Hezen Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Witam. Mam przedliftowy licznik VDO z fisem i analogowym zegarkiem. Mam w nim troszkę problem z zimnymi lutami (dla świętego spokoju muszę przelutować cały licznik). Podejrzewam również że stabilizator napięcia padł bo wskazania temp. płynu i paliwa przekłamują. Silniczki na 100% sprawne, podmienione z dawcy - licznik VDO przedlift, numery silniczków takie same. Po podłączeniu licznika, w ciągu kilku minut w okolicach niebieskiej wtyczki grzeje się stabilizator lub rezystory... ktoś miał podobny przypadek? Mam jeszcze pytanie dotyczące wiązki licznika, już nie pamiętam z której to wiązki - żółtej czy niebieskiej wtyczki, dokopałem się do tak połączonych ze sobą przewodów: https://photos.app.goo.gl/kZ4gEFZAAufa1NJH7 https://photos.app.goo.gl/ZR3LNXtdFiuY7xB17 Ktoś coś kombinował we wiązce licznika?
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 16 godzin temu, michu430 napisał: Witam. czy znajdzie sie specialista do edycji wsadu z anglika bezyna na europe diesel? Audi a4b5fl wsad z anglika to 8D0 920 980A Dodam tez ze próbowałem innych wsadów od diesla, ale nie dziala temp. oleju mianowicie pokaże temperaturę po przekręceniu zapłonu i opada do 0( na oryginalnym wsadzie 8D0 920 980A dziala poprawnie) Odezwij się na pw
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 5 godzin temu, Hezen napisał: Witam. Mam przedliftowy licznik VDO z fisem i analogowym zegarkiem. Mam w nim troszkę problem z zimnymi lutami (dla świętego spokoju muszę przelutować cały licznik). Podejrzewam również że stabilizator napięcia padł bo wskazania temp. płynu i paliwa przekłamują. Silniczki na 100% sprawne, podmienione z dawcy - licznik VDO przedlift, numery silniczków takie same. Po podłączeniu licznika, w ciągu kilku minut w okolicach niebieskiej wtyczki grzeje się stabilizator lub rezystory... ktoś miał podobny przypadek? Mam jeszcze pytanie dotyczące wiązki licznika, już nie pamiętam z której to wiązki - żółtej czy niebieskiej wtyczki, dokopałem się do tak połączonych ze sobą przewodów: https://photos.app.goo.gl/kZ4gEFZAAufa1NJH7 https://photos.app.goo.gl/ZR3LNXtdFiuY7xB17 Ktoś coś kombinował we wiązce licznika? Co do grzania się stabilizatora to wszystko jest w normie. Mostki wygladają na fabryczne
przemolll Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Panowie już rok temu robilem przekąskę na full fis z licznika z zegarem z liczbami. Pytanie bo do tego momentu nie wyskakiwały mi żadne błędy ani ci ale dziś pod podpięciu się komputerem mam blady sond i ECU. Najgorsze jest to że na liczniku wszystko ok. Czy ktoś coś takiego przerabiał?? Dodam że na teście zegarów wszytko ok
Langista Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Jakie t są dokładnie błędy? Mogą być sądy na padaniu, pokazują złe wartości i ECU to wyłapał, ale uznał że nie są to błędy krytyczne, a sporadyczne i nie wyświetlił na liczniku. Zacznie wyświetlać checka jak zapłon odetnie.
Dawidepd Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Witam.Panowie . Mam dwa kable kkl oraz hex can. Auto to a4b5 99rok polift licznik zwykły analog. Czy dam radę zamocować któryś licznik pól albo cały fis którymś z tych kabli ? Czy jak podłącza go tylko i zakoduje to bd śmigać bez podłączania dodatkowych czujników na początek? Pozdrawiam
maarkus Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 hej ma ktos na zbyciu szara wtyczke fis do licznika? pisac na PW pozdro
grippen Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 Pany który pin jest od wskaznika poziomu paliwa w liczniku poliftowym z cyfrowym zegarkiem
prezesik18 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 Godzinę temu, grippen napisał: Pany który pin jest od wskaznika poziomu paliwa w liczniku poliftowym z cyfrowym zegarkiem Masz na pierwszej stronie wątku wszystko. Pin 5 niebieska wtyczka.
Maxero Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 Czy ktoś po tym może powiedzieć jaki jest licznik jeger czy vdo? Mój licznik analogowy zegarek bez fis i auto jak w profilu.
Fazii Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 3 godziny temu, Maxero napisał: Czy ktoś po tym może powiedzieć jaki jest licznik jeger czy vdo? Mój licznik analogowy zegarek bez fis i auto jak w profilu. UK-NSI
Maxero Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 (edytowane) Może być problem z przejściem na licznik z pełnym fis'em i zegarkiem cyfrowym od VDO i czy rozpiska pinów z pierwszego postu mi się przyda dla rocznika 98-99? I immo jest w liczniku i pewnie muszę K-Commandera użyć do wyciągnięcia pinu z licznika Edytowane 12 Maja 2019 przez Maxero
Fazii Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 15 godzin temu, Maxero napisał: Może być problem z przejściem na licznik z pełnym fis'em i zegarkiem cyfrowym od VDO i czy rozpiska pinów z pierwszego postu mi się przyda dla rocznika 98-99? Zero problemu. Tak rozpiska 98-99 15 godzin temu, Maxero napisał: I immo jest w liczniku i pewnie muszę K-Commandera użyć do wyciągnięcia pinu z licznika No np. Commanderem
Hiper Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Siemanko , może dziwne pytanie , ale ma ktoś zdjęcie zielonej kostki przedliftowej i żółtej , chodzi mi o różnice kabli , bo nie wiem jak wpiąć się z klimatronikiem a wlasnie zakładam ?
Maxero Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Dobra przetrzepałem temat odnośnie wskaźnika temp. oleju. I musi mi ktoś potwierdzić czy dobrze myślę. Auto nie ma w misce czujnika temp. oleju oraz w podstawie filtra oleju. Mając licznik analogowy zegarek bez fis i bez dodatkowych wskaźników. Zmieniając na full fis z dodatkowymi zegarami i chcąc mieć pokazywanie temp. oleju muszę zmienić miskę na taką do czujnik ,bo ten co jest w podstawę filtra oleju nie będzie mi pokazywał. Ale jak nie zamontuję czujnika temp. oleju i żeby nie wywalał na fis sensor to trzeba we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i zmieniam tak 000020x0A?
Fazii Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Komórkę 0x026 zmieniasz z wartości hex 1A na 0A
Fazii Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 2 godziny temu, Maxero napisał: Mając licznik analogowy zegarek bez fis i bez dodatkowych wskaźników. Zmieniając na full fis z dodatkowymi zegarami i chcąc mieć pokazywanie temp. oleju muszę zmienić miskę na taką do czujnik ,bo ten co jest w podstawę filtra oleju nie będzie mi pokazywał. Dokładnie tak
Maxero Opublikowano 22 Czerwca 2019 Opublikowano 22 Czerwca 2019 (edytowane) Ktoś wie jak podłączyć czujnik ten co jest w misce ,bo go będę dodawał i muszę całą wiązkę zrobić do niego też. PS. Już sobie poradziłem Edytowane 29 Czerwca 2019 przez Maxero
Maxero Opublikowano 29 Czerwca 2019 Opublikowano 29 Czerwca 2019 (edytowane) AD1. Mam licznik VDO z benzyny lecz z tarczą prędkości duże z milami i małe kilometrami. Ale mój licznik ori to UK-NSI i chcę tarczę prędkościomierza dać do tego VDO. AD2. Czy ten plan ma rację powodzenia czy jest jakaś inna możliwość oraz co trzeba zrobić by to miało ręce i nogi? AD3. Czy może tarcza prędkościomierza z tego podejdzie AUDI A4 B5 8D0919861C 1.8 LICZNIK ZEGARY 8257192126 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na allegro.pl za 35.00 zł - AUDI A4 B5 8D0919861C 1.8 LICZNIK ZEGARY (8257192126). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo... AD.4 Czy posiadając ten licznik ze zdjęcia muszę zmieniać wsad czy tylko kodowani robię kodowani i wyciągam pin? Chyba że olać i będę miał w milach większe. Edytowane 29 Czerwca 2019 przez Maxero
Fazii Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Tarcza z uknsi do vdo nie pasuje. Z vdo bez fis pasuje do vdo z fis, trzeba tylko trochę podciąć. Aby poprawnie wskazywało prędkość po zmianie tarczy trzeba wedytować wsad
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się