Gość cwiara Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 No we wsadzie też jest nr z literką M więc wsad ori. Stan licznika to ok. 127kkm? To nic dziwnego że przerazil Cię przebieg Karola
vauxhall95 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 to ja teraz Ćwiare zaskocze ze 933G był owszem ale zazwyczaj 01-02rok.Od 03 wzwyz czesciej był 933m Głowna roznica to jest taka ze 933G ma radiowy zegarek(przykładowo kaju tak ma) 933m nie ma ale z tego co pamietam jest kostka 4 pinowa zeby mozna bylo podlaczyc pasuje z zegarow jaeger 1/2fis polift
kaju Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 to ja teraz Ćwiare zaskocze ze 933G był owszem ale zazwyczaj 01-02rok.Od 03 wzwyz czesciej był 933mGłowna roznica to jest taka ze 933G ma radiowy zegarek(przykładowo kaju tak ma) 933m nie ma ale z tego co pamietam jest kostka 4 pinowa zeby mozna bylo podlaczyc pasuje z zegarow jaeger 1/2fis polift Potwierdzam info, że u mnie nie ma wtyczki 4 pinowej do zegarka
Gość cwiara Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 zawartością ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- A tak na szybko to vin inny i dane immo, przebieg i jeszcze w ciul rożnic.
kaju Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Grzesiek, odnośnie mojej multifunkcji, gadałem z Maxem, drugi moduł jaki widzisz, ile pinów tam przychodzi? To może być to, co siedzi w kierownicy, bo w B/C5 multifunkcje miały wbudowany moduł w kierownice, nie osobny, tak jak to jest w przypadku B6.
Gość cwiara Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 <br /><br /> W skrzynce przekaźników niby dwa pokazuje a na schemacie jest jeden ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- chyba ze ten co masz ma 18 pinow
bronson Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 A ja pamiętam co ja tam robiłem? Jak program daje rade? Na 64 bitach coś tam się instaluje, ale nie idzie odpalić, ani nic, musiałbym wejść w 32 bity, to najwyżej jutro. CAN out, korekta przebiegu, mój wsad, żebyś miał highline, sensor oleju out. Więcej grzechu nie pamiętam To masz screena co on pokazuje. Ten wsad to nie Twoj http://s8.postimage.org/kr3rg0wzl/vag_programmer.jpg <br /><br /> Kaju... wersja 1.18 odpala mi się na win7 64bit.. Cwiara.. widze że masz wersję wyżej... coś się mocno zmieniło???
Gość cwiara Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 nawet nie wiem bo ja go rzadko używam i tylko żeby załadować wsad do programu i ew edycji wsadu. A masz jakiś kabel do tego programu?
bronson Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 nawet nie wiem bo ja go rzadko używam i tylko żeby załadować wsad do programu i ew edycji wsadu. A masz jakiś kabel do tego programu? nie, kabla niet... ja go od kogoś razem ze wsadem dostałem.... A powiedz mi jak w prosty sposób odróżnić wsad od benzyny od wsadu od TDI??? jest jakiś blok po którym można stwierdzić?? oczywista w wsadach od poliftów z A4
kaju Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 http://s14.postimage.org/72qsjtfpp/modu_MF.jpg<br /><br /> W skrzynce przekaźników niby dwa pokazuje a na schemacie jest jeden ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- chyba ze ten co masz ma 18 pinow Mam ten, co ma 18 nóżek, pisałem Ci to zobacz sobie rozpiskę przekaźnika 609, ja mam akurat zamiennik o numerze 399, ale to jedno i to samo, tak jak w przypadku przekaźnika do sprysków lamp 397 i 603 - jeden jest zamiennikiem drugiego.
Gość cwiara Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 nawet nie wiem bo ja go rzadko używam i tylko żeby załadować wsad do programu i ew edycji wsadu. A masz jakiś kabel do tego programu? nie, kabla niet... ja go od kogoś razem ze wsadem dostałem.... A powiedz mi jak w prosty sposób odróżnić wsad od benzyny od wsadu od TDI??? jest jakiś blok po którym można stwierdzić?? oczywista w wsadach od poliftów z A4 Najlepiej odczytać kodowanie bo można to zmienić przez zmianę kodu. A po numerze licznika to najlepiej w ETCE. ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- http://s14.postimage.org/72qsjtfpp/modu_MF.jpg<br /><br /> W skrzynce przekaźników niby dwa pokazuje a na schemacie jest jeden ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- chyba ze ten co masz ma 18 pinow Mam ten, co ma 18 nóżek, pisałem Ci to zobacz sobie rozpiskę przekaźnika 609, ja mam akurat zamiennik o numerze 399, ale to jedno i to samo, tak jak w przypadku przekaźnika do sprysków lamp 397 i 603 - jeden jest zamiennikiem drugiego. No tak pisałeś. Już mi sie bania ryje za dużo wiedzy naraz
Gość cwiara Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 A ta kiera i przekaźnik to tez z A6?
kaju Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Z A4 Nelsona, no ale to tajle o numerach z 4B0, więc jak w ryj strzelił rozpiska z A6, poza tym we wnętrzu to licznik, multi i RNS-E wszystko jest z A6...
The a4 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp. spalanie skalibrowac można w najpewniejszy sposób, zalewając auto pod korek i ustawiając vagiem wartość maksymalną
arre Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Wy sie Pany na balety umawiacie a o mnie zapomnieliscie w gorach tez sa kozacy rezacze
The a4 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.[/quotespalanie skalibrowac można w najpewniejszy sposób, zalewając auto pod korek i ustawiając vagiem wartość maksymalną PRÓBOWAŁEŚ?
kaju Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp. Zmień informatora, bo jest do d*py. Ja u siebie kalibrowałem. Kanał 03, wartość nominalna to 100, zakres masz od 85 do 125 bodajże co 5 przeskok jak dobrze pamiętam. Ja u siebie skalibrowałem, że mi średnie pokazuje bardzo mocno zbliżone, wręcz identyczne z dystrybutorem.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.[/quotespalanie skalibrowac można w najpewniejszy sposób, zalewając auto pod korek i ustawiając vagiem wartość maksymalną PRÓBOWAŁEŚ? Panie ja wszystko umiem z licznikami wszystko robiłem łącznie z uwaleniem wsadu
The a4 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Taaa wlasnie widze nie kazdy tak potrafi porezac ---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- Z moich odczuc i pzeliczen to tak o 0.5 0.7 litra w h.. wali czyli jak Kaju mowi ze mozna to jutro kminie A jeszcze 1 a zmiania sie jeszcze gdzies w kodow.bak sa 2 rodzaje wiekszy i mniejszy ? czy to to samo co pytanie 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się