Banan Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Ustawiasz to właśnie w kanale 60 adaptacji – 0 to analogowa , 1024 to immo2 po Can Napisz jakie wartości masz w bloku pomiarowym licznika nr 025 Myślę że jest tak jak fazii pisał , zresztą pamiętam te sytuacje bo razem kminilismy czemu to nie działa i to było właśnie w podobnej sytuacji i chyba nawet z podobnym ECU ( pierwsze me7.5 ) Aha wrzuć może wsady jednego i drugiego licznika , może być na PW , może coś wymyślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 I ja mam pytanie , Jeśli chcemy aby Full-FIS wyświetlał to co aktualnie pokazuje nasze radio , miałem RNS-D i wymieniłem na RNS-E gdzie podłączyć pin 11, 12 , 13 , zszarej kostki licznika - miałem w rns-d tak · T32b/11 z licznika (ENABLE) - prowadzimy do PINu 15 w radio (ENA) · T32b/12 z licznika (CLOCK) - prowadzimy do PINu 12 w radio (Clock) · T32b/13 z licznika (DATA) - prowadzimy do PINu 13 w radio (Data) a jak jest w rns-e Łączysz rnse z licznikiem kabelkami canh canl - w szarej wtyczce są na pinie 5 i 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 2 godziny temu, przemolll napisał: Wydaje mi się ze miałeś 1/2 fisa;) Nie , po zmianie na ful fis tak podłączone było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, Banan napisał: 7 godzin temu, Krzysiek Krzysztof napisał: I ja mam pytanie , Jeśli chcemy aby Full-FIS wyświetlał to co aktualnie pokazuje nasze radio , miałem RNS-D i wymieniłem na RNS-E gdzie podłączyć pin 11, 12 , 13 , zszarej kostki licznika - miałem w rns-d tak · T32b/11 z licznika (ENABLE) - prowadzimy do PINu 15 w radio (ENA) · T32b/12 z licznika (CLOCK) - prowadzimy do PINu 12 w radio (Clock) · T32b/13 z licznika (DATA) - prowadzimy do PINu 13 w radio (Data) a jak jest w rns-e Łączysz rnse z licznikiem kabelkami canh canl - w szarej wtyczce są na pinie 5 i 6 No właśnie mam autko z 1999r lipiec , i chyba nie mam cana właśnie tego nie wiem i nie mam pojęcia po czym rozpoznać czy mam can czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, Banan napisał: Ustawiasz to właśnie w kanale 60 adaptacji – 0 to analogowa , 1024 to immo2 po Can Napisz jakie wartości masz w bloku pomiarowym licznika nr 025 Myślę że jest tak jak fazii pisał , zresztą pamiętam te sytuacje bo razem kminilismy czemu to nie działa i to było właśnie w podobnej sytuacji i chyba nawet z podobnym ECU ( pierwsze me7.5 ) Aha wrzuć może wsady jednego i drugiego licznika , może być na PW , może coś wymyślę Banan przekopiowanie wsadu też nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Nieważne czy masz czy nie masz - masz licznik z elektronicznym zegarkiem , masz rnse , to jak jak je połączysz i dołożysz kabelki to już będziesz mial Fazii myślałem o pokopiowaniu info z immo ( kod kluczyków , immo id itd. ) , No domyślam się że to niekompatybilność jakaś komunikacji immo ECU licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Banan napisał: Nieważne czy masz czy nie masz - masz licznik z elektronicznym zegarkiem , masz rnse , to jak jak je połączysz i dołożysz kabelki to już będziesz mial Fazii myślałem o pokopiowaniu info z immo ( kod kluczyków , immo id itd. ) , No domyślam się że to niekompatybilność jakaś komunikacji immo ECU licznik Ok mam elektroniczny zegarek , mam rns-e , ale jak własnie je połaczyć i jakie i gdzie kabelki dołożyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Już pisałem can h i can l - rozpiski masz dostępne , zrób z tych dwóch kabelków skrętkę Tu masz ogląd mniej więcej http://www.a6klub.pl/montaz-modulu-bluetooth-audi-oem-a6-c5-pollift-vt88043.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 3 godziny temu, Banan napisał: Już pisałem can h i can l - rozpiski masz dostępne , zrób z tych dwóch kabelków skrętkę Tu masz ogląd mniej więcej http://www.a6klub.pl/montaz-modulu-bluetooth-audi-oem-a6-c5-pollift-vt88043.htm o właśnie dzieki serdeczne jestem wdzięczny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Panowie ja mam U siebie immo 2 w zegarach bez van A chcę włożyć full coś po 2000 gdzie jest can i immo 3. Oba liczniki to VDO. kodowanie na kanale 60 było pocztkowo 1025 i nawet obrotomierz nie działał, gdy zmieniłem na 0 lub na 1024 obromierz działał ale nadal nie chciał odpalić przez immo chociaż kluczyk dodał się bez problemu. kanal 61 ustawiony na 0 Tak to pierwsze me 7.5:/ Pytanie czy jak wywale immo z ecru to powinien odpalić? Na nowym liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 ale to że zegary immo3 to bez znaczenia , w C5 dodawałem takie do immo1 bez problemu , no ale czasem się musi znazleźć wyjątek od reguły tak jak wyłączysz immo to ruszy , jak już kluczyki dodałeś to nawet kontrolka immo nie bedzie migać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 11 godzin temu, Banan napisał: ale to że zegary immo3 to bez znaczenia , w C5 dodawałem takie do immo1 bez problemu , no ale czasem się musi znazleźć wyjątek od reguły tak jak wyłączysz immo to ruszy , jak już kluczyki dodałeś to nawet kontrolka immo nie bedzie migać To w jaki sposób dodać to immo?? Wolę mieć immo niż gołębie nie mieć;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Spróbuj na innym liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 3 godziny temu, Fazii napisał: Spróbuj na innym liczniku Wolę wywalić immo niż kupić inny licznik gdyż mam nowy wyświetlacz wstawiony.;) Na początku tego tematu znalazłem.że gościu dodał czujnik temperatury oleju do filtra. Pisał że temperatura działała ale nice napisał czy wystawiał komunikat o poziomie oleju. Kos coś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Nie zadziała to z poliftowym licznikiemMusisz zmienić miskę olejową na taką z czujnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 To że nie miałem wpietej szarej wtyczki to ma jakieś znaczenie?? Że auto nie chciało odpalić przez immo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Nie powinno mieć żadnego znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 To zostaje wywalić immo tylko.. Znacie kogoś ze Śląska do usuwania immo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irzyk Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Cześć. Czy normalne jest w tych poliftowych, że zarówno białe podświetlenie tarcz jak i sama zielona kontrolka świateł mijania świecą tak jakby ciemniej od całej reszty? Czy jest tak specjalnie czy coś należy wykonać? Jestem po wymianie razem z michą i czujnikiem - wsio bangla jak trzeba tylko to jedno mnie nurtuje. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 A prawym pokrętłem licznika nie da się rozjaśnić podświetlenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się