janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 hmm, rzeczywiście do Q może by różnica, ale tak jak widać na tym co wkleiłem, nie ma tam nigdzie wyszczególnionego czy Q czy ośka
Diablo Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 właśnie też nigdzie nie znalazłem zmiany Q-FWD myślałem, że może coś pominąłem. Dzięki
assist Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Dzieki Kaju182, Pytam bo nr się różnią.. pare detali elektronicznych tez, stąd wolę zapytac.. pzdr. assist
kaju Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Nie ma różnicy Q czy oś jeśli chodzi o kodowanie. Assist, teoretycznie są to inne liczniki a4 i a6, ale praktycznie są te same.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 pany ratujcie, powie mi ktos jaka miske mam wsadzic do swojego afn'a zeby sensor miala? bo moja nie ma..
kaju Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Od AFNa z polifta nie wiem, czy czasami AJM nie będzie miał tej samej miski... Maciek, a u Ciebie czasami nie ma w podstawie filtra czujnika temperatury oleju? Albo miejsca na czujnik?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 oo to ciekawe pytanie, chyba nie ma, ale chyba łatwiej by bylo podstawke wymienic niz miske :-P
kaju Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Tam jest zaślepka Maciek. Chłopaki tutaj montowali czujnik właśnie w podstawę filtra, ale nie wiem, czy to się czasami nie tyczy benzynowców, trzeba poczekać, aż się ktoś odezwie kto montował ten czujnik. Po prostu kupujesz czujnik i wkręcasz go w miejsce do tego przeznaczone, nie zmieniasz podstawy filtra
przemciotorun Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 tak jest w dieslu ale to sie napewno tyczy czujnika temperatury 1pinowego, bo sam mam tak wkrecony w podstawe i niekoniecznie jest tam zaslepka moze tez byc poprostu dziura z gwintem ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ---------- o to chodzi?
kaju Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 No o to mi właśnie chodzi. Tylko pytanie, czy on to połączy z licznikiem poliftowym.
przemciotorun Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 wlasnie wydaje mi sie ze nie, bo ten dzial chyba tylko na zasadzie opornosci, ale nie wiem u mnie to zupelnie co innego takze sie nie wypowiadam...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 pytanie - jezeli jest jednopinowy odp za temp co z sensorem? chyba to nie zagra, pewnie jedynie gdy przedlift zegar z temp oliwy...
kaju Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 No mnie też się właśnie taka lampka w bańce świeci, że przedlift miał w podstawie, a polift w misce. Zatem przy liczniku poliftowym czeka Cie wymiana miski, jeśli chcesz, żeby to było jak sztuka nakazuje. ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- pytanie - jezeli jest jednopinowy odp za temp co z sensorem? chyba to nie zagra, pewnie jedynie gdy przedlift zegar z temp oliwy... Ciśnienie ciśnieniem, a temperatura temperaturą.
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 ten czujnik wkręcany w podstawę filtra nie zagra z poliftem, tak jak ktoś napisał, działa on na zasadzie zmiany rezystancji, a w poliftach sygnał z miski idzie jako impuls prostokątny jest co prawda na to sposób, żeby zadziałał w poliftowych zegarach:wink:
xxxSzYbAxxx Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 ten czujnik wkręcany w podstawę filtra nie zagra z poliftem, tak jak ktoś napisał, działa on na zasadzie zmiany rezystancji, a w poliftach sygnał z miski idzie jako impuls prostokątnyjest co prawda na to sposób, żeby zadziałał w poliftowych zegarach:wink: jaki sposób ?
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 trzeba wylutować z licznika poliftowego silniczek od temp. oleju i wlutować na płytke licznika silniczek z przedlifta:)
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 ja u siebie zastanawiałem się już dość mocno nad przylutowaniem, bo w moim AJM mam ori miske z sensorem, ale temp. oleju cały czas leży
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 trzeba wylutować z licznika poliftowego silniczek od temp. oleju i wlutować na płytke licznika silniczek z przedlifta:) o stary wole miske wymienic tak naprawde przelutowanie tego silniczka jest szybsze i na pewno tańsze, trzeba tylko dorwać taki silnik z przedlifta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się