Andrzej888 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, dużo jest zabawy z przerobieniem licznika z anglika na eu ? Wiadomo inne tarcze, ale jak z prędkościomierzem ? I jeszcze jedno czy zamiana analogowego zegara na cyfrowy, chodzi o okablowanie to dużo roboty ? Z chęcią przygarnę licznik do audi 97' diesel'ek przed lift ceny tutaj lub na pw., może być nawet anglik ze zmianą kodowania (tarcze mam). Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Andrzej888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Sama zmiana kodowania i tarczy nic ci nie da. Musisz zmienić cały wsad na europejski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 jesli ma licznik 95-97 ( na tarczy zegarka kreseczki ) a nie 97-99 ( na tarczy zegarka cyferki ) to obejdzie sie bez zmiany wsadu poniewaz do 97 tarcza predkosci w eu jak i w gb sa tak samo wyskalowane ponadto przeczytaj pierwszy post tam sa schematy chyba podane jak przejsc z przedlifta na polift, po to ten post jest stworzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej888 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Oczywiście mowa o liczniku przedlift ten z 97. W ogóle te liczniki różnią się czymś prócz kolorystyką itp.? Np. więcej funkcji ? Bo muszę sobie zamontować FIS i zastanawiam się jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Głównym powodem dla którego ludzie zmieniają na polift to wygląd , bo w zasadzie niczym wartościowym prócz możliwością pokazania otwartych drzwi nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Panowie a powiedzcie mi jaką wam temperature oleju pokazuje po przejściu na licznik z FIS'em. Wykorzystałem fabryczny przewód do wskazań temp oleju który się kończy pod komputerem , stamtąd przedłużyłem tylko do licznika. Czujnik wkręciłem w wolne miesjce w podstawie filtra ( nie ma fizycznego kontaktu z olejem ) i wkazanie przy cięzkiej nodze mam lekko ponad 90*C gdzie temperatura plynu wynosi 95*C. Jak to wygląda u was ? Moze problem jest w tym że czujnik nie styka się z olejem ? tylko bierze odczyt z podstawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Ja w mojej v6 mam ok 100-110C jesli dobrze patrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Normalnie nie całe 90 , przy prędkości ok 150 km/h podchodzi pod 100 i to jest max jaki pokazało kiedykolwiek Tylko mi bierze odczyt z miski kiedy juz olej spłynie w dodatku nie mam osłony pod silnikiem i ped powietrza napewno lekko chłodzi olej w misce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 W silniku abc czujnik jest gdzies w bloku a nie misce stad inne odczyty chyba dokladniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Darek V6 chyba się grzeje mocniej - przegoniłem wczoraj padlinę pod dwie paczki po A2 i tenperatura pod 120 podeszła normalnie jesr 100 Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 No calkiem mozliwe. Ale nie sadzisz ze 90C na olej to malo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Tak miałem w tdi rzadko kiedy przekraczało 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Zależy od oleju. Na obecnym mam zawsze 100. Czy jadę 50 czy 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ok policzyłem kreski i mam równe 100C na Motulu Synergie+ 6100 10W40. I jak ciane to chyba nic wiecej sie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 A czujniki w podstawie filtra stykają wam sie z olejem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 U mnie sie nie styka wkrecilem w pierwsze wolne miejsce gdzie nie bylo zadnych zaslepek wiec napowno nie styka sie a pokazuje okolo 100°C moze nawed troche ponizej dopiero jak zaczne cisnac w granicach 140-150 przez dluzszy momet to pokazuje w granicy 105°C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 A nie powinien być wkrecony tak żeby się stykał ? No bo to dziwne jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Wiem wlasnie tez o tym myslalem ale nie znalazlem tam miejsca z wkrecona zaslepka ani nic takiego byla wolna tylko jedna dziurka z gwintem wiec tam wkrecilem Wyglada to mniej tak A tak temperatura po przejechaniu okolo 150km po trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 U mnie w obudowie nie ma takiej zaślepki aby odkręcić i w to miejsce wkręcić czujnik,mam tylko jedno miejsce z gwintem i tam mam wkręcone. Później podrzucę foto jak to mam zrobione. Jak spokojnie jeźdze to temp oleju 80*C pampersa brak tak jak i górnej na silnik nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 No to tak jak i u mnie to co na foto to jedyne miejsce w ktore pasowal czujnik i zaslepki tam nie bylo temperature pokazuje tak przy spokojnej jezdzie powyzej 20km pokazuje jak na foto ponizej wlasnie okolo 80°C dopiero puzniej zaczyna sie rozgrzewac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się