Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam takie pytanie. Czy w licznikach z II lifta, z białym podświetlaniem jest sygnalizacja otwarcia klapy bagażnika tak jak drzwi? Podłączałem ostatnio pozostałe drzwi - w tym momencie mam sygnalizację otwarcia wszystkich drzwi i myślałem że na tym koniec ale czytałem ostatnio instrukcję obsługi i tam jest info iż jest też kontrolka otwarcia bagażnika, natomiast w rozpisce pinów nie nigdzie tego nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, mam takie pytanie. Czy w licznikach z II lifta, z białym podświetlaniem jest sygnalizacja otwarcia klapy bagażnika tak jak drzwi? Podłączałem ostatnio pozostałe drzwi - w tym momencie mam sygnalizację otwarcia wszystkich drzwi i myślałem że na tym koniec ale czytałem ostatnio instrukcję obsługi i tam jest info iż jest też kontrolka otwarcia bagażnika, natomiast w rozpisce pinów nie nigdzie tego nie widziałem.

Jest. Zielona - 6 -Tailgate :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz mikrostyk walniety w zatrzasku-zamku klapy i ci nie swieci.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz mikrostyk walniety w zatrzasku-zamku klapy i ci nie swieci.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Nie świeci bo pewnie nie podłączone :decayed: Ja mam auto z 95 roku a liczniki z II lifta z białym podświetlaniem. Jak robiłem SWAPa na APU to podłączałem tylko to co niezbędne i powoli dodaje resztę funkcji. Aktualnie mam takie funkcję jak:

- temp oleju

- ładowanie

- kontrolkę poziomu oleju

- kontrolkę poziomu płynu spryskiwaczy

- temp. zewnętrzną

- lampkę włączenia świateł

- oczywiście info o spalaniu

Ostatnio właśnie podłączałem kontroli otwarcia drzwi - aktualnie działają wszystkie drzwi i po prostu nie wiedziałem że jest jeszcze opcja podłączenia tylnej klapy bagażnika.

W planach mam jeszcze kontrolkę zużycia klocków - podłączę jak będę zmieniał klocki. Moduł przepalonych żarówek daruję sobie. Chce też przerzucić całą instalację poduch z polifta ponieważ mam od niego również siedzenia z poduchami które chciałbym podłączyć, oraz tylne pasy pirotechniczne - u mnie ori są tylko przednie. Dodatkowo zlikwiduje to problem migającej diody od poduch - ponoć problem wynika z tego iż w starych licznikach była to żarówka a w nowych jest dioda która daje sterownikami inną oporowość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, każdy pin ma nr.

No tak, ale z wtyczki wychodzi wiązka przewodów i nie widać który idzie do jakiego pinu, czy mam tą wtyczkę jakoś rozebrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, każdy pin ma nr.

No tak, ale z wtyczki wychodzi wiązka przewodów i nie widać który idzie do jakiego pinu, czy mam tą wtyczkę jakoś rozebrać?

Miernik i sprawdzasz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem wczoraj, ale dzięki za odpowiedzi :wink:

Jak ktoś nie wie to trzeba rozciąć opaskę spinająca przewody i zsunąć osłonkę z boku wtyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam problem. Auto to a4 b5 1997. Licznik to VDO jeszcze z analogowym zegarkiem bez cyferek. Założyłem taki sam licznik tylko że z fisem i niby wszystko fajnie auto pali jeździ i ogólnie pokazuje info o spalaniu z kompa ale mam pewną zagwozdkę. Po włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka od AIRBAG. Nie pomaga wymiana żaróweczki. W sterowniku nie ma błędów. Spotkał się ktoś z czymś takim?/???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie świeci nigdy. Zrobiłem eksperyment i wypiąłem poduchę...w sterowniku błąd a kontrolka ciemna, na fisie tez zero komunikatu. Kolejna rzecz która mnie dziwi to fakt że na pracującym silniku wypiąłem przepływke a na blacie też zero odezwu. Powinna sie zapalić kontrolka Check Engine? W gołych zegarach tej kontrolki nie miałem myslalem ze tutaj sie zapali a tu nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim liczniku nie ma chceck engine

Jak na teście zegarów vagu nie świeci tzn ze ktoś ja zmyslnie wyłączył pewnie żeby go nie kula w oczy nigdy juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przyznaje się bez bicia nie czytałem całego tematu bo po prostu jest tego za dużo. I w związku z tym mam pytanko bez odpowiedzi :)Otóż gdzie jest pin nr 1 w kostce od fisa (20 pin) lewy górny róg ? i nr idą w prawo ?? czy jak ? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przyznaje się bez bicia nie czytałem całego tematu bo po prostu jest tego za dużo. I w związku z tym mam pytanko bez odpowiedzi :)Otóż gdzie jest pin nr 1 w kostce od fisa (20 pin) lewy górny róg ? i nr idą w prawo ?? czy jak ? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Piny są opisane. Bierzesz wtyczkę i patrzysz. Podany jest pierwszy i ostatni w danym rzędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostkę dorobiłem z taśmy od dysku a przy liczniku brak oznaczeń nawet na kostkach żółtej i niebieskiej :/ Licznik to VDO z przedlifta rok 96.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego :) A wie ktoś może na którym pinie w klimatroniku jest sygnał temperatury ? czy lepiej ciągnąc nowy przewód od innego dołożonego czujnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...