Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moge sie pochwalic-poliftowy zegar wyrezany :decayed: nie musialem kupowac nowych pasatylek immo, bo zakodowaly sie stare i to vag tacho2.5 :tongue4: dodatkowo zrobilem sobie scyzoryk i kox na maxa :przebiegly:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam.otoz po przekladce na taki licznik vdo 4B0920933M,od a6 2,5 tdi i jest z roku 2002 mam pewne klopoty.

immo wyloczylem jakos nie wiem jak za pomoca vag commandera 1,4(china)

kontrolka immo miga caly czas,jak wylaczyc to?

kabel od spalania w pinie 25 niebieskiej juz byl,manetki podlaczone

temperatura zewnetrzna dziala,chlodniczy tez,obroty tez,-nie wiem jak uruchomic temp.oleju.

wiele czytalem i nie znalazlem jak ten pin znaledzc ale jakos bez skutku.

druga sprawa to kodowanie u mniejest 00040-mam takie tez zapisac w nowych licznikach?

mam problem tez jak zmienic commanderem km bo ma mniej niz na owym liczniku.

mam wsady zgrane z obydwu licznikow moze to pomoze jako w ustaleniu pinu? stary licznik to 8DO920900 tez vdo.

jeszcze pytanie odnosnie ilosci km od zatankowania-bak w a6 jest wiekszy i czy nie bedzie to troche falszowac bo przeciez w a4 jest mniejszy.

dziekuje za odpowiedzi sczere.czytalem juz dwa razy ten watek ale niepewnosci zostaly.

Opublikowano

@pablo_9:

AD1 czujnik temperatury zewnetrznej.

Ogolnie w liczniku nie prawidlowo wskazuje mi poziom paliwa, na wyswietlaczu caly czas spalanie w wysokosci ~51/100.

Spalania nie powinno prawidlowo wskazywac?? Po podlaczeniu tylko tych dwoch kostek ktore mialem od poczatku??

sygnał temperatury podłączasz z klimatronika z kostki B pin 1 (przewód brązowo-żółty) i ciągniesz do wtyczki którą musisz dołożyć (czerwona wtyka) pod pin 5

jeśli chodzi o wskazanie paliwa to może licznik masz z audi A6 to wtedy może być odwrotne wskazanie paliwa

spalanie na pewno nie będzie Ci wskazywał FIS jeśli podłączyłeś tylko ori wtyki, musisz przeciągnąć przewod z komputera auta (ECU) do wtyczki czerwonej pod pin 1

Wtyczki nie bede kupowal, chce tylko spalanie podlaczyc, kabelek juz pociagnalem.

z Ecu [z szerokiej kostki] z pinu 18-stego pociagnalem kabelek, ale nie wiem jaka jest numeracja pinow w liczniku?

tutaj oznaczony rzad pinow [AD3]:

http://imageshack.us/photo/my-images/823/48854594.jpg/

ktory bedzie pierwszy?

Numeracja idzie od:

pierwszego z lewej strony na dole

czy

pierwszy z lewej na gorze,

czy

pierwszy z prawej na gorze,

czy

pierwszy z prawej na dole

???

pytanie nr2:

Podpiac pod mase te kilka innych pinow, to znaczy przypiac do blachy lub srubki????

Opublikowano

Witam panowie, mam pytanko, Mam licznik po lifcie Fis. Który pin trzeba dac do masy zeby przestał świecić AIRBAG ?

Opublikowano

Witam panowie, mam pytanko, Mam licznik po lifcie Fis. Który pin trzeba dac do masy zeby przestał świecić AIRBAG ?

Chyba ktos nie przeczytal tematu :gwizdanie: Ja bynajmniej nie wyczytalem tutaj ze trzeba jakis pin do masy zewrzec zeby przestal sie swiecic airbag. Najpierw trzeba sprawdzic czy sa bledy airabga. Ja u siebie jak skasowalem bledy to przestal swiecic. A przekladalem licznik z benzyny do diesla.

Opublikowano

W liczniku na tarczy prędkościomierza (koło "0") masz czujnik natężenia światła, im jaśniej tym konsola świeci jaśniej i na odwrót

Weź poświeć latarką w ten czujnik a zobaczysz efekt rozjaśniania

panowie a co moze byc przyczyna slabiej swiecacego panelu klimy i przyciskow? Licznik 2000rok z s4

Opublikowano

Też tam mam taki punkt ale zaden z niego czujnik natezenia, reguluje sie tylko pokretlem. chyba ze w poliftach inaczej to dziala..

Opublikowano

czy ktoś wie która kostka z przodu ma kabelki z sygnałem o otwarciu drzwi tylnych obu tylnej klapy i drzwi pasażera, by to podłączyć do FIS

Opublikowano

W liczniku na tarczy prędkościomierza (koło "0") masz czujnik natężenia światła, im jaśniej tym konsola świeci jaśniej i na odwrót

Weź poświeć latarką w ten czujnik a zobaczysz efekt rozjaśniania

panowie a co moze byc przyczyna slabiej swiecacego panelu klimy i przyciskow? Licznik 2000rok z s4

no tak ale wczesniej mialem zegary z 98 rok z fisem i wszystko bylo okej a teraz jak wsadzilem te poliftowe z esy to cos sie zepsulo :/

Opublikowano

bo podlaczyles pod 58 S a nie 58D

Opublikowano

Panowie mam audi 2000r z 1/2 fis elektroniczny zegarek, planuje zakupić licznik full fis też z elektronicznym zegarkiem z tym że rocznik 2001, ostatnie sztuki naszej B5 czy to beda duze przeróbki, mam na myśli jakieś problemy z zakodowaniem itd ten licznik z 2001 pochodzi z silnika tdi ajm takiego jak mój :)

Opublikowano

Panowie mam audi 2000r z 1/2 fis elektroniczny zegarek, planuje zakupić licznik full fis też z elektronicznym zegarkiem z tym że rocznik 2001, ostatnie sztuki naszej B5 czy to beda duze przeróbki, mam na myśli jakieś problemy z zakodowaniem itd ten licznik z 2001 pochodzi z silnika tdi ajm takiego jak mój :)

Ja mam audi z 2000 roku. Mialem 1/2 fis. Wstawilem pelny fis. Taki sam z bialym podswietleniem i cyfrowym zegarkiem tylko ze od benzyny (a mam diesla). Spec tylko przekodowal mi immo (wzial 100 zl za 10 min roboty :)) A tak poza tym to musialem dolozyc tylko obsluge fisa. Spalanie od razu bylo podlaczone (musialem tylko na kanale 60 wpisac wartosc z poprzednich zegarow), ladowanie i temperatura oleju rowniez od razu byla. Tak wiec roboty mialem bardzo malo. We wtyczce od fisa trzy kabelki podpiac do masy bo swiecily sie kontrolki. I to wszystko :naughty: Rozpiska pinow w tym temacie jest wiec dasz rade bez problemu. Teraz dorzucam radio symphony i jest juz zakupiona kierownica multifunkcyjna :naughty:

Opublikowano

czy manetka fisa jest rozbieralna chodzi mi o wajche i przyciski Gora dol reset

bo mi gora nie dziala heh juz sprawdzilem kable itp i ok wiec ... wrrr

Opublikowano

Panowie, zmieniłem u siebie z 1/2 na pełnego FISa z A6 i mam takie problemy. Standardowo - wskaźnik paliwa pokazuje odwrotnie (choć to trochę dziwne, bo mam przecież plifta...). Co najważniejsze - mam silnik AKN, czyli 2,5V6, jedyne, podkreślam: JEDYNE możliwe kodowanie to 04040, czyli na silnik 4 cylindrowy, więc obrotomierz ma również spore przekłamanie. Temperaturę oleju pokazywał od razu, voltomierz również zadziałał na strzał, zostało mi podłączenie manetek, ale czekam na szarą kostkę... Jakieś rady odnośnie tego kodowania i wskazówki poziomu paliwa?

Opublikowano

Co do paliwa to plywak z passata. Lub wsad z licznika od a4. A dlaczego piszesz ze JEDYNE mozliwe kodowanie? Nie da sie tego zmienic?

Opublikowano

Próbowałem. Ani vagcomem, ani vcds-em, ani nawet ST6000 nic nie zdziałał, ST jasno pokazał, że ten licznik posiada tylko jedno kodowanie. Jak wsad z a4? chodzi Ci o eeprom? Czy jak?

Opublikowano

Nawet tego nie przyjmuje, wiem, że 4 cyfra to ilość cylindrów.

Opublikowano

Zapewne wpisujesz 00060,wpisz 04060

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...