Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dużo jest zabawy z przerobieniem licznika z anglika na eu ? Wiadomo inne tarcze, ale jak z prędkościomierzem ? I jeszcze jedno czy zamiana analogowego zegara na cyfrowy, chodzi o okablowanie to dużo roboty ?

Z chęcią przygarnę licznik do audi 97' diesel'ek przed lift ceny tutaj lub na pw., może być nawet anglik ze zmianą kodowania (tarcze mam).

Edytowane przez Andrzej888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jesli ma licznik 95-97 ( na tarczy zegarka kreseczki ) a nie 97-99 ( na tarczy zegarka cyferki ) to obejdzie sie bez zmiany wsadu poniewaz do 97 tarcza predkosci w eu jak i w gb sa tak samo wyskalowane

ponadto przeczytaj pierwszy post tam sa schematy chyba podane jak przejsc z przedlifta na polift, po to ten post jest stworzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście mowa o liczniku przedlift ten z 97. W ogóle te liczniki różnią się czymś prócz kolorystyką itp.? Np. więcej funkcji ? Bo muszę sobie zamontować FIS i zastanawiam się jaki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym powodem dla którego ludzie zmieniają na polift to wygląd , bo w zasadzie niczym wartościowym prócz możliwością pokazania otwartych drzwi nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a powiedzcie mi jaką wam temperature oleju pokazuje po przejściu na licznik z FIS'em. Wykorzystałem fabryczny przewód do wskazań temp oleju który się kończy pod komputerem , stamtąd przedłużyłem tylko do licznika. Czujnik wkręciłem w wolne miesjce w podstawie filtra ( nie ma fizycznego kontaktu z olejem ) i wkazanie przy cięzkiej nodze mam lekko ponad 90*C gdzie temperatura plynu wynosi 95*C. Jak to wygląda u was ? Moze problem jest w tym że czujnik nie styka się z olejem ? tylko bierze odczyt z podstawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie nie całe 90 , przy prędkości ok 150 km/h podchodzi pod 100 i to jest max jaki pokazało kiedykolwiek

Tylko mi bierze odczyt z miski kiedy juz olej spłynie w dodatku nie mam osłony pod silnikiem i ped powietrza napewno lekko chłodzi olej w misce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek V6 chyba się grzeje mocniej ;) - przegoniłem wczoraj padlinę pod dwie paczki :) po A2 i tenperatura pod 120 podeszła normalnie jesr 100

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok policzyłem kreski i mam równe 100C na Motulu Synergie+ 6100 10W40.

I jak ciane to chyba nic wiecej sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sie nie styka wkrecilem w pierwsze wolne miejsce gdzie nie bylo zadnych zaslepek wiec napowno nie styka sie a pokazuje okolo 100°C moze nawed troche ponizej dopiero jak zaczne cisnac w granicach 140-150 przez dluzszy momet to pokazuje w granicy 105°C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wlasnie tez o tym myslalem ale nie znalazlem tam miejsca z wkrecona zaslepka ani nic takiego byla wolna tylko jedna dziurka z gwintem wiec tam wkrecilem

Wyglada to mniej tak 617236e32db8fc04af166303d95e4c12.jpg

A tak temperatura po przejechaniu okolo 150km po trasie a97a89263d151cdda84c58293768f457.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w obudowie nie ma takiej zaślepki aby odkręcić i w to miejsce wkręcić czujnik,mam tylko jedno miejsce z gwintem i tam mam wkręcone. Później podrzucę foto jak to mam zrobione. Jak spokojnie jeźdze to temp oleju 80*C pampersa brak tak jak i górnej na silnik nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak jak i u mnie to co na foto to jedyne miejsce w ktore pasowal czujnik i zaslepki tam nie bylo temperature pokazuje tak przy spokojnej jezdzie powyzej 20km pokazuje jak na foto ponizej wlasnie okolo 80°C dopiero puzniej zaczyna sie rozgrzewac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...