booolek Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 kurcze odgrzewajac kotleta wroce do tematu komunikatu brems licht po wymianie na licznik z fis.dzisiaj jak odpalalem autko patrze a tu OK i normalie jak powinno byc rds z radia.normalnie byłem w szoku odkrecilem licznik poruszłem cała instalacja dla mnei wydoczna zeby wykluczyc ewentualne niestyki i bylo wszystko ok,kilkukrotnie odpalalem auto i bylo wsio git.teraz z wrazenia mowie ide jeszcze raz sobie popatrzec na calkowity fis a tu znowu napis brems licht. takie pytanie,,czy to moze mi mowic ze licznik jest padniety czy co ?bo tak to wszystko jest ok zadnych wypalonych linijek ,,tylko jedynie przy wysokich temp na zewnatrz to delikatnie przygasa mi z jednej strony wyswietlacz,,ale mam na mysli naprawde wysokie temk powyzej 25 stopni.jakies podpowiedzi?
marcin_franz Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Nie masz spalonej żarówki stopu? Przejrzyj ten watek: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=29&t=121038. Co do przygasania to normalne jak jest gorąco.
Thyzys Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam. Obecnie posiadam A4 z 96roku i licznik VDO z analogowym zegarkiem bez cyferek. Kupiłem licznik JAGER z cyfrowym zegarkiem i małym fisem od wersji ze skrzynią automatyczną. Da się to dopasować do mojego przedliftowego manuala? WYstarczy przełożyć piny zgodnie z instrukcją na stronie 1, czy konieczne będzie podpięcie komputera ? Mam dostęp do VAGTACHO i VCDSa. Pozdrawiam
Fazii Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Tylko nie jaeger Oczywiście da się to dopasować Będzie trzeba zmieniać kodowanie na kanale 60 i wymienić zbiornik wyrownawczy wraz z czujnikiem na polifta Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez Fazii
marcin_franz Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Ale szkoda czasu na jaegera. Funkcji żadnych nie ma i może szybko paść. Sprzedaj go i kup pełen fis vdo.
booolek Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Nie masz spalonej żarówki stopu? Przejrzyj ten watek: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=29&t=121038. Co do przygasania to normalne jak jest gorąco. ale nawet jak mialbym spalona zarowke to danie masy bezposrednio na pin 19 niweluje ten błąd przeciez.
marcin_franz Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 To może coś Ci nie styka, ewentualnie to kwestia kodowania. Masz wyłączoną kontrolę żarówek? Dobrze by było przełożyć Twój licznik do innego auta, ewentualnie inny licznik wsadzić do Ciebie.
Fazii Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) W kodowaniu chyba nie było ustawiania kontroli żarówek tylko zapięcie pasów, poziom płynu spryskiwaczy i zużycie okładzin klocków Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez Fazii
Thyzys Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Hmm no trudno, czteropak w plecy jestem. Myślałem, że wyświetlacz podaje spalanie chociaż tak jak w Golfie4. Gdyby ktoś potrzebował sprawny, to chętnie sprzedam
marcin_franz Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Hmm no trudno, czteropak w plecy jestem. Myślałem, że wyświetlacz podaje spalanie chociaż tak jak w Golfie4. Gdyby ktoś potrzebował sprawny, to chętnie sprzedam Za ile? Podeślij foto na pw. Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez marcin_franz
Fazii Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Hmm no trudno, czteropak w plecy jestem. Myślałem, że wyświetlacz podaje spalanie chociaż tak jak w Golfie4. Gdyby ktoś potrzebował sprawny, to chętnie sprzedam Za ile? Podeślij foto na pw. Czteropak plus kw
booolek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 kurcze odgrzewajac kotleta wroce do tematu komunikatu brems licht po wymianie na licznik z fis.dzisiaj jak odpalalem autko patrze a tu OK i normalie jak powinno byc rds z radia.normalnie byłem w szoku odkrecilem licznik poruszłem cała instalacja dla mnei wydoczna zeby wykluczyc ewentualne niestyki i bylo wszystko ok,kilkukrotnie odpalalem auto i bylo wsio git.teraz z wrazenia mowie ide jeszcze raz sobie popatrzec na calkowity fis a tu znowu napis brems licht. takie pytanie,,czy to moze mi mowic ze licznik jest padniety czy co ?bo tak to wszystko jest ok zadnych wypalonych linijek ,,tylko jedynie przy wysokich temp na zewnatrz to delikatnie przygasa mi z jednej strony wyswietlacz,,ale mam na mysli naprawde wysokie temk powyzej 25 stopni.jakies podpowiedzi? jednak problem jest w liczniku ,,po podłączeniu innego licznika problemu nie ma. Wielkie dzieki Fazii za pomoc,, teraz musze tylko naprawic ten wyswietlacz,,.pozdro
opti Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Możecie zerknąć i powiedzieć jakie macie kodowanie, zwłaszcza przy silniku 1.8T Czy lepiej zmienić kodowanie na turbo czy może zostać jak jest na foto ??? (sorki za jakość zdjęcia) http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/b8eddac9dfb47b6e
Fazii Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) Zostaw tak jak jest Po drugim lifcie chyba dopiero się kodowało na turbo Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez Fazii
fazi777 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Obecnie mam licznik jaegera po II lifcie ( z cyfrowym zegariem, 1/2 fis) który zaczął mi szkwankować, a że trafiła się okazja cenowa kupiłem licznik również od 1,9tdi II lift z fis tylko VDO ( 8d0 920 980). Czy do zmiany potrzebuję tylko odczytać pin z nowego licznika, zmienić przebieg i zaprogramować kluczyki z immo i skonfigurowac zegar vagiem ( jest to wersja UK)? Czy będę potrzebował jeszcze kopiować cały eeprom i szczytywać pin ze starego? Z tego co czytałem w jeagerach jest z tym problem i ponoc vag tacho jest w stanie to odczytać i tego eepromu nie można skopiować do cdo bo się różni. Obecnie mam kable kkl od viaken- kojarzy ktoś vag k+comander działa na tym kablu? jeżeli tak to jaka wersja?
Banan Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Comannder 1.4 na pewno ale tylko na linii K , trzeba w pliku ustawień ustawić port na którym jest interfejs masz rocznik modelowy 2001 - tak wynika z profilu czyli immo3 i potrzeba stary pin , mi z Jeagera odczytywał spec programatorem na OBD , z interfejsów chyba tylko VAGtacho odczyta PIN
Fazii Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Najpierw kolego sprawdź czy zegary które kupiłeś sa w ogóle z immo3. Jak masz wersję uk to będzie trzeba jeszczę przerobić wsad zeby po zmianie tarczy na eu nie przeklamywal predkosci Tak Kkl od viaken działa z k+can commanderem 1.4 Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez Fazii
fazi777 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Fazii a jak najprościej to sprwadzić? Jeżeli miałby immo2 to co wtedy? pastylki w kluczykach trzeba by było dodatkowo wymienić? Mam właśnie nowy licznik z uk, rozumiem że chodzi Ci że po zmianie kodowania w VAG na europę będzie występowała delikatne przełamanie prędkości? Widzę w stopce że Ty zajmujesz się przerabianiem wsadów, dużo roboty przy tym jest?
bediks Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Fazii o jakim sprawdzeniu licznika czy immo 3 mówisz? bo czy jeździl w aucie przed tem które miało immo 2 albo 3 to nie ma znaczenia bo to kwestia kodowania, i niczego więcej, wchodzisz na kanał chyba 6x i tam chyba immo 3 miało wartość 1025, dawno to robiłem i nie pamiętam Fazii 2 ? obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienie Kluczyki będziesz kodowal na obecnych pastylkach bo tak naprawdę klucze koduje się pod ECU w aucie za pośrednictwem licznika a nie pod sam licznik jak niektórzy myślą
Fazii Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) Fazii o jakim sprawdzeniu licznika czy immo 3 mówisz? bo czy jeździl w aucie przed tem które miało immo 2 albo 3 to nie ma znaczenia bo to kwestia kodowania, i niczego więcej, wchodzisz na kanał chyba 6x i tam chyba immo 3 miało wartość 1025, dawno to robiłem i nie pamiętam Fazii 2 obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienie Kluczyki będziesz kodowal na obecnych pastylkach bo tak naprawdę klucze koduje się pod ECU w aucie za pośrednictwem licznika a nie pod sam licznik jak niektórzy myślą A nie jest tak, że jeżeli kupił zegary z immo 2 to raczej nie podejdą mu pod ECU z immo 3. Kazdy napewno woli jeździć na tarczach eu a przerobienie wsadu to chwila roboty. Potem wystarczy przełożyć tarczę. Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez Fazii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się