The a4 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam koledzy chce zmienic licznik ale jak wyciagnac ten nieszczesny pin kto sie tym zajmuje prosze o pomoc lub porade w mojej okolicy nie moge nikogo znalezc lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 pin wyciągniesz tacho vagiem albo vag commander musisz miec taki kabel z oprogramowaniem bo zwykłym vagiem tego nie zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 o jaki pin chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 pin do licznika i do immo, immo zalezy czy zmienia na poliftowy fis czy nie bo w przedlifcie immo jest poza blatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icetruckkiller Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Jest ktos na slasku z klubowiczów, kto by pomógł z montażem FIS-a? Jestem zielony w tym temacie. Podjechałbym jeżeli ktoś z was ma czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 kolego też myślałem że to bedzie dla mnie czarna magia ale poczytaj temat i wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 kaju gdzie szukac tego przewodu do podlaczenia czujnika temp oleju w kazdym przedlifcie od jest? W przedlifcie były tylko w autach z FISem, ale jak to tam rozwiązali - nie wiem, u mnie w polifcie jest czujnik w misce. W przedlifcie jest miejsce w podstawie filtra oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Panowie a powiedzcie mi czy to że zmieniłem licznik na pełnego fisa to ma jakiś związek że tempomat mi przestał działać?? ---------- Post dopisany at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany at 11:53 ---------- wyczytałem że tempomat trzeba uaktywnić wiec pomyślałem że mu się coś poprzestawiało i wszedłem do vaga engine - login i wpisałem 11463 do it i dalej tempomat nie działa a w dodatku zapalił się airbag i nie mogę go skasować błąd airbaga to 01217 - Side airbag Igniter. Driver side (N199) 32-00 Resistance too high Pomóżcie bo już nie mam siły czy możliwe że w liczniku z a6 tempomat podłącza się do innych przewodów?? i dlkaczego zapalił się ten airbag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 [...] w dodatku zapalił się airbag i nie mogę go skasować błąd airbaga to 01217 - Side airbag Igniter. Driver side (N199) 32-00 Resistance too highPomóżcie bo już nie mam siły czy możliwe że w liczniku z a6 tempomat podłącza się do innych przewodów?? i dlkaczego zapalił się ten airbag Wyciągając licznik nie walczyłeś z fotelem? To zdaje się poduszka fotela kierowcy - czyli pewnie wtyczka pod fotelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 nie chodzi o to że wczoraj normalnie przyjechałem do domu autem i nie widziałem airbaga a dzisiaj wsiadłem i świeci wydaje mi się że zaswiecił się dopiero jak się zalogowałem do ecu ale zerknę pod fotel bo wczoraj tez bratowa jechał i przesuwała fotel to może coś się odpieło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix_ Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 a co mówi vag ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 sprawdziłem kostki w fotelach i jest wszystko powpinane więc nie wiem dlaczego tak jest vag podaje błąd 01217 - Side airbag Igniter. Driver side (N199) 32-00 Resistance too high Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan1993 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 mam pytanie odnośnie licznika. mam a4 polift 99 rok pooczątek roku a licznicz bez zegarka cyfrowego i białego podświetlenia. jak zaloze licznik z esy ablo polifta z białbym podświetleniem to będzie wszystko grac czy trzeba sie bawić jakoś grubo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Immo w liczniku do ogarnięcia na dzień dobry, potem wtyczka FIS, manetka, sterowanie od manetki - wszystko do ogarnięcia, info w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Dobra panowie ogarnąłem temat airbaga ale dalej nie działa tempomat i teraz tak tempomat jest aktywowany na starym liczniku z 1/2 fis działa a na nowym z pełnym fisem nie działa oprócz tego w kodach klimatronika tam gdzie jest prędkość pojazdu i temperatura płynu chłodniczego na starym liczniku wszystko pokazuje a nowym liczniku prędkość jest 0 mimo że na zegarach jest normalnie np50km/h a temp. płynu jest 12stopni na zegarach 90stopni myśle że tu może być przyczyna niedziałającego tempomatu tylko jak to ogarnąć dodam że mam licznik z a6 czy jest opcja że w a6 jakieś kabelki np od klimy lub tempomatu podłącz się inaczej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 No dobra, udało mi się ogarnąć ten FIS, ale została jedna sprawa, wyświetla mi tylko przez parę sekund po odpaleniu/przekręceniu kluczyka temperaturę oleju, mam czujnik w misce, zmieniałem z 1/2 FIS na pełny, ktoś rzuci radą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 No dobra, udało mi się ogarnąć ten FIS, ale została jedna sprawa, wyświetla mi tylko przez parę sekund po odpaleniu/przekręceniu kluczyka temperaturę oleju, mam czujnik w misce, zmieniałem z 1/2 FIS na pełny, ktoś rzuci radą? mam to samo po zmianie z 1/2 FIS:decayed: jeżdżę tak już z 1,5 roku i nie wiem jak to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 No dobra, udało mi się ogarnąć ten FIS, ale została jedna sprawa, wyświetla mi tylko przez parę sekund po odpaleniu/przekręceniu kluczyka temperaturę oleju, mam czujnik w misce, zmieniałem z 1/2 FIS na pełny, ktoś rzuci radą? mam to samo po zmianie z 1/2 FIS:decayed: jeżdżę tak już z 1,5 roku i nie wiem jak to ogarnąć Pewnie jest na to prosty sposób, niby mnie to nie drażni, ale skoro jest już ten wskaźnik i czujnik w misce to czemu to ma nie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 hehe ja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/ do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 heheja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/ do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie.... Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się