HarryH Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 tylko kodowanie na diesla, dołożyć czujnik temperatury oleju i będzie chulać
themOn Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witajcie, wkoncu doszedł do mnie licznik z fis-em , zastanawia mnie tylko brak dwóch zarówek - jedna przy kontroli ESP/ASR (trójkąt z wykrzyknikiem w kółku to chyba to , a drugiej brakuje przy kontrolce od kierunkowskazów z cyfrą 1 - taką to pierwszy raz na oczy widzę Czy to taka norma, że ich nie ma ? tak to wygląda: a druga sprawa to, potrzebowałbym kogoś z Krakowa lub okolic, co by mi pomógł przy przekładce tego licznika (oczywiście nie za free
bin85 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Skoro ich niema to nie było tych opcji w samochodzie z którego był licznik wymontowany druga kontrolka to sygnalizacji kierunkowskazów przyczepy.
themOn Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Skoro ich niema to nie było tych opcji w samochodzie z którego był licznik wymontowany druga kontrolka to sygnalizacji kierunkowskazów przyczepy. dzięki bin85, właśnie zauważyłem, że nie ma ich też w starym liczniku
seba1-2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 wal na gadulca 639729 ale jeśli masz immo w zegarach obecnych to raczej nie pomogę bo nie posiadam sprzętu do immo
lookas Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Przedstawiam mój sposób na podłączenie licznika z FISem po II lifcie (8D0 920 980 J) do A4 z 95r. (silnik 1Z). Nie chciałem zmieniać wtyczek (przekładać pinów) więc wykonałem przejściówki. Jako wtyczki do starych kostek posłużyły 2 złącza do taśmy ze starych napędów dyskietek, rozkład pinów pasuje idealnie. Wszystko polutowane i zaizolowane termokurczkami. Wtyczki przymocowane są do kostek za pomocą opasek zaciskowych. Dodatkowo wykorzystałem 4 pinowe złącze od zasilania do podłączenia: sygnału spalania, czujnika temp. zewn., czujnika temp. oleju. Wszystko działa już ponad rok
HarryH Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zmieniałeś tarczkę na europejską czy jeździsz na angielskiej? Mam taki sam licznik tylko do benzyny ale nie mogę znaleźć nigdzie tarczki od europejczyka z wersji po II lifcie. Jak ktoś ma to proszę o info chętnie odkupię ;D
lookas Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Nie zmieniałem, mam w milach, nigdzie nie mogłem znaleźć od europejczyka. Tylko przy zmianie tarczki zostaje jeszcze problem wgrania wsadu z wersji europejskiej.
HarryH Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ten temat już ogarnąłem, tylko tarczki szukam
matador262 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Do kolegi HarryH: Widzę że masz auto z 98r. Jak Ci się udało zapakować do niego licznik od polifta. On ma chyba inne immo. Nie było z tym problemów?
HarryH Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jeszcze nie wrzuciłem licznika do auta, czekam na kabel aż mi dojdzie, a w razie czego będę zmieniał transpondery w kluczykach.
matador262 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 I ja pochwalę się swoimi nowymi zegarami. Zdjęcia słabej jakości, robione telefonem. Tutaj jeszcze przed modyfikacjami. Jak widać tarcza angielska, wyświetlanie w milach i miga kontrolka immo. A tutaj efekt końcowy. Wgrany soft europejski, tarcza ze starego licznika, dopasowane kluczyki, ringi na zegarach. Nie mam jeszcze czujnika temperatury oleju, ale kabelek jest pociągnięty i w przyszłości napewno go podłączę. Koszt całej operacji: licznik 90zł + naprawa wyświetlacza 100zł wtyczki dostałem w zestawie z licznikem manetka 25zł czujnik temperatury 15zł kabelki, szybkozłączki, koszulki termokurczliwe i inne pierdółki - kilka zł Musiałem dokupić jeszcze VAG Tacho za 130zł. VAG Com-a miałem.
greengrass Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Efekt końcowy niezły. Napisz gdzie regenerowałeś wyświetlacz bo stówka to niedużo. Zwykle żądają więcej.
lutas Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Efekt końcowy niezły. Napisz gdzie regenerowałeś wyświetlacz bo stówka to niedużo. Zwykle żądają więcej. jeszcze zależy jak trwały będzie efekt końcowy (regeneracja wyświetlacza)
matador262 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Wyświetlacz regenerowałem tutaj http://aceef.pl/. Lub szukać na allegro użytkownika krzychold. Na usługę otrzymałem rok gwarancji.
juzek114 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam , ja wlasnie jestem w trakcie wymiany licznika na licznik z fisem i jak wypiolem swoj licznik to sie zdziwilem. Przy zoltej kostce jest poprowadzona odzielnie zarowka do licznika chyba do swiatel pozycyjnych. Czy wy tez tak macie ?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 15:07_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec36fb06635023ec.html tutaj foto tej kostki
bin85 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Chyba przed liftem nie wszystkie liczniki miały podłączoną kontrolkę pozycyjnych i pewnie poprzedni właściciel ją sobie podłączył
juzek114 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 wiec mam kolejne pytanie , czemu w mojej zoltej kostce od licznika mam w niektorych miejscach miejsca na kabelki a jest ich brak ? chodzi o to ze sa metalowe zaciski a kabelkow brak oto link do zdjecia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f57d75145e14961.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/912fe9132db2421c.html tutaj z drugiej strony kostka , slaba jakos ale mniej wiecej zaznaczylem gdzie sa metalowe zaciski puste bez kabli. Czy tak powinno byc. a w tej rozpisce pinow to sie nie moge polapac czy to jest od gory 12345 czy od dolu czy tez z prawej do lewej czy z lewej do prawej
przemciotorun Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 czy piny w czarnej kostce sa liczone tak jak zaznaczylem czy na odwrot bo nie moge nic tam znalesc a nie mam ori kostki black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used
pablo_9 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Odwrotnie...1 czyli podłączenie czujnika temperatury oleju jest na dole
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się