VRGOOD Opublikowano 3 Grudnia 2022 Opublikowano 3 Grudnia 2022 Witam, nadal błąd z czujnika poziomu oleju ... nowy czujnik podpięty "na sucho" i ten sam błąd " open it short to plus ". Czy w pinie 3 powinno być jakieś napięcie? Na kanale 050 temp. Oleju 155 stopni , jak odłącze czujnik to tak samo. Ktoś pomoże jak to rozwiązać
Banan Opublikowano 3 Grudnia 2022 Opublikowano 3 Grudnia 2022 Cos zle podpinasz w tej sytacji - czujnik musi dostać plus po zapłonie na pin 1, masę na pin 2 i jeden kabel sygnałowy do licznika pin 3
VRGOOD Opublikowano 5 Grudnia 2022 Opublikowano 5 Grudnia 2022 W dniu 3.12.2022 o 15:33, Banan napisał(a): Cos zle podpinasz w tej sytacji - czujnik musi dostać plus po zapłonie na pin 1, masę na pin 2 i jeden kabel sygnałowy do licznika pin 3 I się nie myliłeś byłem pewnien że dobrze piny były wpięte po rozebraniu kostki kabel od czujnika był w PIN 16 a nie 15 Teraz jak błąd znikł to mam kolejny problem, jak uruchamiam rns-e to info na fis wyświetla się przez 2 sekundy i znika - czarne pole jest, jakieś podpowiedzi ?
kristimido Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 W dniu 5.07.2019 o 22:27, Maxero napisał(a): No nie mruga w tym rzecz , i puściłem wiązkę po prawej stronie pasażera w nogach jak w poradniku. Nawet piny sprawdzałem. I jak otworzysz drzwi pasażera prawe przód ,to na fis pokazuje że otwarte są lewe i prawe tylne oraz prawe przednie. Pin 15 u mnie nie występuje więc łatwo miałem je lokalizować i sprawdzałem. Panowie witajcie. Mam a4 co chwilę wyświetlał mi się błąd oleju, myślałem że to procesor. Wymieniłem licznik na full fis. Lecz myślałem że po wymianie kostki za 10 pin fis na 20 zacznie działać na wyświetlaczy komunikat otwartych drzwi a tu nadal nic. Gdzie można znaleźć ta kostkę?
Langista Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 (edytowane) Czytałeś w ogóle ten temat? Sama zmiana licznika nie da Ci komunikatu z drzwi. Edytowane 2 Kwietnia 2023 przez Langista
kristimido Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Ok, rozumiem. Z tego co udało mi się doczytać to w tym liczniku z moją nowa kostka fis (20 Pin) Jestem w stanie uzyskać komunikat otwarcia drzwi kierowcy, reszty drzwi oraz klapy? *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
Fazii Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 W dniu 2.04.2023 o 14:10, kristimido napisał(a): Mam a4 co chwilę wyświetlał mi się błąd oleju, Jaki konkretnie? Ciśnienie czy "oil sensor". W dniu 2.04.2023 o 14:10, kristimido napisał(a): Lecz myślałem że po wymianie kostki za 10 pin fis na 20 zacznie działać na wyświetlaczy komunikat otwartych drzwi a tu nadal nic 10 pin? Czy raczej 20pin na 32pin?
D.Jey Opublikowano 7 Grudnia 2023 Opublikowano 7 Grudnia 2023 (edytowane) Witam wszystkich raz jeszcze. To chyba najobszerniejszy wątek jaki znalazłem o licznikach, więc postanowiłem się podpiąć i zapytać osób z większym doświadczeniem. Mam najstarszą i łysą A4, jak w opisie, licznik bez fis z analogowym zegarem. kiedyś popsuła mi się manetka przy kierownicy, wymieniłem na nowy zamiennik, ale to badziew i szybko padła. Ostatnio założyłem oryginał używany, taki jak był mój od A4, bez fis, tempomatu, taka jak była. Nie wiem czy to związek, ale po kilku dniach padły mi zegary w liczniku: nie działają wszystkie 4 wskazówki, reszta jest ok: podświetlenie, kontrolki. Jak podpinam się kompem, to licznik nie zwraca żadnych błędów, ale jak robię test, to bzyczek nie działa i wskazówki nie działają. Silnik widzi temperaturę i ilość paliwa oraz obroty, ale nie widzi prędkości. Czy ktoś ma może jakieś sugestię od czego zacząć? Czy ewentualny problem z czujnikiem prędkości w skrzyni, lub jego okablowaniem może dawać takie efekty? Ma ktoś z Was jakieś doświadczenie w podobnym przypadku? Czy wymiana licznika na taki sam poza adaptacją wystarczy? Immo mam chyba poza licznikiem( tak wyczytałem) ale co z przebiegiem, jak w nowym liczniku będzie mniejszy, to będę potrzebował go postarzyć ( to dopiero rewelacja, co za czasów doczekaliśmy :). Będę wdzięczny za pomoc. Dziś wyjąłem licznik i na pinie 23 w niebieskiej kostce sprawdziłem, że pojawiają się impulsy od czujnika prędkości, gdy kręcę kołem, co chyba definitywnie ( taki prawie oksymoron wskazuje że problem leży w liczniku, zamówiłem dziś identyczny, o tych samych numerach z TDI, mam nadzieję, że przejechał więcej niż ja i nie będę musiał korygować przebiegu. Jak ktoś z Was ma jakieś rady, chętnie wysłucham. Edytowane 7 Grudnia 2023 przez D.Jey
D.Jey Opublikowano 10 Grudnia 2023 Opublikowano 10 Grudnia 2023 Witam ponownie, stare auto więc i zainteresowanie małe, bo i użytkowników ( pasjonatów ) mało :). Kupiłem drugi licznik, udało mi się trafić od TDI taki sam, więc nawet kodowanie miał identyczne - pomogło, co znaczy że pomimo iż można było VAGiem połączyć się z instrumentami i nie rejestrowały żadnych błędów, licznik był trafiony. To tak informacyjnie, gdyby jeszcze komuś przyszło naprawiać zabytki, przed oddaniem na złom. Nowy licznik niestety ma 200 tyś km mniej, ale ponoć wystarczy w ciągu 14 dni pojechać na przegląd , napisać oświadczenie, że stary licznik się zepsuł i zapiszą nowy przebieg i informację o wymianie, więc nie będę się bawił z próbą korekty przebiegu. Pozdrawiam
Elhape Opublikowano 12 Grudnia 2023 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Ciekawa sprawa bo to brzmi jak legalne cofnięcie licznika W przypadku sprzedaży będziesz mógł legalnie podawać zaniżony przebieg
Kowi87 Opublikowano 14 Grudnia 2023 Opublikowano 14 Grudnia 2023 W dniu 10.12.2023 o 21:36, D.Jey napisał(a): Witam ponownie, stare auto więc i zainteresowanie małe, bo i użytkowników ( pasjonatów ) mało :). Kupiłem drugi licznik, udało mi się trafić od TDI taki sam, więc nawet kodowanie miał identyczne - pomogło, co znaczy że pomimo iż można było VAGiem połączyć się z instrumentami i nie rejestrowały żadnych błędów, licznik był trafiony. To tak informacyjnie, gdyby jeszcze komuś przyszło naprawiać zabytki, przed oddaniem na złom. Nowy licznik niestety ma 200 tyś km mniej, ale ponoć wystarczy w ciągu 14 dni pojechać na przegląd , napisać oświadczenie, że stary licznik się zepsuł i zapiszą nowy przebieg i informację o wymianie, więc nie będę się bawił z próbą korekty przebiegu. Pozdrawiam Dokładnie tak jest, przerabiałem to.
Mrugii Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca Witam. Panowie stanąłem na sygnale temp zewnetrzenej. Czy moge pibrac z klimatronika? Jak tak to ktory pin? A4b5 adr 96r
Fazii Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca 19 godzin temu, Mrugii napisał(a): Witam. Panowie stanąłem na sygnale temp zewnetrzenej. Czy moge pibrac z klimatronika? Jak tak to ktory pin? A4b5 adr 96r Kostka " B" pin nr 1. Przewód brązowo żółty
Mrugii Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca 4 minuty temu, Fazii napisał(a): Kostka " B" pin nr 1. Przewód brązowo żółty Dzieki, jutro sprobuje ogarnac i pokaze efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się