Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nadal błąd z czujnika poziomu oleju ... nowy czujnik podpięty "na sucho" i ten sam błąd " open it short to plus ". Czy w pinie 3 powinno być jakieś napięcie?  Na kanale 050 temp. Oleju 155 stopni , jak odłącze czujnik to tak samo.  Ktoś pomoże jak to rozwiązać 

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cos zle podpinasz w tej sytacji - czujnik musi dostać plus po zapłonie na pin 1, masę na pin 2  i jeden kabel sygnałowy do licznika pin 3

Opublikowano
W dniu 3.12.2022 o 15:33, Banan napisał(a):

Cos zle podpinasz w tej sytacji - czujnik musi dostać plus po zapłonie na pin 1, masę na pin 2  i jeden kabel sygnałowy do licznika pin 3

 

I się nie myliłeś :D byłem pewnien że dobrze piny były wpięte po rozebraniu kostki kabel od czujnika był w PIN 16 a nie 15 :nabijasie:

Teraz jak błąd znikł to mam kolejny problem, jak uruchamiam rns-e to  info na fis wyświetla się przez 2 sekundy i znika - czarne pole jest, jakieś podpowiedzi :D

Opublikowano
W dniu 5.07.2019 o 22:27, Maxero napisał(a):

No nie mruga w tym rzecz , i puściłem wiązkę po prawej stronie pasażera w nogach jak w poradniku. Nawet piny sprawdzałem. I jak otworzysz drzwi pasażera prawe przód ,to na fis pokazuje że otwarte są lewe i prawe tylne oraz prawe przednie.  Pin 15 u mnie nie występuje więc łatwo miałem je lokalizować i sprawdzałem.

licznik full fis.JPG

Panowie witajcie.

Mam a4 co chwilę wyświetlał mi się błąd oleju, myślałem że to procesor. Wymieniłem licznik na full fis. Lecz myślałem że po wymianie kostki za 10 pin fis na 20 zacznie działać na wyświetlaczy komunikat otwartych drzwi a tu nadal nic. Gdzie można znaleźć ta kostkę? 

Opublikowano (edytowane)

Czytałeś w ogóle ten temat? Sama zmiana licznika nie da Ci komunikatu z drzwi.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Ok, rozumiem. 

Z tego co udało mi się doczytać to w tym liczniku z moją nowa kostka fis (20 Pin) 

Jestem w stanie uzyskać komunikat otwarcia drzwi kierowcy, reszty drzwi oraz klapy? 

 

 

*Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz
Zapraszam również tu ->Regulamin.

Opublikowano
W dniu 2.04.2023 o 14:10, kristimido napisał(a):

Mam a4 co chwilę wyświetlał mi się błąd oleju,

Jaki konkretnie? Ciśnienie czy "oil sensor".

W dniu 2.04.2023 o 14:10, kristimido napisał(a):

Lecz myślałem że po wymianie kostki za 10 pin fis na 20 zacznie działać na wyświetlaczy komunikat otwartych drzwi a tu nadal nic

10 pin? Czy raczej 20pin na 32pin?

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich raz jeszcze. To chyba najobszerniejszy wątek jaki znalazłem o licznikach, więc postanowiłem się podpiąć i zapytać osób z większym doświadczeniem. Mam najstarszą i łysą A4, jak w opisie, licznik bez fis z analogowym zegarem. kiedyś popsuła mi się manetka przy kierownicy, wymieniłem na nowy zamiennik, ale to badziew i szybko padła. Ostatnio założyłem oryginał używany, taki jak był mój od A4, bez fis, tempomatu, taka jak była. Nie wiem czy to związek, ale po kilku dniach padły mi zegary w liczniku: nie działają wszystkie 4 wskazówki, reszta jest ok: podświetlenie, kontrolki. Jak podpinam się kompem, to licznik nie zwraca żadnych błędów, ale jak robię test, to bzyczek nie działa i wskazówki nie działają. Silnik widzi temperaturę  i ilość paliwa oraz obroty, ale nie widzi prędkości. Czy ktoś ma może jakieś sugestię od czego zacząć? Czy ewentualny problem z czujnikiem prędkości w skrzyni, lub jego okablowaniem może dawać takie efekty? Ma ktoś z Was jakieś doświadczenie w podobnym przypadku? Czy wymiana licznika na taki sam poza adaptacją wystarczy? Immo mam chyba poza licznikiem( tak wyczytałem) ale co z przebiegiem, jak w nowym liczniku będzie mniejszy, to będę potrzebował go postarzyć ( to dopiero rewelacja, co za czasów doczekaliśmy :). Będę wdzięczny za pomoc.   

Dziś wyjąłem licznik i na pinie 23 w niebieskiej kostce sprawdziłem, że pojawiają się impulsy od czujnika prędkości, gdy kręcę kołem, co chyba definitywnie ( taki prawie oksymoron :) wskazuje że problem leży w liczniku, zamówiłem dziś identyczny, o tych samych numerach z TDI, mam nadzieję, że przejechał więcej niż ja i nie będę musiał korygować przebiegu. Jak ktoś z Was ma jakieś rady, chętnie wysłucham. 

20231206_225314.jpg

Edytowane przez D.Jey
Opublikowano

Witam ponownie, stare auto więc i zainteresowanie małe, bo i użytkowników ( pasjonatów ) mało :). Kupiłem drugi licznik, udało mi się trafić od TDI taki sam, więc nawet kodowanie miał identyczne - pomogło, co znaczy że pomimo iż można było VAGiem połączyć się z instrumentami i nie rejestrowały żadnych błędów, licznik był trafiony. To tak informacyjnie, gdyby jeszcze komuś przyszło naprawiać zabytki, przed oddaniem na złom. Nowy licznik niestety ma 200 tyś km mniej, ale ponoć wystarczy w ciągu 14 dni pojechać na przegląd , napisać oświadczenie, że stary licznik się zepsuł i zapiszą nowy przebieg i informację o wymianie, więc nie będę się bawił z próbą korekty przebiegu.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Ciekawa sprawa bo to brzmi jak legalne cofnięcie licznika :shock3:

W przypadku sprzedaży będziesz mógł legalnie podawać zaniżony przebieg :eusathink:

Opublikowano
W dniu 10.12.2023 o 21:36, D.Jey napisał(a):

Witam ponownie, stare auto więc i zainteresowanie małe, bo i użytkowników ( pasjonatów ) mało :). Kupiłem drugi licznik, udało mi się trafić od TDI taki sam, więc nawet kodowanie miał identyczne - pomogło, co znaczy że pomimo iż można było VAGiem połączyć się z instrumentami i nie rejestrowały żadnych błędów, licznik był trafiony. To tak informacyjnie, gdyby jeszcze komuś przyszło naprawiać zabytki, przed oddaniem na złom. Nowy licznik niestety ma 200 tyś km mniej, ale ponoć wystarczy w ciągu 14 dni pojechać na przegląd , napisać oświadczenie, że stary licznik się zepsuł i zapiszą nowy przebieg i informację o wymianie, więc nie będę się bawił z próbą korekty przebiegu.

Pozdrawiam :)

Dokładnie tak jest, przerabiałem to.

Opublikowano

Witam.

Panowie stanąłem na sygnale temp zewnetrzenej. Czy moge pibrac z klimatronika? Jak tak to ktory pin?

A4b5 adr 96r

Opublikowano
19 godzin temu, Mrugii napisał(a):

Witam.

Panowie stanąłem na sygnale temp zewnetrzenej. Czy moge pibrac z klimatronika? Jak tak to ktory pin?

A4b5 adr 96r

Kostka " B" pin nr 1. Przewód brązowo żółty 

Opublikowano
4 minuty temu, Fazii napisał(a):

Kostka " B" pin nr 1. Przewód brązowo żółty 

Dzieki, jutro sprobuje ogarnac i pokaze efekt ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...