vauxhall95 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Data zegar,przebieg-ma byc cyfrowe! Czyli zamiast analogowego zegarka musi byc cyfrowy
Daras Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 czyli np taki bedzie zly, bo zegarek ma analogowy? http://allegro.pl/item1091672159_a4_b5_lift_licznik_duzy_fiz_fis_8d0919930n_1_8t.html nie moge znalezc zadnego na allegro, ktory by mial fisa i cyfrowy zegarek a co z tymi dwoma małymi bocznymi wskaźnikami? czy one mogą być czy nie? EDIT: znalazłem jeden: http://allegro.pl/item1088429489_audi_a4_licznik_benzyna_fis_8d0920932gx_vdo_fiz.html z tym że to jest przedlift (chyba) i po pierwsze pewnie z czerwonym podświetleniem (mi zależy na białym) i z dwoma bocznymi wskaźnikami których ja nie mam...
Krajek Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 http://allegro.onet.pl/item1088429489_audi_a4_licznik_benzyna_fis_8d0920932gx_vdo_fiz.html taki potrzebujesz
Daras Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 czy wystarczy przełożyć sam FIS? żeby nie zmieniać przebiegu, tarczek, koloru podświetlenia i nie kombinować z tymi dodatkowymi bocznymi wskaźnikami ktorych ja nie mam?
ic3ek Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 czy wystarczy przełożyć sam FIS? żeby nie zmieniać przebiegu, tarczek, koloru podświetlenia i nie kombinować z tymi dodatkowymi bocznymi wskaźnikami ktorych ja nie mam? Licznik musi byc cały zmieniony !!!!! Musi miec na obrotomierzu zegarek cyfrowy!!!! Reszte da sie wszystko przererobic. Jesli chodzi o dwa małe zegarki to beda one zawsze przy pelnym FISie. A dostac licznik z cyfrowym zegarkiem jest trudno "a zwłaszcza w DoooooBrej cenie" i z działającym w pełni fisem. czy moze ktos mi powiedziec dlaczego po podlaczeniu nowego licznika pokazuje blad abs na starym liczniku jest wszystko w porzadku czy moze trzeba przełozyc jakies piny w kostkach wie ktos o co chodzi Wez vag w reke i odczytaj błedy to bedziesz wiedział.
vauxhall95 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Fis mozna przelozyc,ale daje sobie reke uciac,ze ani jeden ani drugi licznik juz nigdy nie bedzie sprawny :polew: .A co przeszkadza ci zegarek cyfrowy,przeciez to lepiej wyglada :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Krajek Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Wiecie może gdzie w okolicach Łodzi zczytać pin z licznika i zakodowć kluczyk. Może jest ktoś chetny oczywiście nie za darmo.
Daras Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 .A co przeszkadza ci zegarek cyfrowy,przeciez to lepiej wyglada :gwizdanie nie przeszkadza mi cyfrowy, chcial bym uniknąć zmiany podswietlenia na czerwone (teraz mam białe a ten pewnie czerwone) i korekta przebiegu sie klania. druga sprawa, ze do tego z allegro musial bym przekladac swoj obrotomierz bo benzyna a moj diesel...
KANAL Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Wiecie może gdzie w okolicach Łodzi zczytać pin z licznika i zakodowć kluczyk. Może jest ktoś chetny oczywiście nie za darmo. Musialbys przyjechac do ZdW... 50 km, mam goscia ktory zczyta PIN i ustawi Ci stary przebieg po zmianie licznika. Jak cos pisz na PW.
lutas Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Czy zegary z FISem od diesla (starsza wersja licznika, zegarek bez cyfr), ale pochodzące z samochodu z automatem można bez obaw założyć do przedliftowego diesla z manualną skrzyni ? Czy występują jakieś różnice ?
pawelwor Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Doszedłem do 40 strony i dalej już po prostu się nie chce... Potrzebowałbym numery ori kostek i wiązek fis --> manetka.
scuzz Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 .A co przeszkadza ci zegarek cyfrowy,przeciez to lepiej wyglada :gwizdanie nie przeszkadza mi cyfrowy, chcial bym uniknąć zmiany podswietlenia na czerwone (teraz mam białe a ten pewnie czerwone) i korekta przebiegu sie klania. druga sprawa, ze do tego z allegro musial bym przekladac swoj obrotomierz bo benzyna a moj diesel... kolego jak masz zegarek cyfrowy to na pewno jest po II lifcie i z białym podświetleniem.
vauxhall95 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Czy zegary z FISem od diesla (starsza wersja licznika, zegarek bez cyfr), ale pochodzące z samochodu z automatem można bez obaw założyć do przedliftowego diesla z manualną skrzyni ? Czy występują jakieś różnice ? Bez problemu mozna,jest podany tylko jeden sygnal.Nie bedzie na dole wyswietlacz biegow
pawelwor Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Informowanie o otwarciu drzwi Jeżeli znajdziesz na słupkach odpowiednie kable od krańcówek to podciągasz do nich przewody od licznika. Jeżeli masz problem ze znalezieniem właściwego przewodu, to ciągniesz kable prawie aż do krańcówek (oprócz drzwi kierowcy). Przed krańcówką (nie ma znaczenia w jakiej odległości) przecinasz kabel, wstawiasz diodę prostowniczą, za diodą lutujesz kabel, który właśnie doprowadziłeś oraz kabel który właśnie przeciąłeś. Przy liczniku podpinasz się pod odpowiedni pin i już wszystko działa (złącze wielostykowe szare 32-pin) 8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie pasażera 9 - Czujnik stykowy drzwi po stronie prawej z tyłu 10 - Czujnik stykowy drzwi po stronie lewej z tyłu Czy ten opis dotyczy również a4 '98 i licznika VDO pełny FIS '98 ? Czy to dotyczy tylko II lifta? A poza tym nadal potrzebuję wsadu od któregoś z tych liczników : 8D0 919 880 M 8D0 919 880 A 8D0 919 880 D 8D0 919 881 H 8D0 919 881 R
bin85 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 (złącze wielostykowe szare 32-pin) 8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie pasażera 9 - Czujnik stykowy drzwi po stronie prawej z tyłu 10 - Czujnik stykowy drzwi po stronie lewej z tyłu Czy ten opis dotyczy również a4 '98 i licznika VDO pełny FIS '98 ? Czy to dotyczy tylko II lifta? Tylko liczniki po II lifcie (z cyfrowym zegarkiem) pozostałe wogóle nie mają takich pinów
Daras Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 mialem ostatnio mozliwosc zakupu licznika do siebie, takiego jak ma byc, od diesla, po II lifcie, z bialym podswietleniem, ze sprawnym fisem itd... ale za bagatela 600zl tyle nie dam za licznik do samochodu... pozostaje zalozyc sam tempomat, a licznika szukac tanszego
smolk Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Czy ta manetka będzie pasować do mojego A4 1.8 ADR 1995 ? link do allegro
pawelwor Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Czy ta manetka będzie pasować do mojego A4 1.8 ADR 1995 ? link do allegro Z tego co tu wyczytałem, to wtyczka wycieraczek może się różnić, jeśli manetka jest po lifcie (wtyczka była jakoś tam dzielona). Tak poza tym to nawet jakby był avant, to do sedana by podeszla
przemciotorun Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 niech ci przesle fotke od tylu i bedziesz wiedzial na jaka wtyczke jest fis i z jakiego rocznika
smolk Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 no i nie podesłał a ta http://allegro.pl/show_item.php?item=1163292519 będzie pasować- jest zdjęcie od tyłu. Ewentualnie na co zwracać uwagę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się