Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kuźwa tyle razy pisałem o tym o czujniku. A wy ciągle jedno i to samo matki wiedzą że ćpacie :decayed:

jeszcze raz

licznik przedlift czyli zegarek analogowy musi być pompka która ma w sobie czujnik i ma ona 3 piny działanie jej jest na odwrót niż w przypadku grzybka jak w polifcie z licznikiem cyfowym.

podłączenie jej jest takie przymierzasz starą wtyczkę ze starą pompką i ucinasz przewód który nie ma powiązania z pinem to będzie ten pin który idzie na licznik mam nadzieje że wiecie o co chodzi. Zasada działanie jest taka że jak jest płyn to masa jest rozwarta jężeli spadnie to masa się zwiera i drze ryja na fisie o niskim poziomie.

W liczniku poliftowym z cyfrowym zegarkiem jest na odwrót nie stosuje się pompki z czujnikiem tylko sam grzybek z dwoma bolcami i zasada jest taka że jeden pin z czujnika dajemy na mase a drugi na licznik, działa to tak że jak jest płyn to masa jest zwarta a jak płynu nie ma to masa jest rozwarta. czyli na odwrót niż w liczniku przedliftowym

czy to jest zrozumiałe:decayed:

dla mnie od zawsze :wink: nawet dwa gwoździe jak wsadzisz w zbiornik i podłączysz, to powinno działać :grin:

lo matko tak dawno Cie tu nie bylo i znowu wrociles na stare smiecie? :grin:

:guma:

miałem pisac to samo , ciagnie wilka do lasu

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie szybkie pytanie... pacjent a4 b5 polift... zegary ktore siedza aktualnie to jaeger 1/2 fis... bede mymienial na ful fis VDO... i maly problem nie posiadam starego pinu z jagera.. ?

jest to w takim wypadku do uruchomienia? czy bez pinu moge zapomniec?

w 1999r. wymienialem z pelnego fisa jagera na vdo i tylko pin z vdo mi byl potrzebny :wink:

Opublikowano
Panowie szybkie pytanie... pacjent a4 b5 polift... zegary ktore siedza aktualnie to jaeger 1/2 fis... bede mymienial na ful fis VDO... i maly problem nie posiadam starego pinu z jagera.. ?

jest to w takim wypadku do uruchomienia? czy bez pinu moge zapomniec?

w 1999r. wymienialem z pelnego fisa jagera na vdo i tylko pin z vdo mi byl potrzebny :wink:

no tak ale rozmawialem ze znajomym.. i mowil ze stary pin jest potrzebny w celu dopisania zegaro do ECU?

Opublikowano
Panowie szybkie pytanie... pacjent a4 b5 polift... zegary ktore siedza aktualnie to jaeger 1/2 fis... bede mymienial na ful fis VDO... i maly problem nie posiadam starego pinu z jagera.. ?

jest to w takim wypadku do uruchomienia? czy bez pinu moge zapomniec?

w 1999r. wymienialem z pelnego fisa jagera na vdo i tylko pin z vdo mi byl potrzebny :wink:

no tak ale rozmawialem ze znajomym.. i mowil ze stary pin jest potrzebny w celu dopisania zegaro do ECU?

Kolega Bediks to chyba przerabial... w immo3 trzeba pin jaggera w immo2 nie trzeba

prosze mnie poprawic jak sie myle...

Opublikowano

dobra a jak sprawdzic? odroznic? jakie jest immo?

Opublikowano

Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3

Opublikowano
Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3

z tym sie nie zgodze... w immo 2 tez jest vin w tym polu

Opublikowano
Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3

z tym sie nie zgodze... w immo 2 tez jest vin w tym polu

Nie ma vinu jest tylko immo-id.

Opublikowano

a ten polift to z jakiego miesiaca i roku ??

a najlatwiej rozróznic w taki sposob ze jesli zwykla adaptacja kluczyków nie zadzaiala tzn ze immo 3 , bo zanim zacznie sie dopisywac klucze w kanale 21 to w kanale 50 trzeba wpisac stary pin z zegarów i i nastepuje adaptacja winu do licznika czy jakos tak

cwiara komus zrobil to tak ze zedytowal wsad w liczniku chyba wpisujac tam vin i immo id , nie potrzeba tym samym starego pinu

Opublikowano
Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3

z tym sie nie zgodze... w immo 2 tez jest vin w tym polu

Nie ma vinu jest tylko immo-id.

hmm mozliwe jezeli immo-id jest na vinie...

Opublikowano

czyli bez pinu ze starych zegarow jestem ugotowany :kwasny:

a orientujecie sie w jakis sposob z jagera wyciagnac pin?

Opublikowano

podaj date producji auta pacjenta

bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r

ponoc vw toolem niektórzy wyciagali

commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo

Opublikowano
podaj date producji auta pacjenta

bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r

ponoc vw toolem niektórzy wyciagali

commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo

bez problemu commanderem wyciągnie.

Opublikowano
podaj date producji auta pacjenta

bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r

ponoc vw toolem niektórzy wyciagali

commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo

bez problemu commanderem wyciągnie.

ja z pelnego fisa jaggera ni hu hu... a probowalem na rozne sposoby :whistling:

Opublikowano

Ja tez nie dalem rady z polfisa a 2 Albo 3 Godziny spedzilem

Opublikowano
podaj date producji auta pacjenta

bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r

ponoc vw toolem niektórzy wyciagali

commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo

bez problemu commanderem wyciągnie.

ja z pelnego fisa jaggera ni hu hu... a probowalem na rozne sposoby :whistling:

to to tylko o ściane pierdolnąć...

Opublikowano

Kolejne pytanie: jeżeli mam termometr seryjnie zamontowany w aucie, to które piny podłączyć z jego kostki pod nową? Czytałem o tym wcześniej w tym temacie, ale wyleciało mi z głowy, a nie chce przeglądać znowu dziesiątki stron.

Opublikowano

pin 3 - sygnał z czujnika temperatury

Opublikowano

chlopaki kolejny problem... w skrzynce ECU nie mam zoltego kabla od spalania... fakt ze w niebieskiej kostce jest pin 25... ale spalania nie pokazuje.. tzn 51...... co jest?

Opublikowano

Brak sygnału , lub h*jowy wsad , rozumiem ze to w aucie polifcie gdzie był polfis tak ? Bo jeśli gdzie był polfis to tam jest ori sygnał spalania wiec h*jowy wsad licznika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...