artfull 0 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Też walczę z przerobieniem na pełny fis audi 99 lift. Niestety nie da się zostawić starych transponderów (immo 3) trzeba kodować nowe (kanał 50 nie dostępny) Zostało mi jeszcze podpięcie czujników otwarcia drzwi. Podpowiecie skąd najlepiej i najprościej pociągnąć przewody do licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Jaką moc ma żarówka w kontrolce w starym liczniku ? bo ja wiem tego licznika nie mam prawie rok czasu.Ale byla fabryczna w kazdym badz razie nawet nie zmieniana,1.2w czy jakie tam ida nawet nie wiem Spróbuj wpiąć do przewodu którey idzie do kontrolki ładowania rezystor 100 - 120 ohm drugi jego koniec do +12V po stacyjce to zasymuluje że w obwodzie jest żarówka, możesz oczywiście zamiast rezystora wpiąć tą żarówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam Panowie mam problem z licznikiem a mianowicie spalanie pokazuje mi 51,3 litry , powstał ten problem po przekodowaniu imo i teraz nie wiem co zrobić , przed tą operacją spalanie było ok . Próbowałem zmienią wartości % ale nic to nie dało zero reakcji . Wyskakuje tylko błąd : 18058 - powertrain data bus missing message from instrument cluster P1650 - 35-00 Nie było go przedtem i nie da się usunąć . Drugim problemem jest brak informacji o otwarciu drwi kierowcy i tylnej klapy na FISie oraz nie włącza się oświetlenie kabiny , Pozostałe drzwi są ok . Sprawdzałem zamek i przewody w drzwiach oraz w przelotce gumowej wszystko jest ok . Proszę o pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 a odnosnie otwartych drzwi to gdzie znalesc kable znalazlem kabel drzwi kierowcy w slupku drzwi kierowcy,a drzwi pasazera w tym slupku pasazera tylnich i klapy nie moge znalesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Ja do tylnych drzwi wpiąłem się bezpośrednio pod krańcówki, co do klapy to nie wiem bo to już było ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 a ja mam te stare krancowki jedno kablowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 a dokąd biegną te kable z krańcówek zamka , chyba do kostek pod nogami tylko do której ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Cześć Założyłem u siebie zegary z FIS i mam pytanko czy ten numer co zaznaczyłem go na czerwono na obrazku muszę zakodować żeby był taki sam jak na starych zegarach bez FIS? http://zapodaj.net/3bf30fff6416.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Nie kodowanie to ten numer w polu soft coding: 00040 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 jeżeli masz zegary od 1,9 tdi to nic nie musisz kodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Dzięki to zostawiam tak jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 panowie a jaki bedzie europejski dieslowski odpowiednik 8d0 919 930E jest to anglik benzyna po minilifcie niebieska zielona kostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 8D0 919 880 M, 8D0 919 880 D - najczęściej chyba spotykane są 8D0 919 880 M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 M nie pasi,masz moze D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 niestety nie mam,a czemu nie pasuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 swiruje licznik [br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:34_________________________________________________malo spotykany jest 930E i nie pasuje wogole M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 tzn. jak świruje licznik? co się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 jak wgram inny wsad to nie chodzi licznik nie dziala o tak.potrzebuje wsadu za 8d0 919 930e ktory bedzie Eu TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gattis 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 No i w koncu ja dołączam do grona fisowców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Panowie chcemy ze znajomym przełożyć zegary z pół fisa na pełnego fisa pacjent ajm więc jak mój jednak różnica jest taka że kolega kupił zegary z anglika, zegary są od diesla do diesla więć problem obrotomierza odpada. Jednak zostaje co zrobić z prędkościomierzem? tarczke pewnie można wyjąć ze starego w kmh, i co dalej? przeszukałem mniej więcej te 134strony ale nie bardzo rozumiem co mam zrobić później jeszcze zostaje zmiana spalania na fisie na L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się