szafa Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Wszystko działa normalnie, nawet jak otwieram auto to migają kierunki:wink:
soulmaster3m Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Wtyczka A (T10) (B na schemacie) numer 1J0 937 733 z niech wychodzą piny B/2 i B/3 dla kierunków LEWY i PRAWY i to idzie do przełącznika kierunków w manetce i jest też połączone z przekaźnikiem kierunków w awaryjce i to chyba tyle co pompka ma do kierunków.
szafa Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Przy wtyczkach nic nie kopałem, ale zobaczę czy przypadkiem nie naderwałem jakiegoś kabla:wink:
DJ EDI Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Panowie poradzcie cos.Jak to ogarnac.Strona 479 opis w czym mam problem Dosc POWAZNY PRZY ZMIANIE LICZNIKA.Pozdrawiam.
bediks Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Szafa co do kierunków jest jeszcze taka opcja, popatrz czy przy zamkniętych drzwiach nie mrugają Ci lampki w drzwiach , bo może być tak jak u mnie ze mikrostyk w zamku walniety był , na fisie nie pokazywało ze otwarte drzwi ale ogólnie auto widziało i podczas zamykania nie mrugal, ryglowal ale nie mrugal kierunkami , bo nie mruganie przy zamknięciu oznacza otwarte któreś z drzwi lub bagażnika
szafa Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Szafa co do kierunków jest jeszcze taka opcja, popatrz czy przy zamkniętych drzwiach nie mrugają Ci lampki w drzwiach , bo może być tak jak u mnie ze mikrostyk w zamku walniety był , na fisie nie pokazywało ze otwarte drzwi ale ogólnie auto widziało i podczas zamykania nie mrugal, ryglowal ale nie mrugal kierunkami , bo nie mruganie przy zamknięciu oznacza otwarte któreś z drzwi lub bagażnika Sprawdzę, dzięki za trop:wink:
DJ EDI Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Witam Panowie.Jestem na etapie zmiany zegarów z audi a4 z 96r a dokłaniej takie; http://s28.postimg.org/e1gv2pddl/20140122_141504.jpg 2 kostki Niebieska 26pin i Żółta 26 pin i teraz zakładam takie zegary: http://s4.postimg.org/wzzpnn5x5/100_4040.jpg http://s9.postimg.org/jcyrn8tuj/100_4041.jpg 2 kostki.Niebieska 32 pin i Zielona 32 pin plus 1 kość czerwona 20 pin do fisa. Korzystam z tej rozpiski ; http://s17.postimg.org/izhyqys8b/20140425_193554.jpg i teraz mam WIELKI problem bo wszystko podlaczyłem na 100% zgodnie z rozpiska i cos jest nie tak mianowicie; JAK WLACZE ZAPLON TO BUCZY PRZEKAZNIK RÓZOWY 381 ON JEST OD CHALOGENOW KTORE MAM W LAMPACH JAK I OD DLUGICH I JAK PRZYTRZYMAM DLUGIE TO PRZESTAJE PRZEKAZNIK BUCZEC PUSZCZE TO ZNOWU BUCZY. WYDAJE MI SIE ZE JEST JAKIES ZWARCIE NA TYM PRZEKAZNIKU WIEC PODLACZYLEM JESZCZE RAZ ZEGARY I NA WL ZAPLONIE ODLACZALEM KOSTKI OD ZEGAROW PO KOLJI I OKAZALO SIE ZE JAK ODLACZE NIEBIESKA KOSTKE 32 PIN TO PRZESTAJE BUCZEC I TERAZ PODEJRZEWAM ZE COS JEST NIE TAK PODLACZONE W TEJ KOSCI. NIE POKAZUJE MI TEMPERATURY WODY.MOZE JAKIES PINY SA ZAMIENIONE LUB ZLE PODLACZONE.PO DLUZSZEJ GRZEBANINIE UDAŁO MI SIE ZNALEZC PRZEWÓD TAK MYSLE KTÓRY ROBI BAŁAGAN MA ON KOLOR CZERWONY Z NIEBIIESKIM PASKIEM I Z ROZPISKI WYNIKA ZE TO JEST Z NIEBIESKIEJ KOSTKI 26 PINOWEJ PIN NR 19 Terminal 58d KTÓRY JEST PODŁACZONY DO KOSTKI 32PINOWEJ NIEBIESKIEJ PIN 20 I TERAZ TAK JAK ODLACZYLEM TEN PRZEWOD TO JAK WL ZAPLON TO ZAPALAJA SIE TYLKO SAME KONTROLKI DOPIERO PO WL SWIATEL POZYCJI WL SIE PODSWIETLENIE ZEGAROW I ZACZYNA WYSWIETLAC FIS NIE WIEM CZY TAK MA BYC ORYGINALNIE ALE CHYBA NIE NIECH SIE KTOS WYPOWIE.JAK TYLKO WYŁ ZAPLON TO FIS AUTOMATYCZNIE KASUJE PRZEBIEG DYSTANSOWY TEN NA SAMYM DOLE POD DUZYM PRZEBIEGIEM I NIEDZIAŁA ZEGAREK.TEN PRZEWÓD TO CHYBA JEST JAKIS STALY PLUS CO PODTRZYMUJE FISA I ZEGAREK.NIE WIEM CZY DOBRZE MYSLE ALE NA PEWNO TAK BYC NIE MOZE COS JEST NIE TAK. PODLACZYLEM VAGA I SA NASTEPUJACE BLEDY : 01128,01176,00779,01025 ZROBILEM TES ZEGAROW I WSZYSTKIE WSKAZOWKI SIE RUSZAJA PRAWIDLOWO OBROTY NA 3 TYS PRZEDKOSC 100KM PALIWO SRODEK I WODA 90STOPNI TEZ SRODEK Z TEGO WNIOSKUJE ZE WSKAZNIK OD TEMPERATURY WODY DZIALA TYLKO NIE DOSTAJE SYGNALU OD CZUJNIKA POPRAWCIE MNIE JAK SIE MYLE. MYSLE ZE NAPISALEM TO W MIARE JASNO I ZROZUMIECIE MNIE O CO MI CHODZI W TYM POSCIE. I TERAZ MAM DO WAS OGROMNA PROSBE MOZE KTOS PODLACZAL ZEGARY ROWNIEZ KIERUJAC SIE TA ROZPISKA I WYBRNAL ZE TEGO LUB JEST OBIEGANY W TEMACIE I PODPOWIE COS JAK TO ROZWIAZAC.PANOWIE POMOCY NIECH KTOS POMOZE BO NIE WIEM CO MAM ROBIC DALEJ Widze ze nikt nie poratuje fachowa pomoca a szkoda bo myslalem ze ktos sie odezwie ze moze mam zla rozpiske i podesle inna jakas sprawdzona zebym sobie porównał albo cos w tym stylu.
fragless1 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Mam pytanie do obeznanych w temacie. Chciałem sobie podmienić liczniki, bo zakupiłem drugie auto, a stare na sprzedaż idzie. W starym (1995) siedzi poliftowy VDO z białym podświetleniem i pełnym FIS. W nowym (1997) siedzi też pełny FIS VDO, ale przedliftowy (bez cyferek na zegarku). Nasiedziałem się wczoraj i pozmieniałem wtyczki w jednym i w drugim aucie. Podpiąłem do auta z 1997 ten polliftowy licznik i zdumienie, bo przekłamuje poziom paliwa i stan naładowania aku (samo ładowanie też jest przekłamane). Dodatkowo ciągle dochodzi na licznik napięcie, które sprawia, że diody przy wskazówkach i wyświetlaczu ciągle się delikatnie świecą. Nawet po wyjęciu kluczyka i zamknięciu drzwi diody się świecą. Wszystkie kabelki podpięte właściwie, bo sprawdzone. Obrotomierz, prędkościomierz działają dobrze. I co mnie zdziwiło, to nie palił się AirBag, a zachowywał się, jak w oryginale (zapalał się na kilka sek. i gasł). Czy ktoś spotkał się z czymś takim i to rozwiązał? Kodowanie miałem takie samo, jak przy poprzednim aucie, bo obydwa to 1,9TDI, 4 cyl., więc kodowanie się nie zmienia.
misiek547 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Coś musiałeś namieszac w kabelkach Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
fragless1 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Nic nie było namieszane, bo dziś przełożyłem kabelki z powrotem i wszystko śmiga jak należy. Rozpiska pinów też musi być ok, bo w aucie z 1995r. kolory kabelków i numery pinów się zgadzają. Kabelki zatem odpadają.
DJ EDI Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam.Co to jest za licznik minilift i jaka ma rozpiske pinów??? jak ktos podrzuci bede wdzieczny.Koles od którego kupywałem zegary z analogowym zegarkiem z cyferkami pow ze sa z 99r???.To sa własnie te zegary dobrze mysle???Czy jest roznica w pinach miedzy zegarami z 98r a 99r??Analogowy zegarek.Pytam bo mam problem z zegarami,wszystko opisane w na stronie 479 i nie wiem jak to ogarnac niechcem nic popalic zeby nie narobic jeszcze wiekszego ambarasu.
soulmaster3m Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Google, google, google. Jak opisane na zdjęciu poniżej. Nie patrz na blat prędkości, różnice są w zegarki i wtyczkach. Roczniki są podane orientacyjne ponieważ nikt tak na dobrą sprawę nie wie na 100% gdzie jest granica. Dokładnie wypada ona w VIN. 1) Pierwsza seria. Zegarek analogowy z nawalonymi kreskami ile wlezie. Czerwone podświetlanie. 2) Lift (minilift, pierwszy lift) Zegarek analogowy z grubymi kreskami na 12,3,6,9 i chudymi co kwadrans, taki stylistyczny update. Czerwone podświetlanie. 3) Ostatni lift (drugi lift), zegar elektroniczny. Białe podświetlanie. Wszystkie MY2000 i później, czyli od chyba 06-07.1999 ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- Na ile jest ona prawidłowa, no nie wiem, wystarczy poszukać kilku źródeł i porównać oraz mieć nadzieję, że nie są wszystkie z tego samego. Bo samą pinologię to chyba można jeszcze znaleźć w ELSA lub w wersji online jak się dobrze poszuka: Audi Workshop Manuals Pinologia dla liczników z pełnym FISem: ==================================================================== Cluster 1 26-Pin Connector, Blue 1 - Open 2 - Signal for buzzer 3 - Terminal 15 4 - Terminal 15 5 - Open 6 - Terminal 61 7 - Parking brake/brake system malfunction 8 - ABS (input signal) 9 - Airbag (input signal) 10 - CAT 11 - Open 12 - Open 13 - Parking light, right 14 - Ignition switch, S-contact 15 - Chime signal 16 - Open 17 - Open 18 - Oil pressure 1.8 bar 19 - Terminal 58d 20 - Coolant level 21 - Turn signal, right 22 - Headlight high beams 23 - Speedometer Vehicle Speed Sensor (VSS) (checking → Chapter) 24 - Brake fluid 25 - Brake pads 26 - Parking light, left 6-Pin Connector, Yellow 1 - Terminal 58 2 - Terminal 58 3 - Engine RPM signal 4 - Air conditioner compressor 5 - Clock (output) 6 - Speed signal 1 7 - Speed signal 2 8 - Door contact (driver's door) 9 - Terminal 30 10 - Terminal 30 11 - Open 12 - Fuel tank warning 13 - Turn signal, left 14 - Open 15 - Open 16 - Seat belt buckle switch 17 - Open 18 - Terminal 31 19 - Terminal 31 20 - Diagnostic wire 21 - Open 22 - Open 23 - Open 24 - Open 25 - Sender for fuel gauge 26 - Engine coolant temperature sensor 20-Pin Connector, Black 1 - Fuel consumption signal 2 - Open 3 - Open 4 - Open 5 - Outside air temperature 6 - Selector lever display 7 - Open 8 - Open 9 - Coolant level 10 - Hydraulic pressure 11 - Trip computer - Reset 12 - Radio/Telephone - Clock 13 - Radio/Telephone - Data 14 - Trip computer (forward sequence) 15 - Radio/Telephone - Enable 16 - Rear lights/headlight low beams 17 - Open 18 - Trip computer (reverse sequence) 19 - Brake lights 20 - Open 4-Pin Connector, Black 1 - Oil temperature sensor 2 - Open 3 - Open 4 - Open ==================================================================== Cluster 2 32-Pin Connector for Basic Functions, Blue 1 - Terminal 15 2 - Turn signal, right 3 - Speedometer output 1 4 - Open 5 - Sender for fuel gauge 6 - Airbag 7 - Terminal 31 sensor Ground (GND) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 load Ground (GND) 10 - Oil pressure switch 11 - Engine speed (RPM) signal 12 - Terminal 61 13 - CAT 14 - Self leveling suspension 15 - Terminal 58d 16 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) 17 - High beam 18 - Turn signal, left 19 - ABS 20 - Terminal 58s 21 - Door contact (driver's door) 22 - Engine coolant low 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 load Ground (GND) 25 - K-wire 26 - Parking light, right 27 - Parking light, left 28 - Speedometer (input) 29 - Brake fluid level/pressure 30 - S-contact 31 - Seat belt buckle 32 - Electronic Stability Program (ESP) 32-Pin Connector for Additional Functions, Green 1 - Open 2 - Open 3 - Open 4 - Open 5 - W-wire 6 - Tailgate (Lowline model only) 7 - Brake pad (Highline model only) 8 - Input for outside buzzer control (currently not assigned) 9 - Input for outside chime control (currently not assigned) 10 - Low fuel level warning-output signal for Engine Control Module (ECM) 11 - Standing time output 12 - Air conditioning cutout 13 - Parking brake 14 - Electronic throttle 15 - Side marker light 16 - Open 17 - Open 18 - Open 19 - Open 20 - Open 21 - Oil temperature 22 - Open 23 - Open 24 - Open 25 - Open 26 - Open 27 - Open 28 - Open 29 - Open 30 - Speedometer output 2 31 - Open 32 - Open 20-Pin Connector for Multi-Function Display, Red 1 - Fuel consumption signal 2 - Open 3 - Open 4 - Open 5 - Outside air temperature 6 - Selector lever display 7 - Open 8 - Open 9 - Washer fluid 10 - Hydraulic pressure 11 - Trip computer reset 12 - Clock signal for radio frequency display 13 - Data signal for radio frequency display 14 - Trip computer (forward sequence) 15 - Enable signal for radio frequency display 16 - Tail lights/headlight low beam (indicator lights) 17 - Open 18 - Trip computer (reverse sequence) 19 - Brake lights 20 - Open ==================================================================== Cluster 3 Blue 32-Pin Multi-Pin Connector for Basic Functions 1 - Terminal 15 2 - Brake pad wear 3 - Tachometer output 1 4 - not occupied 5 - Tank sensor 6 - Tank warning OBD 2 7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND)) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 10 - Oil pressure 2 (high) 11 - RPM signal 12 - A/C shut-off 13 - E-Gas/glow plug control 14 - Level control 15 - Terminal 58d 16 - Trailer turn signal 17 - High beam 18 - Left turn signal 19 - not occupied 20 - Terminal 58s 21 - Driver door contact 22 - Low coolant 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 25 - Consumption signal 26 - Right parking light 27 - Left parking light 28 - Tachometer input 29 - Brake 30 - S-contact 31 - Tachometer output 2 32 - ESP/ASR Green 32-Pin Multi-Pin Connector for Auxiliary Functions 1 - Door contact (all doors) 2 - Transponder 1 3 - not occupied 4 - not occupied 5 - W-wire 6 - Tailgate 7 - Right turn signal 8 - External buzzer 9 - External gong 10 - Airbag 11 - Stand-still time output 12 - Terminal 61 13 - Parking brake/BRAKE 14 - CHECK 15 - Oil level/oil temperature 16 - not occupied 17 - Transponder 2 18 - CAN high speed (powertrain) (high +) 19 - CAN high speed (powertrain) (low -) 20 - CAN high speed (powertrain) (screen) 21 - ABS 22 - CAN low speed (comfort) (high +) 23 - CAN low speed (comfort) (low -) 24 - CAN low speed (comfort) (screen) 25 - Engine lid 26 - not occupied 27 - Belt buckle 28 - K-wire 29 - Outside temperature -input 30 - not occupied 31 - Selector range display 32 - not occupied Gray 32-Pin Multi-Pin Connector for Multi-Function Display 1 - Menu selection switch (menu) 2 - Menu selection switch (out A) 3 - Menu selection switch (out 4 - Menu selection switch (Enter) 5 - CAN high speed display (high +) 6 - CAN high speed display (low -) 7 - CAN high speed display (screen) 8 - Passenger door contact 9 - Right rear door contact 10 - Left rear door contact 11 - Enable 12 - Clock 13 - Data 14 - Brake light 15 - Windshield washer fluid level 16 - Rear lights/low beams 17 - Left board computer 18 - Right board computer 19 - Board computer, reset 20 - not occupied 21 - not occupied 22 - not occupied 23 - Button branch 1 navigation 24 - Button branch 2 navigation 25 - Button branch Telematic 26 - not occupied 27 - not occupied 28 - not occupied 29 - not occupied 30 - not occupied 31 - not occupied 32 - not occupied ====================================================================
DJ EDI Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dzieki sliczne soulmaster3m za odpowiedz.Juz troche wiecej wiem.Jak myslisz która rozpiska bedzie pasowala do moich zegarów z cluster2 czy cluster3.???Jak mozesz to zerknij na strone 479 tam mamopisany problem z zegarami.Teraz wole wypytac dokladniej zanim zaczne zbowu grzebac bo boje sie ze cos uszkodze,popale a chciałbym równiez zostac kolejnym SZCZEŚLIWYM posiadaczem fisa.
!rafi Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Te DJ Gamon, ogarnij sie, masz zdjecia i opis jak dla przedszkolaka i jeszcze Ci malo? Skoro masz 32 pinowe wtyki i analog to chyba logiczne ze cluster2 ?
Fenrir Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 soulmaster, mam do Ciebie takie pytanie. Czy między licznikami A4 i A6 z tymi samymi wtyczkami i analogowymi zegarkami są jakieś różnice w pinach? Czy każda rozpiska do A4 będzie pasować do A6 bez problemu, oczywiście przy tych samych wtyczkach?
soulmaster3m Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Gdzieś to już było napisane, ale nie pamiętam. Nie robiłem przedlifta. Wystarczy poszukać pinologii do A6 i porównać.
Fenrir Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W tym problem że ciężko znaleźć a nie mam zbyt wiele czasu na grzebanie na forum szczerze powiedziawszy. Przejrzałem ostatnio pierwsze kilkanaście stron tematu i znalazłem kilka rozpisek ale nie do A6. A zawsze ktoś pisze jeden licznik do jakiego pasuje, nie spotkałem się żeby ktoś napisał że pasuje np. do A4 i do A6. Jak byś miał gdzieś pod ręką to możesz wrzucić, jak nie to poszukam w wolnej chwili
soulmaster3m Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Google. 5 sekund życia zmarnowane. Understanding differences between Audi A6 clusters and the compatibility issues - AudiWorld Forums ---------- Post dopisany at 02:04 ---------- Poprzedni post napisany at 01:58 ---------- 10 sekund mojego bezcennego czasu później:
Fenrir Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 No nic, dzięki. Szukałem kiedyś ale nie wiedziałem zbytnio jakiej frazy użyć i nie znalazłem nic mądrego. Ty jesteś w tym oblatany więc Tobie łatwo mówić
soulmaster3m Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Hasło na dziś: Audi A_ instruments cluster pinouts , gdzie _ - numer A4, A6 itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się