Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko kodowanie na diesla, dołożyć czujnik temperatury oleju i będzie chulać

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witajcie, wkoncu doszedł do mnie licznik z fis-em :D , zastanawia mnie tylko brak dwóch zarówek - jedna przy kontroli ESP/ASR (trójkąt z wykrzyknikiem w kółku to chyba to :) , a drugiej brakuje przy kontrolce od kierunkowskazów z cyfrą 1 - taką to pierwszy raz na oczy widzę ;)

Czy to taka norma, że ich nie ma ? :)

tak to wygląda:

06c3918501efdb7amed.jpg

6fae59f3eb14af9a.jpg

4034f26b44ee728f.jpg

a druga sprawa to, potrzebowałbym kogoś z Krakowa lub okolic, co by mi pomógł przy przekładce tego licznika (oczywiście nie za free ;)

Opublikowano

Skoro ich niema to nie było tych opcji w samochodzie z którego był licznik wymontowany druga kontrolka to sygnalizacji kierunkowskazów przyczepy.

Opublikowano

Skoro ich niema to nie było tych opcji w samochodzie z którego był licznik wymontowany druga kontrolka to sygnalizacji kierunkowskazów przyczepy.

dzięki bin85, właśnie zauważyłem, że nie ma ich też w starym liczniku :)

Opublikowano

wal na gadulca 639729 ale jeśli masz immo w zegarach obecnych to raczej nie pomogę bo nie posiadam sprzętu do immo

Opublikowano

Przedstawiam mój sposób na podłączenie licznika z FISem po II lifcie (8D0 920 980 J)

do A4 z 95r. (silnik 1Z). Nie chciałem zmieniać wtyczek (przekładać pinów) więc wykonałem przejściówki. Jako wtyczki do starych kostek posłużyły 2 złącza do taśmy ze starych napędów dyskietek, rozkład pinów pasuje idealnie. Wszystko polutowane i zaizolowane termokurczkami. Wtyczki przymocowane są do kostek za pomocą opasek zaciskowych. Dodatkowo wykorzystałem 4 pinowe złącze od zasilania do podłączenia: sygnału spalania, czujnika temp. zewn., czujnika temp. oleju. Wszystko działa już ponad rok :):hi:

46345324.th.jpg

94500005.th.jpg

88152031.th.jpg

29734236.th.jpg

19262197.th.jpg

91197839.th.jpg

Opublikowano

Zmieniałeś tarczkę na europejską czy jeździsz na angielskiej? Mam taki sam licznik tylko do benzyny ale nie mogę znaleźć nigdzie tarczki od europejczyka z wersji po II lifcie. Jak ktoś ma to proszę o info chętnie odkupię ;D

Opublikowano

Nie zmieniałem, mam w milach, nigdzie nie mogłem znaleźć od europejczyka. Tylko przy zmianie tarczki zostaje jeszcze problem wgrania wsadu z wersji europejskiej.

Opublikowano

ten temat już ogarnąłem, tylko tarczki szukam

Opublikowano

Do kolegi HarryH:

Widzę że masz auto z 98r. Jak Ci się udało zapakować do niego licznik od polifta. On ma chyba inne immo. Nie było z tym problemów?

Opublikowano

Jeszcze nie wrzuciłem licznika do auta, czekam na kabel aż mi dojdzie, a w razie czego będę zmieniał transpondery w kluczykach.

Opublikowano

I ja pochwalę się swoimi nowymi zegarami.

Zdjęcia słabej jakości, robione telefonem.

EN3xA.jpg

Tutaj jeszcze przed modyfikacjami. Jak widać tarcza angielska, wyświetlanie w milach i miga kontrolka immo.

cRtRr.jpg

A tutaj efekt końcowy. Wgrany soft europejski, tarcza ze starego licznika, dopasowane kluczyki, ringi na zegarach.

Nie mam jeszcze czujnika temperatury oleju, ale kabelek jest pociągnięty i w przyszłości napewno go podłączę.

Koszt całej operacji:

licznik 90zł + naprawa wyświetlacza 100zł

wtyczki dostałem w zestawie z licznikem

manetka 25zł

czujnik temperatury 15zł

kabelki, szybkozłączki, koszulki termokurczliwe i inne pierdółki - kilka zł

Musiałem dokupić jeszcze VAG Tacho za 130zł.

VAG Com-a miałem.

Opublikowano

Efekt końcowy niezły. Napisz gdzie regenerowałeś wyświetlacz bo stówka to niedużo. Zwykle żądają więcej.

Opublikowano

Efekt końcowy niezły. Napisz gdzie regenerowałeś wyświetlacz bo stówka to niedużo. Zwykle żądają więcej.

jeszcze zależy jak trwały będzie efekt końcowy (regeneracja wyświetlacza) :wink4:

Opublikowano

Witam , ja wlasnie jestem w trakcie wymiany licznika na licznik z fisem i jak wypiolem swoj licznik to sie zdziwilem. Przy zoltej kostce jest poprowadzona odzielnie zarowka do licznika chyba do swiatel pozycyjnych. Czy wy tez tak macie ?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 15:07_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec36fb06635023ec.html tutaj foto tej kostki

Opublikowano

Chyba przed liftem nie wszystkie liczniki miały podłączoną kontrolkę pozycyjnych i pewnie poprzedni właściciel ją sobie podłączył

Opublikowano

wiec mam kolejne pytanie , czemu w mojej zoltej kostce od licznika mam w niektorych miejscach miejsca na kabelki a jest ich brak ? chodzi o to ze sa metalowe zaciski a kabelkow brak

oto link do zdjecia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f57d75145e14961.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/912fe9132db2421c.html tutaj z drugiej strony kostka , slaba jakos ale mniej wiecej zaznaczylem gdzie sa metalowe zaciski puste bez kabli.

Czy tak powinno byc.

a w tej rozpisce pinow to sie nie moge polapac czy to jest od gory 12345 czy od dolu czy tez z prawej do lewej czy z lewej do prawej

Opublikowano

czy piny w czarnej kostce sa liczone tak jak zaznaczylem czy na odwrot bo nie moge nic tam znalesc a nie mam ori kostki

black, 4-pin

1 -Oil temperature sender

2 -not used

3 -not used

4 -not used

Opublikowano

Odwrotnie...1 czyli podłączenie czujnika temperatury oleju jest na dole

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...