Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy chce zmienic licznik ale jak wyciagnac ten nieszczesny pin kto sie tym zajmuje prosze o pomoc lub porade w mojej okolicy nie moge nikogo znalezc lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pin do licznika i do immo, immo zalezy czy zmienia na poliftowy fis czy nie bo w przedlifcie immo jest poza blatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaju gdzie szukac tego przewodu do podlaczenia czujnika temp oleju w kazdym przedlifcie od jest?

W przedlifcie były tylko w autach z FISem, ale jak to tam rozwiązali - nie wiem, u mnie w polifcie jest czujnik w misce.

W przedlifcie jest miejsce w podstawie filtra oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a powiedzcie mi czy to że zmieniłem licznik na pełnego fisa to ma jakiś związek że tempomat mi przestał działać??

---------- Post dopisany at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany at 11:53 ----------

wyczytałem że tempomat trzeba uaktywnić wiec pomyślałem że mu się coś poprzestawiało i wszedłem do vaga engine - login i wpisałem 11463 do it i dalej tempomat nie działa a w dodatku zapalił się airbag i nie mogę go skasować błąd airbaga to 01217 - Side airbag Igniter. Driver side (N199) 32-00 Resistance too high

Pomóżcie bo już nie mam siły :( czy możliwe że w liczniku z a6 tempomat podłącza się do innych przewodów?? i dlkaczego zapalił się ten airbag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] w dodatku zapalił się airbag i nie mogę go skasować błąd airbaga to 01217 - Side airbag Igniter. Driver side (N199) 32-00 Resistance too high

Pomóżcie bo już nie mam siły :( czy możliwe że w liczniku z a6 tempomat podłącza się do innych przewodów?? i dlkaczego zapalił się ten airbag

Wyciągając licznik nie walczyłeś z fotelem? To zdaje się poduszka fotela kierowcy - czyli pewnie wtyczka pod fotelem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o to że wczoraj normalnie przyjechałem do domu autem i nie widziałem airbaga a dzisiaj wsiadłem i świeci wydaje mi się że zaswiecił się dopiero jak się zalogowałem do ecu ale zerknę pod fotel bo wczoraj tez bratowa jechał i przesuwała fotel to może coś się odpieło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnośnie licznika. mam a4 polift 99 rok pooczątek roku a licznicz bez zegarka cyfrowego i białego podświetlenia. jak zaloze licznik z esy ablo polifta z białbym podświetleniem to będzie wszystko grac czy trzeba sie bawić jakoś grubo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo w liczniku do ogarnięcia na dzień dobry, potem wtyczka FIS, manetka, sterowanie od manetki - wszystko do ogarnięcia, info w temacie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie ogarnąłem temat airbaga ale dalej nie działa tempomat i teraz tak tempomat jest aktywowany na starym liczniku z 1/2 fis działa a na nowym z pełnym fisem nie działa oprócz tego w kodach klimatronika tam gdzie jest prędkość pojazdu i temperatura płynu chłodniczego na starym liczniku wszystko pokazuje a nowym liczniku prędkość jest 0 mimo że na zegarach jest normalnie np50km/h a temp. płynu jest 12stopni na zegarach 90stopni myśle że tu może być przyczyna niedziałającego tempomatu tylko jak to ogarnąć dodam że mam licznik z a6 czy jest opcja że w a6 jakieś kabelki np od klimy lub tempomatu podłącz się inaczej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, udało mi się ogarnąć ten FIS, ale została jedna sprawa, wyświetla mi tylko przez parę sekund po odpaleniu/przekręceniu kluczyka temperaturę oleju, mam czujnik w misce, zmieniałem z 1/2 FIS na pełny, ktoś rzuci radą? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, udało mi się ogarnąć ten FIS, ale została jedna sprawa, wyświetla mi tylko przez parę sekund po odpaleniu/przekręceniu kluczyka temperaturę oleju, mam czujnik w misce, zmieniałem z 1/2 FIS na pełny, ktoś rzuci radą? :whistling:

mam to samo po zmianie z 1/2 FIS:decayed:

jeżdżę tak już z 1,5 roku i nie wiem jak to ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, udało mi się ogarnąć ten FIS, ale została jedna sprawa, wyświetla mi tylko przez parę sekund po odpaleniu/przekręceniu kluczyka temperaturę oleju, mam czujnik w misce, zmieniałem z 1/2 FIS na pełny, ktoś rzuci radą? :whistling:

mam to samo po zmianie z 1/2 FIS:decayed:

jeżdżę tak już z 1,5 roku i nie wiem jak to ogarnąć

Pewnie jest na to prosty sposób, niby mnie to nie drażni, ale skoro jest już ten wskaźnik i czujnik w misce to czemu to ma nie działać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

ja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/

do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok

planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

ja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/

do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok

planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie....

Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...