soulmaster3m Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 No to szukaj takiego z zegarkiem elektronicznym. I tak będziesz szukać tutaj lub po allegro a mało kto podaje numer. 1) zegarek elektroniczny = ostatni lift 2) czarny tył = 99,99% VDO W razie co to masz tutaj rozpiskę numerów i już mniej więcej wiesz co masz http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2000-91900-combi-instrument-see-illustration/ http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2000-92000-combi-instrument/
darkb Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 tak rozumiem lecz dużo jest takich o numerach 8D0 919 XXX, mało zaś jest 8D0 920 i nie wiem jakich w końcu szukać
soulmaster3m Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Łatwiej będzie jak ty podasz numer jaki znalazłeś a ktoś na bank odpowie ci czy się nada. Tak patrzę, że wszystkie jakie miałem to 8D0 920 xxx 1/2 fis miałem 8D0 920 900 K to miał możliwość podpięcia anteny synchronizacji zegara.
krzyzyk Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 wie ktos co moze byc przyczyna ze na fisie po ok 20 sekundach wyskakuje mi komunikat o niskim plynie chłodniczm? zegary z 98roku ja mam 96 i robie przejsciówki. 20pin ze niebieskiej 26pinowej kostki (poziom płynu chłodniczego) podłączny z 22pinem 32pinowej niebieskiej czyli jest dobrze podłączone a komunikat wywala. Jak podepne mase to nic nie krzyczy. Zaznaczam że takie coś dzieje sie od początku bo jeszcze nie jeżdze na fisie tylko przejsciówki ogarniam
bediks Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 A nie jest tak ze przed 97/98 i po odczyt niskiego stanu płynu był inaczej odczytywany ? Wtedy trzeba zbiorniczek wymienić na polift
krzyzyk Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 no ale czytajac pierwszego posta i czesc calego tematu nie spotkalem sie ze trzeba zbiorniczek wymieniac, zreszta wydaje mi sie ze te z 96 i 98 sa takie same. Co innego ze zbiorniczkiem od spryskiwaczy. Ale dziwne ze na starych zegarach bez fisa jak odepne czujnik od zbiorniczka to zadna kontrolka na zegarach sie nie pojawia. A przeciez powinna
gajos135 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 96 a 98 czujnik inny i na inna kostke 96 ma okragła a 98 szeroka wymieniasz i komunikat zniknie
landryn86 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 dokładnie tak jak piszą koledzy. Docelowo będziesz musiał wymienić zbiorniczek i wtyczkę do niego na poliftowe. Do tego czasu możesz odpiąć obecną wtyczkę i zmostkować w niej przewody a jak skołujesz nowy zbiorniczek to moment wszystko podmienisz.
krzyzyk Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 dokładnie tak jak piszą koledzy. Docelowo będziesz musiał wymienić zbiorniczek i wtyczkę do niego na poliftowe. Do tego czasu możesz odpiąć obecną wtyczkę i zmostkować w niej przewody a jak skołujesz nowy zbiorniczek to moment wszystko podmienisz. Dzieki! narazie nie podepne masy bo jeszcze troche roboty mam przy tych przejsciówkach a czasu praktycznie wcale wiec moze sobie odpuszcze ale jak nie to przynajmniej juz wiem jak rozwiazac ten problem. Tylko ze pierwszy raz czytajac posty spotykam sie z problemem wymiany zbiorniczka
darkb Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Łatwiej będzie jak ty podasz numer jaki znalazłeś a ktoś na bank odpowie ci czy się nada. Tak patrzę, że wszystkie jakie miałem to 8D0 920 xxx 1/2 fis miałem 8D0 920 900 K to miał możliwość podpięcia anteny synchronizacji zegara. sprawdziem u siebie mój licznik ma numery 8D0 920 900 B i jaki będzie licznik pasował do mojej audi tzn jakie numery dla pół FIS i dla pełnego FIS-a
fragless1 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 dokładnie tak jak piszą koledzy. Docelowo będziesz musiał wymienić zbiorniczek i wtyczkę do niego na poliftowe. Do tego czasu możesz odpiąć obecną wtyczkę i zmostkować w niej przewody a jak skołujesz nowy zbiorniczek to moment wszystko podmienisz.Dzieki! narazie nie podepne masy bo jeszcze troche roboty mam przy tych przejsciówkach a czasu praktycznie wcale wiec moze sobie odpuszcze ale jak nie to przynajmniej juz wiem jak rozwiazac ten problem. Tylko ze pierwszy raz czytajac posty spotykam sie z problemem wymiany zbiorniczka zbiorniczek na 100% masz do wymiany na poliftowy. U siebie też to przerabiałem. Jakbys chciał takowy, to zalega mu jeden w garażu.
bediks Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Łatwiej będzie jak ty podasz numer jaki znalazłeś a ktoś na bank odpowie ci czy się nada. Tak patrzę, że wszystkie jakie miałem to 8D0 920 xxx 1/2 fis miałem 8D0 920 900 K to miał możliwość podpięcia anteny synchronizacji zegara. sprawdziem u siebie mój licznik ma numery 8D0 920 900 B i jaki będzie licznik pasował do mojej audi tzn jakie numery dla pół FIS i dla pełnego FIS-a Wazne zeby był vdo - czarna obudowa z tylu Musi sie zaczynać od nr 8D0 920 ....
SnOOpie Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Panowie po podłączeniu licznika fis VDO przedlift, przełożeniu 2 kabelków ze starej kostki 10-pin (temp. zewn. oraz biegi automat) coś jest nie tak nie wyświetla nic poza liniami/podziałkami a jak przełączam biegi to wtedy na zmianę wyświetlacz przygasa i świeci, ale na nim nic Podłączyłem vag i zrobiłem kodowanie jak na pierwszej stronie. Co robię nie tak albo co zrobić, żeby ożywić fis?
sebidi Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Witam panowie Witam mam problem z dopisaniem kluczy do nowego licznika zmiana z polfis jaeger na vdo full fis pin wyciagnety przebieg skorygowany jak na poprzednim liczniku..jednak nie można dopisać nowych pestek przy procedurze key learning w commanderze ..lampka immo zapala sie swiatlem stałym pomimo że na kompie wyświetla adaptation completed. ....na vag com w 17 licznik adaptacja kanał 21 widnieja 4 klucze jednak każda próba zmiany powoduje error i wspomniana już stała kontrolke od immo będe wdzięczny za jakieś wskazówki bo juz mi uwalone immo w liczniku po głowie krąży podrawiam i liczę na odpowiedz dodam że stary licznik to jaeger polfis a nowy vdo full fis z oznaczeniem d12 oba liczniki jak i auto pochodzą z końca roku 2000r jednak vdo to anglik
landryn86 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Panowie po podłączeniu licznika fis VDO przedlift, przełożeniu 2 kabelków ze starej kostki 10-pin (temp. zewn. oraz biegi automat) coś jest nie tak nie wyświetla nic poza liniami/podziałkami a jak przełączam biegi to wtedy na zmianę wyświetlacz przygasa i świeci, ale na nim nic Podłączyłem vag i zrobiłem kodowanie jak na pierwszej stronie. Co robię nie tak albo co zrobić, żeby ożywić fis? a przed przełożeniem tych dwóch kabelków wszystko było ok?
SnOOpie Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Właśnie nic nie wyświetlało ale myślałem, że to przez brak połączenia tych pinów. Ale teraz już wiem, że wyświetlacz uwalony. Gadałem z szogun0 i po jego podpowiedziach właśnie takie wnioski. Po wciśnięciu lewego przycisku w liczniku powinny zapalić się wszystkie piksele na wyświetlaczu i tak samo na teście wyjść w VAGu, a u mnie nic poza trzema liniami "głównymi".
bediks Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam panowie Witam mam problem z dopisaniem kluczy do nowego licznika zmiana z polfis jaeger na vdo full fis pin wyciagnety przebieg skorygowany jak na poprzednim liczniku..jednak nie można dopisać nowych pestek przy procedurze key learning w commanderze ..lampka immo zapala sie swiatlem stałym pomimo że na kompie wyświetla adaptation completed. ....na vag com w 17 licznik adaptacja kanał 21 widnieja 4 klucze jednak każda próba zmiany powoduje error i wspomniana już stała kontrolke od immo będe wdzięczny za jakieś wskazówki bo juz mi uwalone immo w liczniku po głowie krąży podrawiam i liczę na odpowiedz dodam że stary licznik to jaeger polfis a nowy vdo full fis z oznaczeniem d12 oba liczniki jak i auto pochodzą z końca roku 2000r jednak vdo to anglik Masz immo 3 generacji i potrzebny pin z jaegera
sebidi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Ok coś juz wiem ....czym wyciagne z jaegera pin? ? K+can sobie poradzi? ?? Do czego w zasadzie potrzebuje pin ze starego licznika i jak wygląda dalsza procedura adaptacji vdo i immo będe wdzięczny za info w tej sprawie Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez sebidi
bediks Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Ciezko bedzie wyciągnąć duzo nerwów sobie przez to zjadłem Pisze z telefonu wiec nie zapodam żadnym linkiem ale na ross tech jest gdzies procedura do immo 3 , bo to jak chciałeś robic to pod immo 2 podchodzi Stary pin jest potrzebny zeby zaadaptować immo id ze sterownika silnika do nowego licznika i wtedy po adaptacji w nowym liczniku pin zmienia sie na ten stary z jaegera to tak na szybko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się