętam. Ja p....e ten przebieg mi kością w gardle stoi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Czemu Ci ten przebieg przeszkadza? Ja miałem 257tyś a wskoczyło 317 bodaj i wisi mi to. Poza tym czemu nie możesz go przestawić? W mojej dziurze takie rzeczy za flaszke ogarniają i kręcą wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Na przeglądzie sie koles zdziwi , jebnie fotkę i zadzwoni do turbo kamery ze jest rekordzista polski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Panie nówka niemiec prawie nie jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denveco 1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Czyli wygląda na to że mam najnowszą B5tke w Polsce z najniższym przebiegiem ;P Ale to tak zawsze jest, w dużych miastach niby łatwiej ale tylko w teorii ale tak naprawdę znacznie trudniej... W starym liczniku miałem 235 tys km a tym z fisem było 415 tys km drobna różnica.... trochę biła po oczach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się