zychu1992 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 No to ja się może przypomnę o emulatorze Ma ktoś fotki i opisane te wartość dokładnie
arre Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 No to ja się może przypomnę o emulatorze Ma ktoś fotki i opisane te wartość dokładnie jak bys kolego sledzil watek i czytal to Kolega Soulmaster3m deklarowal sie ze za pare groszy temat ogarnia...
?ukaszP Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Hay dziś oglądałem moje zegary w autku i mam takie pytanko moje auto to a4 1.8 quattro z 95r sedan, licznik z 4 zegarami, 4x kontrolki na środku a pod tym niby 3 paski na których powinno pokazywać przynajmniej temperatura zewnętrzna a nie ma nic ( jak otwarłem zegary to jest tam puste miejsce nie ma żadnych ekranów kontrolek nic) i nie widziałem nigdzie 3 wtyczki do tego czy ktoś coś takiego widział spotkał się z tym ? czy jest szansa na montaż innych bardziej rozwiniętych zegarów?
arre Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Hay dziś oglądałem moje zegary w autku i mam takie pytanko moje auto to a4 1.8 quattro z 95r sedan, licznik z 4 zegarami, 4x kontrolki na środku a pod tym niby 3 paski na których powinno pokazywać przynajmniej temperatura zewnętrzna a nie ma nic ( jak otwarłem zegary to jest tam puste miejsce nie ma żadnych ekranów kontrolek nic) i nie widziałem nigdzie 3 wtyczki do tego czy ktoś coś takiego widział spotkał się z tym ? czy jest szansa na montaż innych bardziej rozwiniętych zegarów? kolego szukaj czytaj... to nic trudnego... masz najprostszy licznik nawet bez termometru ( byly takie tez ) dorezac mozna duzo ale nikt tu CI informacji na tacy podawac nie bedzie jak Ci sie paru stron przeczytac nie chce
grippen Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Hay dziś oglądałem moje zegary w autku i mam takie pytanko moje auto to a4 1.8 quattro z 95r sedan, licznik z 4 zegarami, 4x kontrolki na środku a pod tym niby 3 paski na których powinno pokazywać przynajmniej temperatura zewnętrzna a nie ma nic ( jak otwarłem zegary to jest tam puste miejsce nie ma żadnych ekranów kontrolek nic) i nie widziałem nigdzie 3 wtyczki do tego czy ktoś coś takiego widział spotkał się z tym ? czy jest szansa na montaż innych bardziej rozwiniętych zegarów? Wszystkie zegary możesz załozyć czy to przed czy polift swego czasu pamietam jak Kaju zakładał licznik to po otwarciu drzwi grał anielski orszak więc wszystko się da zrobić
?ukaszP Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 aa ok ok dziękuje czytam już od paru tygodni tylko dziś rozbierałem i mi brakowało jednej kostki
arre Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 aa ok ok dziękuje czytam już od paru tygodni tylko dziś rozbierałem i mi brakowało jednej kostki masz poprostu wersje FULL GOLAS... dolozyc mozna wszystko ale czym wiecej bedziesz chcial dolozyc tym wiecej rzezbienia... tak czy siak da sie
kaju Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 swego czasu pamietam jak Kaju zakładał licznik to po otwarciu drzwi grał anielski orszak można? można!
Hardjack Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Panowie jak to jest z tym zbiorniczkiem wyrównawczym? U mnie na starym pokazuje na fis-ie komunikat z niskim poziomem płynu chłodzącego, ale przeglądam na allegro zbiorniczki i nie ma jakoś podziału na przedliftowe i poliftowe. Jedynie różnią się kostkami, bo jedne są okrągłe, a drugie jajowate. Na co mam patrzeć przy zakupie? jest różnica w czujniku... Czyli te wszystkie nowe które są na allegro "podróby" podpasują? Rozumiem, że te zbiorniczki są już z tym nowym czujnikiem.
grippen Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Panowie jak to jest z tym zbiorniczkiem wyrównawczym? U mnie na starym pokazuje na fis-ie komunikat z niskim poziomem płynu chłodzącego, ale przeglądam na allegro zbiorniczki i nie ma jakoś podziału na przedliftowe i poliftowe. Jedynie różnią się kostkami, bo jedne są okrągłe, a drugie jajowate. Na co mam patrzeć przy zakupie? jest różnica w czujniku... Czyli te wszystkie nowe które są na allegro "podróby" podpasują? Rozumiem, że te zbiorniczki są już z tym nowym czujnikiem. A po ciul ci nowy zbiorniczek napisz do huzia i ci sprzeda za potaniości z polfta z czujnikiem i wtyczką bo on tylko polifty ma
zychu1992 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 No to ja się może przypomnę o emulatorze Ma ktoś fotki i opisane te wartość dokładnie jak bys kolego sledzil watek i czytal to Kolega Soulmaster3m deklarowal sie ze za pare groszy temat ogarnia... Powiem ci że próbuje śledzić i 2 ludków pisało że porobi foty że napisze co gdzie jak ale jest cisza. Wiem że ktoś nie powiem ci po nikiu nie pamiętam ma sprzedać jak coś tam zrobi. Jeden elektryka ma swojego zapytać który mu to robił. Lecz cisza ja walczę już z tym troszkę i mam porażki Bo w ogóle nie wiem czy dobre wartości mam, a ten schemacik co ktoś pykną na forum to z niego za wiele się nie dowiesz A ten wątek troszkę siedzę i muszę powiedzieć niezły tu bałagan. Większości przez takich jak ja co nie umieją szukać ale jak tu coś znaleźć jak tu taka lektura się zrobiła większości spamu. No i tych co się znają którzy nie potrafią normalnie odpowiedzieć tylko oczywiście co i osoba która się nie zna się frustruje i odpisuje temu komuś ten ktoś też pęka i mu pokazuje jak łatwo to on mógł znaleźć nie wiem jak czarna magia i tak zamiast np 2 postów jest już 4:whistling:. Nie chce tu kogoś obrażać albo cuś ale może zrobić jeden konkretny post z najczęściej zadawanymi pytaniami i do tego odpowiedzi i wtedy bedzie prościej:hi: Pozdrawiam Zychu:hi:
fragless1 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Ja się nie doczekam tych info, jak to ogarnął ten mój znajomy, bo miał mi to rozpisać i czekam. Tyle, co wiem na pewno, to wartości, bo sam kupowałem części do tego. Rezystory są o wartościach, jak na schemacie i dodatkowo 0,25W. Trzeba pilnować tego 5,1k, bo są chyba rzadkie i mi w sklepie wcisneli 4,7k. Wartość nie była dobra i zjarało timer i tranzystor. Co do kondensatorów, to wartości, jak na schemacie i dodatkowo jeden mial 16V, a drugi 25V. Najgorzej jest podpiąć tranzystor. Ale widziałem w necie, że jest opisany sposób podpięcia go tak, by podawał sygnał zmienny, a taki sygnał podaje czujnik. Raz puszcza sygnał cyfrowy a raz masę. Jak ktoś się zna na elektronice, to pewnie będzie wiedział, jak to podpiąć.
seba17272 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Witam ponownie ostatnio pytałem czy mi podejdzie licznik od a6 c5 bi turbo teraz już wiem ze nie. Ale wykręciłem swoje zegary i odczytałem nr 8D0 919 930 J no i znalazłem na allegro jeden z tym samym nr co u mnie jest. A drugi tez o tym samym nr tylko ze zamiast literki J na końcu ma literkę E . I powiedzcie mi co te literki oznaczają i czy maja jakieś znaczenie w funkcjach fisa? Za poradę dzięki:wink: No i jeszcze`trzeci z literkami NX
bediks Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Nx np napewno ze jest to mlodsza i poprawiana wersja z lat późniejszych produkowana jako część zamienna a litery na końcach mało maja do znaczenia ogólnie jeśli chodzi o kopatybilnosc
kaju Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Nx np napewno ze jest to mlodsza i poprawiana wersja z lat późniejszych produkowana jako część zamienna a litery na końcach mało maja do znaczenia ogólnie jeśli chodzi o kopatybilnosc mają, ale chyba w C5 jakieś pierdoły związane z protokołami CAN...
rafles Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Cześć, mam takie pytanko Czy kolory kabli w kostkach zielonych i niebieskich są standardowe dla poszczególnych wyjść w modelach przedliftowych (1998) a poliftowych (1999)? Gdyż sprawdzałem kostki to jakieś 98% kolorów kabli w poszczególnych pinach się zgadza... Czy może lepiej bezpieczniej sprawdzić każdy pin miernikiem osobno za co odpowiada... Pozdrawiam. ---------- Post dopisany at 01:33 ---------- Poprzedni post napisany at 01:31 ---------- seba17272, znalazłem taką rozpiskę, może się przyda [Audi A4] Modele i zamieniki Zegarów z Fisem
kaju Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Cześć, mam takie pytanko Czy kolory kabli w kostkach zielonych i niebieskich są standardowe dla poszczególnych wyjść w modelach przedliftowych (1998) a poliftowych (1999)? Gdyż sprawdzałem kostki to jakieś 98% kolorów kabli w poszczególnych pinach się zgadza... Jeśli robisz konwersje z przedliftowego na poliftowy to sugeruj się rozpiskami. Po sieci krążą też rozpiski z kolorami - można porównać, ale nigdy się tego nie trzymałem
bediks Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Ta rozpiska pewnie z etki ciągnięta bo np nie ma takiego licznika z koncowka 930 c a ja taki miałem wsad a w etce nie było
miodzio992 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Póki co jeszcze czekam na fisa, ale przeglądałem schemat i chyba jest jakiś błąd. Kostka 26 pinowa żółta pin 24-Immobiliser przełożyć do kostki 32 pinowej niebieskiej pin 2. W dalszej części schematu pin nr 2 z kostki 32 pin niebieskiej jest opisany jako zużycie okładzin hamulców. A pin nr 2 z kostki 32 pin zielonej jest opisany jako immobiliser. Chyba zamiast przekładać pin do niebieskiej kostki muszę do zielonej z tego co mi się wydaje, ale czekam na potwierdzenie przez Was.
seba17272 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Bediks co masz na myśli poprawiona wersja?? Chodzi ci ze lepszy i bardziej wytrzymalszy jest fis i reszta elektroniki w zegarach. Czy to chodzi o więcej informacji i powiadomień na fisie????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się