Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Też walczę z przerobieniem na pełny fis audi 99 lift. Niestety nie da się zostawić starych transponderów (immo 3) trzeba kodować nowe (kanał 50 nie dostępny) Zostało mi jeszcze podpięcie czujników otwarcia drzwi. Podpowiecie skąd najlepiej i najprościej pociągnąć przewody do licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jaką moc ma żarówka w kontrolce w starym liczniku ?

bo ja wiem tego licznika nie mam prawie rok czasu.Ale byla fabryczna w kazdym badz razie nawet nie zmieniana,1.2w czy jakie tam ida nawet nie wiem

Spróbuj wpiąć do przewodu którey idzie do kontrolki ładowania rezystor 100 - 120 ohm drugi jego koniec do +12V po stacyjce to zasymuluje że w obwodzie jest żarówka, możesz oczywiście zamiast rezystora wpiąć tą żarówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam problem z licznikiem a mianowicie spalanie pokazuje mi 51,3 litry , powstał ten problem po przekodowaniu imo i teraz nie wiem co zrobić , przed tą operacją spalanie było ok . Próbowałem zmienią wartości % ale nic to nie dało zero reakcji . Wyskakuje tylko błąd :

18058 - powertrain data bus missing message from instrument cluster

P1650 - 35-00

Nie było go przedtem i nie da się usunąć .

Drugim problemem jest brak informacji o otwarciu drwi kierowcy i tylnej klapy na FISie oraz nie włącza się oświetlenie kabiny , Pozostałe drzwi są ok . Sprawdzałem zamek i przewody w drzwiach oraz w przelotce gumowej wszystko jest ok .

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a odnosnie otwartych drzwi to gdzie znalesc kable znalazlem kabel drzwi kierowcy w slupku drzwi kierowcy,a drzwi pasazera w tym slupku pasazera tylnich i klapy nie moge znalesc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do tylnych drzwi wpiąłem się bezpośrednio pod krańcówki, co do klapy to nie wiem bo to już było ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dokąd biegną te kable z krańcówek zamka , chyba do kostek pod nogami tylko do której ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :hi:

Założyłem u siebie zegary z FIS i mam pytanko czy ten numer co zaznaczyłem go na czerwono na obrazku muszę zakodować żeby był taki sam jak na starych zegarach bez FIS?

3bf30fff6416.jpg.html

http://zapodaj.net/3bf30fff6416.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kodowanie to ten numer w polu soft coding: 00040

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a jaki bedzie europejski dieslowski odpowiednik 8d0 919 930E jest to anglik benzyna po minilifcie niebieska zielona kostka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8D0 919 880 M, 8D0 919 880 D - najczęściej chyba spotykane są 8D0 919 880 M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie mam,a czemu nie pasuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiruje licznik

[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:34_________________________________________________malo spotykany jest 930E i nie pasuje wogole M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wgram inny wsad to nie chodzi licznik nie dziala o tak.potrzebuje wsadu za 8d0 919 930e ktory bedzie Eu TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chcemy ze znajomym przełożyć zegary z pół fisa na pełnego fisa pacjent ajm więc jak mój

jednak różnica jest taka że kolega kupił zegary z anglika, zegary są od diesla do diesla więć problem obrotomierza odpada. Jednak zostaje co zrobić z prędkościomierzem? tarczke pewnie można wyjąć ze starego w kmh, i co dalej? przeszukałem mniej więcej te 134strony ale nie bardzo rozumiem co mam zrobić :mysli:

później jeszcze zostaje zmiana spalania na fisie na L :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...