kaju Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Jakby Ci ten pływak z a6 zalegał, to ja go chętnie przytulę. Wal na PW z ceną.
wiktorsam Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Dzisiaj trochę powalczyłem z licznikiem Kolega vauxhall podał mi myk na to żeby uruchomić temperaturę oleju - wymieniłem więc silniczek od wskazania oleju na taki przedliftowy, odciąłem go od reszty płyty licznika zostawiając tylko masę na górnej nóżce, potem patrząc od przodu podałem sygnał z czujnika temp oleju z podstawy filtra na nóżkę lewą a na prawą +12v - jak widać na zdjęciu sposób działa . Do tego podpiąłem sygnał świec żarowych bo u mnie była do tego zwykła żarówka - masę z niej podałem na odpowiedni pin w liczniku. Podpiąłem też immo - odciąłem nożem masę od diody od immo, do masy zaś podłączyłem sygnał immo z wiązki licznika. Dokładniej to temperaturę oleju i sygnał immo wyprowadziłem sobie na szarą wtyczkę na nieużywane piny 31 i 32 . Założyłem poduchę skasowałem błędy i jak widać zapalił mi się airbag na liczniku, jutro spróbuję podać sygnał odwrotny poduszki bo mam w wiązce i taki i taki. Wymieniłem też pływak na taki od a4. Został mi jeszcze jeden problem - może ktoś ma pomysł ? Tak jak wcześniej pisałem po zapaleniu świateł przygasa mi bardzo mocno panel klimy, nie podświetlają się też jego przyciski. Nie ma ktoś pomysłu co to może być ? Tu zdjęcie licznika stan na dziś
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Efekt super.Co do airbag,to w polifcie idzie inne sterowanie lampka.Albo wymiana na sensor nowszy sensor airbag,tylko zeby na 2 poduchy znalesc moze byc problem.Albo jakis inwenter.Mam schemat ale mi sie nie udalo tego stworzyc.
wiktorsam Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Co do poduchy dzisiaj się biorę za to - jak nie podejdzie sygnał odwrócony to zrobię ten inwerter - to w sumie jeden tranzystor, a co do podświetlania klimy poczytałem trochę i wychodzi na to że do klimy nie dochodzi mi sygnał 58d i klimatronik myśli że mam na desce ustawione podświetlenie na minimum, jako że całą klimę dokładałem razem z licznikiem możliwe że ten pin mi gdzieś "uciekł" po drodze.
janjazda Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 kolego wiktorsam, rozumiem, że nie masz sensora w misce olejowej?
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 kolego wiktorsam, rozumiem, że nie masz sensora w misce olejowej? nie,miska seryjna.A niby nie da sie bez sensora :gwizdanie:
janjazda Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Tak pytam, bo mam mały problem z tymi wskazaniami oliwy. Mam AJM i sensor w misce, ale nie pokazuje mi temp. oliwy. Wsadziłem już drugi czujnik, sprawdziłem wiązkę, żadnych błędów nie ma, a mimo to nie działa ;( Mechanik wspomniał mi coś o kodowaniu, ale nic nie znalazłem na ten temat. Ma ktoś jakiś pomysł? A czy w AJM też jest czujnik temp. przy filtrze oleju?
Daimos Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 ... A czy w AJM też jest czujnik temp. przy filtrze oleju? za pomiar temperatury odpowiada sensor w misce
kaju Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Tak pytam, bo mam mały problem z tymi wskazaniami oliwy. Mam AJM i sensor w misce, ale nie pokazuje mi temp. oliwy. Wsadziłem już drugi czujnik, sprawdziłem wiązkę, żadnych błędów nie ma, a mimo to nie działa ;( Mechanik wspomniał mi coś o kodowaniu, ale nic nie znalazłem na ten temat. Ma ktoś jakiś pomysł? A czy w AJM też jest czujnik temp. przy filtrze oleju? Wybacz kolego, że zadam durne pytanie, ale... Pojeździłeś parę kilometrów, żeby się olej rozgrzał?
wiktorsam Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Poradziłem sobie z przygasającym panelem klimatronika - okazało się że miałem pomieszane piny 58s i 58d i to nie tylko do klimatronika ale i z sygnałem na deskę. Po poprawnym ich połączeniu panel świeci jak powinien . Została poducha, obmyślam już inwerter sygnału. Pozdrawiam
kaju Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Wiktor daj znać jak wyślesz pływak - przelew jednak poszedł za pierwszym strzałem
swir88 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Kurde sporo czytania mam tylko pytanie czy podejdzie mi licznik do mojej audi mam teraz licznik bez fisa a chcial bym z fisem od polifta pasuaj kostki czy trzeba przerabiac ?? jakies nowe kable trzeba ciagnac ??
wiktorsam Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Masz 96 rok więc licznik od polifta podejdzie ale trzeba zmienić wszystkie 3 wtyczki (dokładniej zmienić dwie i jedną dołożyć). Jest trochę roboty ale wszystko do zrobienia. Ja sobie zrobiłem przelotki z starych gniazd od napędu dyskietek .
swir88 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 a masz schemat od starego licznika i schemat od polifta ?? jak bym kupował licznik to odrazu z kostkami a polaczyc to to juz pikus
janjazda Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 ... A czy w AJM też jest czujnik temp. przy filtrze oleju? za pomiar temperatury odpowiada sensor w misce wiem o tym bardzo dobrze, że za pomiar temp. odpowiada ten sensor, Wybacz kolego, że zadam durne pytanie, ale... Pojeździłeś parę kilometrów, żeby się olej rozgrzał? zrobiłem nawet kilkadziesiąt tysięcy odkąd wymieniłem licznik na pełny FIS, czyli jakiś rok temu, wskazówka temp. oleju cały czas leży.
kaju Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 a masz schemat od starego licznika i schemat od polifta ?? jak bym kupował licznik to odrazu z kostkami a polaczyc to to juz pikus swir, bodajże na 123 stronie osobiście wklejałem nie schemat, ale rozpiske wtyczek z przedlifta i z polifta. To wystarczy to przerobienia wtyczek, nie potrzebujesz schematu... Szkoda, że mnie w Polsce nie ma, bo bym Ci pomógł przy tym, niedaleko mam do Ciebie...
wiktorsam Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Dodam że większość kolorów kabelków z przedlifta zgadza się z tymi w polifcie więc jak kupisz oryginalne wtyczki z kawałkiem wiązki to jeszcze łatwiej dojść co gdzie powinno być.
harnas Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam mam taki problem,otóż czy da się zamienić licznik UK NSI bez fis-a z 4 zegarami na licznik VDO z fis-em i 6 zegarami,nie wiem gdzie szukać,nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi tylko jakieś teorie albo że ktoś komuś mówił że jego znajomy zmienił itp itd moja niunia to B5 1.9 TDI z 99r.
lapek85 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Panowie jak podwyższyć spalanie na FISie ?? auto tankowane zawsze pod korek w tym samym dystrybutorze i spalanie rzeczywiste 4.9 FIS pokazuje 4,7 w grupie 03 podnosiłem wartości z nominalnych 100 do 115, każdy przeskosk jednostki o 5, to spalanie 0,2-0,3 w górę a i tak siągle mało, czytałem, że regulacjia jest w tym kanale do 120 więc dlaczego u mnie to nie idze?? wina VAGa, 3,11 z neta i najtańszy kabel????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się