Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kurcze odgrzewajac kotleta wroce do tematu komunikatu brems licht po wymianie na licznik z fis.dzisiaj jak odpalalem autko patrze a tu OK i normalie jak powinno byc rds z radia.normalnie byłem w szoku odkrecilem licznik poruszłem cała instalacja dla mnei wydoczna zeby wykluczyc ewentualne niestyki i bylo wszystko ok,kilkukrotnie odpalalem auto i bylo wsio git.teraz z wrazenia mowie ide jeszcze raz sobie popatrzec na calkowity fis a tu znowu napis brems licht.

takie pytanie,,czy to moze mi mowic ze licznik jest padniety czy co ?bo tak to wszystko jest ok zadnych wypalonych linijek ,,tylko jedynie przy wysokich temp na zewnatrz to delikatnie przygasa mi z jednej strony wyswietlacz,,ale mam na mysli naprawde wysokie temk powyzej 25 stopni.jakies podpowiedzi?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam. Obecnie posiadam A4 z 96roku i licznik VDO z analogowym zegarkiem bez cyferek. Kupiłem licznik JAGER z cyfrowym zegarkiem i małym fisem od wersji ze skrzynią automatyczną. Da się to dopasować do mojego przedliftowego manuala? WYstarczy przełożyć piny zgodnie z instrukcją na stronie 1, czy konieczne będzie podpięcie komputera :) ? Mam dostęp do VAGTACHO i VCDSa. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Tylko nie jaeger :facepalm:

Oczywiście da się to dopasować

Będzie trzeba zmieniać kodowanie na kanale 60 i wymienić zbiornik wyrownawczy wraz z czujnikiem na polifta

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Ale szkoda czasu na jaegera. Funkcji żadnych nie ma i może szybko paść. Sprzedaj go i kup pełen fis vdo.

Opublikowano

Nie masz spalonej żarówki stopu? Przejrzyj ten watek:

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=29&t=121038. Co do przygasania to normalne jak jest gorąco.

ale nawet jak mialbym spalona zarowke to danie masy bezposrednio na pin 19 niweluje ten błąd przeciez.

Opublikowano

To może coś Ci nie styka, ewentualnie to kwestia kodowania. Masz wyłączoną kontrolę żarówek? Dobrze by było przełożyć Twój licznik do innego auta, ewentualnie inny licznik wsadzić do Ciebie.

Opublikowano (edytowane)

W kodowaniu chyba nie było ustawiania kontroli żarówek tylko zapięcie pasów, poziom płynu spryskiwaczy i zużycie okładzin klocków

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Hmm no trudno, czteropak w plecy jestem. Myślałem, że wyświetlacz podaje spalanie chociaż tak jak w Golfie4. Gdyby ktoś potrzebował sprawny, to chętnie sprzedam :)

Opublikowano (edytowane)

Hmm no trudno, czteropak w plecy jestem. Myślałem, że wyświetlacz podaje spalanie chociaż tak jak w Golfie4. Gdyby ktoś potrzebował sprawny, to chętnie sprzedam :)

Za ile? Podeślij foto na pw.

Edytowane przez marcin_franz
Opublikowano

Hmm no trudno, czteropak w plecy jestem. Myślałem, że wyświetlacz podaje spalanie chociaż tak jak w Golfie4. Gdyby ktoś potrzebował sprawny, to chętnie sprzedam :)

Za ile? Podeślij foto na pw.

Czteropak plus kw :grin:

Opublikowano

kurcze odgrzewajac kotleta wroce do tematu komunikatu brems licht po wymianie na licznik z fis.dzisiaj jak odpalalem autko patrze a tu OK i normalie jak powinno byc rds z radia.normalnie byłem w szoku odkrecilem licznik poruszłem cała instalacja dla mnei wydoczna zeby wykluczyc ewentualne niestyki i bylo wszystko ok,kilkukrotnie odpalalem auto i bylo wsio git.teraz z wrazenia mowie ide jeszcze raz sobie popatrzec na calkowity fis a tu znowu napis brems licht.

takie pytanie,,czy to moze mi mowic ze licznik jest padniety czy co ?bo tak to wszystko jest ok zadnych wypalonych linijek ,,tylko jedynie przy wysokich temp na zewnatrz to delikatnie przygasa mi z jednej strony wyswietlacz,,ale mam na mysli naprawde wysokie temk powyzej 25 stopni.jakies podpowiedzi?

jednak problem jest w liczniku ,,po podłączeniu innego licznika problemu nie ma.

Wielkie dzieki Fazii za pomoc,,

teraz musze tylko naprawic ten wyswietlacz,,.pozdro

Opublikowano

Możecie zerknąć i powiedzieć jakie macie kodowanie, zwłaszcza przy silniku 1.8T ;)

Czy lepiej zmienić kodowanie na turbo czy może zostać jak jest na foto ???

(sorki za jakość zdjęcia)

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/b8eddac9dfb47b6e

Opublikowano (edytowane)

Zostaw tak jak jest

Po drugim lifcie chyba dopiero się kodowało na turbo

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Obecnie mam licznik jaegera po II lifcie ( z cyfrowym zegariem, 1/2 fis) który zaczął mi szkwankować, a że trafiła się okazja cenowa kupiłem licznik również od 1,9tdi II lift z fis tylko VDO ( 8d0 920 980). Czy do zmiany potrzebuję tylko odczytać pin z nowego licznika, zmienić przebieg i zaprogramować kluczyki z immo i skonfigurowac zegar vagiem ( jest to wersja UK)? Czy będę potrzebował jeszcze kopiować cały eeprom i szczytywać pin ze starego? Z tego co czytałem w jeagerach jest z tym problem i ponoc vag tacho jest w stanie to odczytać i tego eepromu nie można skopiować do cdo bo się różni.

Obecnie mam kable kkl od viaken- kojarzy ktoś vag k+comander działa na tym kablu? jeżeli tak to jaka wersja?

Opublikowano

Comannder 1.4 na pewno ale tylko na linii K , trzeba w pliku ustawień ustawić port na którym jest interfejs

masz rocznik modelowy 2001 - tak wynika z profilu czyli immo3 i potrzeba stary pin , mi z Jeagera odczytywał spec programatorem na OBD , z interfejsów chyba tylko VAGtacho odczyta PIN

Opublikowano (edytowane)

Najpierw kolego sprawdź czy zegary które kupiłeś sa w ogóle z immo3.

Jak masz wersję uk to będzie trzeba jeszczę przerobić wsad zeby po zmianie tarczy na eu nie przeklamywal predkosci

Tak Kkl od viaken działa z k+can commanderem 1.4

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Fazii a jak najprościej to sprwadzić? Jeżeli miałby immo2 to co wtedy? pastylki w kluczykach trzeba by było dodatkowo wymienić? Mam właśnie nowy licznik z uk, rozumiem że chodzi Ci że po zmianie kodowania w VAG na europę będzie występowała delikatne przełamanie prędkości? Widzę w stopce że Ty zajmujesz się przerabianiem wsadów, dużo roboty przy tym jest?

Opublikowano

Fazii o jakim sprawdzeniu licznika czy immo 3 mówisz? bo czy jeździl w aucie przed tem które miało immo 2 albo 3 to nie ma znaczenia bo to kwestia kodowania, i niczego więcej, wchodzisz na kanał chyba 6x i tam chyba immo 3 miało wartość 1025, dawno to robiłem i nie pamiętam

Fazii 2 ? obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienie

Kluczyki będziesz kodowal na obecnych pastylkach bo tak naprawdę klucze koduje się pod ECU w aucie za pośrednictwem licznika a nie pod sam licznik jak niektórzy myślą

Opublikowano (edytowane)

Fazii o jakim sprawdzeniu licznika czy immo 3 mówisz? bo czy jeździl w aucie przed tem które miało immo 2 albo 3 to nie ma znaczenia bo to kwestia kodowania, i niczego więcej, wchodzisz na kanał chyba 6x i tam chyba immo 3 miało wartość 1025, dawno to robiłem i nie pamiętam

Fazii 2 obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienie

Kluczyki będziesz kodowal na obecnych pastylkach bo tak naprawdę klucze koduje się pod ECU w aucie za pośrednictwem licznika a nie pod sam licznik jak niektórzy myślą

A nie jest tak, że jeżeli kupił zegary z immo 2 to raczej nie podejdą mu pod ECU z immo 3.

Kazdy napewno woli jeździć na tarczach eu a przerobienie wsadu to chwila roboty. Potem wystarczy przełożyć tarczę.

Edytowane przez Fazii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...