Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spierdolili dobry wyświetlacz matoły

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mówiłem jedź do mieto. Miałbyś w 1,5h i porządnie ;)

Opublikowano

O co w ogóle biega z tymi wyświetlaczami? U mnie było ok przez 2 msc (jeździłem z fisem bez manetki). Na początku zgasł jeden ciąg pixeli pionowo. Jak robiło się cieplej to zapalał się normalnie. Teraz obok doszły dwie także pionowe linie bez kontrastu i na nich nic nie widać albo bardzo słabo. Rozumiem ,że niedługo będzie nieczytelny?

Opublikowano

Spierdolili dobry wyświetlacz matoły

Kurde a widzisz, może faktycznie miałem dobry wyświetlacz i sobie podmienili a mi dali jakieś padło. Teraz nic nikomu nie udowodnisz. Musiał byś na ręce patrzeć.

Mówiłem jedź do mieto. Miałbyś w 1,5h i porządnie ;)

C...uj, jak teraz coś znowu będzie nie tak to pojadę tam gdzie piszesz a tym zrobię ładną reklamę w sieci.

O co w ogóle biega z tymi wyświetlaczami? U mnie było ok przez 2 msc (jeździłem z fisem bez manetki). Na początku zgasł jeden ciąg pixeli pionowo. Jak robiło się cieplej to zapalał się normalnie. Teraz obok doszły dwie także pionowe linie bez kontrastu i na nich nic nie widać albo bardzo słabo. Rozumiem ,że niedługo będzie nieczytelny?

Jeżeli masz pionowe kreski nieczytelne to taśma łącząca FIS z licznikiem jest już na wykończeniu lub miejsce styku taśmy z licznikiem. Jeśli napisy na FISie masz blade i zlewają się z tłem licznika to jest słaby kontrast, efekt ten następuje po rozgrzaniu deski licznika i jego okolice. Bardziej kłopotliwe będzie to latem kiedy upał będzie walił w deskę.

Jeśli o temp. zew. chodzi to w starym liczniku była to czarna kostka chyba 10 pin. Wypij z niej kabel brązowo żółty, natomiast z pinu nr 5 czerwonej kostki wychodzi kabel o tym samym kolorze.

Połącz ze sobą te dwa kable i temp zew będzie dIałać

Dziękuje kolego. Najłatwiejszy możliwy swap fisa a ja się motam.

Wczoraj podłączałem i była tylko jedna :grin: Tak jak wyżej piszą trzeba się przejechać bo na postoju zmian nie było :)

Hehe a ja byłem przed chwilą się upewnić i są dwie :wink: Jutro przegonie trupa i zobaczymy.

No dobra ja podłączałem w 2.8 :decayed:

Ale to chyba bez różnicy 1.6 czy 2.8 kostka w ECU jest ta sama i za to samo odpowiada.

Opublikowano

No nie do końca bez różnicy. Ecu inne i osprzęt np w 1.6 linka a 2.8 elektroniczna przepustnica wiec inne przewody. A dwa to chodzi o kostki pod sterownikiem silnika a nie w ecu :)

Opublikowano

No kostki w ECU są 4 i ich się oczywiście nie rusza. A widzisz a ja mam 2.6 i sterowany linką...

Opublikowano

Jak nie zrobią zadaj zwrotu kasy plus za zjebanie wyświetlacza , zreszta 2 lata gwarancji dają tak ? Partacze j**ani

Opublikowano

No kostki w ECU są 4 i ich się oczywiście nie rusza. A widzisz a ja mam 2.6 i sterowany linką...

Nie rusza się? Ja się wpiąłem w ten żółty kabel 5 cm od kostki.

Opublikowano

Jak nie zrobią zadaj zwrotu kasy plus za zjebanie wyświetlacza , zreszta 2 lata gwarancji dają tak ? Partacze j**ani

Dokładnie tak dają dwa lata a już dwa razy był reklamowany w przeciągu 2 tygodni...

No kostki w ECU są 4 i ich się oczywiście nie rusza. A widzisz a ja mam 2.6 i sterowany linką...

Nie rusza się? Ja się wpiąłem w ten żółty kabel 5 cm od kostki.
Do tej aluminiowej puszki (ECU) wchodzą 4 kostki, w nie się nie wpinasz. Wpinasz się w te które są głębiej. Ale by mieć wygodny dostęp do tych głębszych kostek musisz ściągnąć tą blaszkę trzymającą ECU, odpiąć te 4 wtyczki wraz z cieniutkim plastikowym wężykiem. No i odkłada go na bok. Nie zapominając oczywiście o uprzednim odłączeniu akumulatora. Jak już puszcze masz dołączoną to w tym otworze masz kilka kostek. Wpinasz się w pierwszą beżową kostkę która jest od strony błotnika czyli w żółty kabel. Izolujesz i analogicznie składasz wszystko tak jak było.
Opublikowano

Ok spalanie ruszyło. Po mieście od 17 do 37 l. Chyba głupoty pokazuje. Pewnie wina kodowania. Obroty zaniżone o jakieś 30-40%

Opublikowano

No tak na 6 garów. Licznik bodaj z 2.4.

Opublikowano (edytowane)

Jak masz VagKKL to też wystarczy ;) - Epprom Programmer działa całkiem całkiem ;)

Cwiara a ty liczniki poliftowe A6 crypto ogarniasz?

Edytowane przez Banan
Opublikowano

A co z nim nie tak? Jak uwalony wsad to nie do odratowania.

Opublikowano

Dzięki cwiara :hi:

Jak masz VagKKL to też wystarczy ;) - Epprom Programmer działa całkiem całkiem ;)

Cwiara a ty liczniki poliftowe A6 crypto ogarniasz?

Hmmm mam KKL na RS232 od viakenna.

Pin immo i przebieg też tym zrobie?


Coś tam zaczęło czytać,ale sypie błędami.

Nie zawsze się łączy, wywala "'wrong baudrate" nie ważne co ustawie, łapie raz na 10 razy.

Jak już zacznie czytać to przy 24% 27% wywala błąd "RX timeaut"

Działam na win2000 na starym lapku

Jakieś pomysły?

Opublikowano

Bo epromer tak ma. Commander jest stabilniejszy

Opublikowano

No tak na 6 garów. Licznik bodaj z 2.4.

Czyli spalanie w normie jak na V6 przystało ;) u mnie oscyluje w granicach 13 - 17 litrów mieście (zależy jakie buty mam na sobie ;])

Bo epromer tak ma. Commander jest stabilniejszy

A co by poradzić na ten mój przebieg? Bo póki co mam fabryczne kilometry ;)

Opublikowano

A co z nim nie tak? Jak uwalony wsad to nie do odratowania.

Kupiłem anglika poliftowego z diesla za grosze , w sumie dla szybki z ringami i jestem ciekaw czy się okaże crypto , bo może spróbowałbym wstawić do Siebie , chodziło o zmianę tarcz - i czy jeśli byłby crypto to jesteś w stanie coś zrobić?

Bo epromer tak ma. Commander jest stabilniejszy

na moim KKL ( na chipie Ft232 ) nigdy nie miałem żadnych problemów , nawet używając programu Commander 1.4 ( można i działa )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...