Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na 1/2 fis pokazuje Ci brak płynu w spryskiwaczach? Chyba coś mylisz

Zakładając full fis łączysz czujnik do szarej kostki jak w opisie i bangla

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ogólnie tak mi się wydaje, ten pół fis jest w stanie agonalnym, czasami dało się coś odczytać (zima itp, czyli blednący fis) i kontrolka do sprysków kilka razy się pokazała, może i się mylę, że pokazuje mi na liczniku ten właśnie komunikat, mniejsza o to, zawsze będzie można jakoś to obejść ;) no nic dzięki za szybką odpowiedź Fazii, będziem rezać :D

Opublikowano

Na pewno to inny komunikat.

Czujnika od poziomu płynu spryskiwaczy nawet nie masz...

Opublikowano

Jakby ktoś uwalił licznik polift A6 lub A3 manipulowaniem przy wsadzie to rozgryzłem jak go odzyskać , jak coś pisać PW.

Typowe objawy to - def zamiast kilometrów i migający FIS lub drugą opcja FUSE na liczniku kilometrów , ciemny licznik i niski ton głośniczka. W obydwu przypadkach brak możliwości odczytu i zapisu wsadu po obd.

Opublikowano

Witam. Postanowiłem zmienić w swojej a4 licznik bez fis-a na fis i tutaj moje pytanie czy jest ktoś w Łódzkim kto zna się na tym i mógłby pomóc? niestety ale chyba troszeczkę przerasta mnie to zadanie :(

Opublikowano

Pisz do Marcin_Franz

Opublikowano

Popieram i polecam, kolega przerabiał mi licznik i zrobił przejściówkę przedlift-polift, za bardzo uczciwe pieniądze.

Opublikowano

Witam, właśnie robię do siebie przejściówkę z licznika przedliftowego(1996r, kostka niebieska 26pin i żółta 26pin) na licznik po pierwszym lifcie z FIS (kostka niebieska 32pin, zielona 32pin, czerwona 20pin). Nie znalazłem rozpiski dla takiej zmiany zegarów, także musiałem sam trochę się pogłowić. Niestety nie do końca wszystko rozszyfrowałem.

c08cb1152_ahpxarw.jpg

Co zrobić z transponder1 i transponder 2? Podpiąć to pod pin24(immobiliser) żółtej kostki?

Przewód W, do czego on służy, gdzie podpiąć?

Światła obrysowe, to jeśli chodzi o świecącą się kontrolkę świateł postojowych?

Prędkościomierz, wyjście 1 oraz 2?

Komunikat o czasie postoju?

Opublikowano

Opis sprawdzę na kompie za godzinę. Na telefonie nie mogę tego pobrać.

Podłączyłem licznik w aucie, podświetlenie włącza się wraz z włączeniem zapłonu - jest to kwestia zmiany kodowania czy pomyliłem kabelki? Dodam że na wyłączonym zapłonie, przełącznik świateł jest ustawiony na pozycyjne to podświetla licznik. Druga sprawa czy wystarczy zmienić kodowanie żeby licznik prawidłowo wskazywał obroty?

Opublikowano

Większość tych licznikow w standardzie miało podświetlenie po zapłonie. Do prawidłowych obrotów trzeba zmienić lub przerobić wsad

Opublikowano

Chłopaki powiedzcie mi jak to jest z tymi przejsciówkami przedlift - polift, czyli adaptacja zegara z CAN do roczników 95-97, 98-99, 99-00(bazowo zegar analogowy), czy te przejsćiówki miedzy sobą od strony instalacji w aucie czyms sie róznią, bo strona podłaczenia pod licznik będzie wiadomo taka sama(podłaczenie nowego licznika). Chodzi mi o fakt podłączenia modułu vfiz. mamy dziwny przypadek, ja i kicaj mamy zmiane z VDO analog na VDO cyfrowy poprzez przejsćiówke i ten moduł nie zczytuje danych po can, ale za to Marcinoa4b5 ma przedlifta z zadoptowanym VDO cyfrowym poprzez przejsciówke i tam jest pełny odczyt danych z can. Tak wiec czy w pinologii od strony auta przed i polift jest róznica jesli ma sie FIS starego typu?

Tak wygląda w pełni działający Vfiz na VDO w a4 98r

bloki_pomiarowe_g5_5.jpgimage hosting

Zdj_cie0206.jpgho

A tak wygląda u mnie w polifcie

20160822_094135_zpskjk7kunl.jpg

Opublikowano

Na pewno mu z Can ciagnie info a nie z K?

Mając ustawione zegary na transmisję Can obrotomierz by mu nie dzialał.

Niech marcina4b5 poda wartości na kanale 60 i 61

Opublikowano

bo to nie zalezy od posiadaneg licznika tylko sterownika silnika

jak ECU ma juz CAN a byly takie w przedliftach z przelomu 99r to info bedzie szlo po CAN jak nie to analogowo

a licznik tylko wyswietla jakies tam parametry ....

Opublikowano (edytowane)

No przecież to info z lini K to 5 i 11 blok pomiarowy

Gdy fabrycznie był licznik analogowy to nie ma możliwości żeby były poprowadzone can Powertrain do zielonej wtyki ( pin 18 i pin 19 ) dwa skręcone pomarańczowe kable - sprawdźcie że nie macie tam przewodów.

Can już był w 98 rok ale łączył ecu skrzynia - abs

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Info leci raczej z K-line, ale niech mi ktos wytłumaczy czemu przedlift działa, a polift nie działa z licznikiem poliftowym, to musi być zwiazane z kablami.

W tych trzech przypadkach był licznik analogowy

Opublikowano

Kwestia ecu myślę ,kolega ma benzynę ty diesla - może vfiz złe dane zczytuje u Ciebie.

A normalnie kkl łączy się bez problemów?

Opublikowano

W jego przypadku działa 100% jak powinno, czyli moduł zablokował złacze diagnostyczne, a u mnie normalnie mozna vaga wpiąć.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź linie K czy jest przejście do licznika i vfiza

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Chyba jednak macie racje z tym brakiem can w ecu, połaczenie komp - licznik. Duzo było by roboty aby wyprowadzic takie połaczenie? Dostałem info że chodzi o pin 18 i 19

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...