Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to ja teraz Ćwiare zaskocze ze 933G był owszem ale zazwyczaj 01-02rok.Od 03 wzwyz czesciej był 933m

Głowna roznica to jest taka ze 933G ma radiowy zegarek(przykładowo kaju tak ma)

933m nie ma ale z tego co pamietam jest kostka 4 pinowa zeby mozna bylo podlaczyc pasuje z zegarow jaeger 1/2fis polift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja teraz Ćwiare zaskocze ze 933G był owszem ale zazwyczaj 01-02rok.Od 03 wzwyz czesciej był 933m

Głowna roznica to jest taka ze 933G ma radiowy zegarek(przykładowo kaju tak ma)

933m nie ma ale z tego co pamietam jest kostka 4 pinowa zeby mozna bylo podlaczyc pasuje z zegarow jaeger 1/2fis polift

Potwierdzam info, że u mnie nie ma wtyczki 4 pinowej do zegarka :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawartością:decayed:

---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ----------

A tak na szybko to vin inny i dane immo, przebieg i jeszcze w ciul rożnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek, odnośnie mojej multifunkcji, gadałem z Maxem, drugi moduł jaki widzisz, ile pinów tam przychodzi? To może być to, co siedzi w kierownicy, bo w B/C5 multifunkcje miały wbudowany moduł w kierownice, nie osobny, tak jak to jest w przypadku B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modu_MF.jpg

<br /><br />

W skrzynce przekaźników niby dwa pokazuje a na schemacie jest jeden

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ----------

chyba ze ten co masz ma 18 pinow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pamiętam co ja tam robiłem? :grin: Jak program daje rade?

Na 64 bitach coś tam się instaluje, ale nie idzie odpalić, ani nic, musiałbym wejść w 32 bity, to najwyżej jutro.

CAN out, korekta przebiegu, mój wsad, żebyś miał highline, sensor oleju out. Więcej grzechu nie pamiętam :decayed:

To masz screena co on pokazuje. Ten wsad to nie Twoj

http://s8.postimage.org/kr3rg0wzl/vag_programmer.jpg

<br /><br />

Kaju... wersja 1.18 odpala mi się na win7 64bit..

Cwiara.. widze że masz wersję wyżej... coś się mocno zmieniło???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiem bo ja go rzadko używam i tylko żeby załadować wsad do programu i ew edycji wsadu. A masz jakiś kabel do tego programu?

nie, kabla niet... ja go od kogoś razem ze wsadem dostałem....

A powiedz mi jak w prosty sposób odróżnić wsad od benzyny od wsadu od TDI??? jest jakiś blok po którym można stwierdzić?? oczywista w wsadach od poliftów z A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s14.postimage.org/72qsjtfpp/modu_MF.jpg

<br /><br />

W skrzynce przekaźników niby dwa pokazuje a na schemacie jest jeden

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ----------

chyba ze ten co masz ma 18 pinow

Mam ten, co ma 18 nóżek, pisałem Ci to :decayed: zobacz sobie rozpiskę przekaźnika 609, ja mam akurat zamiennik o numerze 399, ale to jedno i to samo, tak jak w przypadku przekaźnika do sprysków lamp 397 i 603 - jeden jest zamiennikiem drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiem bo ja go rzadko używam i tylko żeby załadować wsad do programu i ew edycji wsadu. A masz jakiś kabel do tego programu?

nie, kabla niet... ja go od kogoś razem ze wsadem dostałem....

A powiedz mi jak w prosty sposób odróżnić wsad od benzyny od wsadu od TDI??? jest jakiś blok po którym można stwierdzić?? oczywista w wsadach od poliftów z A4

Najlepiej odczytać kodowanie bo można to zmienić przez zmianę kodu. A po numerze licznika to najlepiej w ETCE.

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ----------

http://s14.postimage.org/72qsjtfpp/modu_MF.jpg

<br /><br />

W skrzynce przekaźników niby dwa pokazuje a na schemacie jest jeden

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ----------

chyba ze ten co masz ma 18 pinow

Mam ten, co ma 18 nóżek, pisałem Ci to :decayed: zobacz sobie rozpiskę przekaźnika 609, ja mam akurat zamiennik o numerze 399, ale to jedno i to samo, tak jak w przypadku przekaźnika do sprysków lamp 397 i 603 - jeden jest zamiennikiem drugiego.

No tak pisałeś. Już mi sie bania ryje za dużo wiedzy naraz :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z A4 Nelsona, no ale to tajle o numerach z 4B0, więc jak w ryj strzelił rozpiska z A6, poza tym we wnętrzu to licznik, multi i RNS-E wszystko jest z A6...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.

spalanie skalibrowac można w najpewniejszy sposób, zalewając auto pod korek i ustawiając vagiem wartość maksymalną :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy sie Pany na balety umawiacie a o mnie zapomnieliscie w gorach tez sa kozacy rezacze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.[/quote

spalanie skalibrowac można w najpewniejszy sposób, zalewając auto pod korek i ustawiając vagiem wartość maksymalną :decayed:

PRÓBOWAŁEŚ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.

Zmień informatora, bo jest do d*py. Ja u siebie kalibrowałem. Kanał 03, wartość nominalna to 100, zakres masz od 85 do 125 bodajże co 5 przeskok jak dobrze pamiętam. Ja u siebie skalibrowałem, że mi średnie pokazuje bardzo mocno zbliżone, wręcz identyczne z dystrybutorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktos z Was zmienial wartosci zeby skalibrowac ustwic spalanie ? Czy lepiej nie ruszac bo slyszalem ze to mozna popierd, i nie da sie pozniej wrocic do ustawien poprzednich Prosze o odp.[/quote

spalanie skalibrowac można w najpewniejszy sposób, zalewając auto pod korek i ustawiając vagiem wartość maksymalną :decayed:

PRÓBOWAŁEŚ?

Panie ja wszystko umiem z licznikami :decayed: wszystko robiłem :decayed: łącznie z uwaleniem wsadu :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa wlasnie widze nie kazdy tak potrafi porezac

---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

Z moich odczuc i pzeliczen to tak o 0.5 0.7 litra w h.. wali czyli jak Kaju mowi ze mozna to jutro kminie A jeszcze 1 a zmiania sie jeszcze gdzies w kodow.bak sa 2 rodzaje wiekszy i mniejszy ? czy to to samo co pytanie 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...