przemik Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 zadam troche może trywialne pytanie ale jak wygląda sprawa w B7 w ustawieniu kąta Ustawiasz kat synchornizacji... kąt wtrysku jest calkowicie pod kontrolą ECU... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 a powiedz mi proszę jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 witam panowie ja zbieram sie do wymiany rozrzadu w moim afn i mam pare pytan :czy ustawiajac pompe na swoim znaku i potem skladajac rozrzad na ten znak cos sie przestawi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Panowie, Przed zimą robiłem podejście do ustawienia kąta wtrysku... i okazało się, że nie dam rady włożyć klucza żeby odkręcić śruby za kołem zębatym... czy taka nasadka będzie pasować żebym nie musiał stosować żadnych przedłużek? http://allegro.pl/yato-nasadka-szesciokatna-3-8-13-mm-yt-3827-i1522448888.html ? Dzięki [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 10:54_________________________________________________No więc, zdecydowałem się na zakup takiej nasadki: okazała się strzałem w 10 nie potrzeba żadnych przedłużek - pasuje idealnie śrubę nr. 4 odkręciłem wygiętym kluczem oczkowym wkładając go koło filtra paliwa( porównując inne próby - dostęp i pole manewru - SUPER ) Cała operacja zajęła mi może z godzinę ustawiłem kąt wtrysku w granicach 60-63 myślę, że będzie OK... już nie chciało mi się z tym szarpać i zostawiłem tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Witam i u mnie pasowało by poprawić kąt wtrysku mam tak http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_45457.html czyli pole nr2 31,32,33 i pole nr 9 140,141 czyli niby mieści się miedzy krańcowymi liniami ale do ideału brakuje a że szykuję się na chip to ma być ideał. Rozrusznik chwilkę zakręci i odpala bez problemu ciepły i zimny , auto dynamiczne i nie dymi tzn nie zauważyłem przynajmniej. Jeśli uda mi się ustawic 49,54 i nie przejmując się polem 9tym czyli 141 , też nie będzie ideałem. Według np tej stronki http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing tak samo jak i TDI Timing z vag coma ideałem w moim przypadku była by wartość 43 na 141 wtedy kropka znajduje się centralnie na środku. Chciał bym dodać że trochę się boje tego ruszać ale korci satysfakcją jeśli się uda ustawić idealnie i nic nie zepsuć, ktoś pisał że po ustawieniu , poprawieniu zaczęły się problemy z dymieniem lub gorszym odpalaniem , mam nadzieje że raczej nie da się tym strojeniem nic zepsuć ? pozdrawiam [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:07_________________________________________________żadnych opinii ?? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zabrałem się dziś za ustawienia kąta wtrysku. Wcześniej było 11-14 w BS. I tak po odkręceniu wszystkich 4-ech śrubek (nie miałem z tym większych problemów) na vagu jeszcze przed przystąpieniem do pracy wyskoczyło 255 w BS Możliwe, że odkręciłem zbyt śmiało śrubki i pompa samoczynnie się ruszyła W każdym bądź razie odsuwałem pompę kawałek po kawałku w przeciwną stronę niż silnik i za każdym razem na vag-u w BS miałem 255. Poirytowany tym poluzowałem mocniej śróbkę nr 3 i mocną pchnąłem pompę - wynik był taki, że na vagu wartość zaczęła skakać z 38 na 255 (nie pomiędzy 38 a 255 tylko 38 albo 255) a auto zaczęło mocno kopcić szarym dymkiem Lekka korekta pompą w stronę silnika i ponownie 255 A na dodatek wynik tego wszystkiego był taki, że śróbka nr 4 wyleciała i razem z nią po drugiej str wspornika pompy nakrętka Czemu przy ustawianiu kąta wtrysku wartości nie zmieniają się płynnie tylko jest 255 lub 38 i auto przy tej granicznej wartości kopci ??? Wszystkie czynności wykonywałem poprawnie - pompa przesuwała się a jednak coś jest nie tak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Zabrałem się dziś za ustawienia kąta wtrysku. Wcześniej było 11-14 w BS. I tak po odkręceniu wszystkich 4-ech śrubek (nie miałem z tym większych problemów) na vagu jeszcze przed przystąpieniem do pracy wyskoczyło 255 w BS Możliwe, że odkręciłem zbyt śmiało śrubki i pompa samoczynnie się ruszyła W każdym bądź razie odsuwałem pompę kawałek po kawałku w przeciwną stronę niż silnik i za każdym razem na vag-u w BS miałem 255. Poirytowany tym poluzowałem mocniej śróbkę nr 3 i mocną pchnąłem pompę - wynik był taki, że na vagu wartość zaczęła skakać z 38 na 255 (nie pomiędzy 38 a 255 tylko 38 albo 255) a auto zaczęło mocno kopcić szarym dymkiem Lekka korekta pompą w stronę silnika i ponownie 255 A na dodatek wynik tego wszystkiego był taki, że śróbka nr 4 wyleciała i razem z nią po drugiej str wspornika pompy nakrętka Czemu przy ustawianiu kąta wtrysku wartości nie zmieniają się płynnie tylko jest 255 lub 38 i auto przy tej granicznej wartości kopci ??? Wszystkie czynności wykonywałem poprawnie - pompa przesuwała się a jednak coś jest nie tak ... Mam identyczy problem jak kolega wyżej. Dzisiaj zmieniałem rozrząd i teraz nie moge ustawić kąta wtrysku. Jest albo 38 albo 255 i obojętnie w którą strone nie przesune jest to samo.. Co robić? A moze ja coś źle robie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 siemka pany mam taki problem z kątem że pływa od 51-60 . co może mieć przyczynę takiego skakania? przez to jak mam rano A4 odpalić to ciężko pali jak zimny. w aucie zaczęło się to po wymianie pompy wtryskowej i wtrysków. Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 przeczytałem ten wątek i mam pyatnie: w pozycji 1 mam: 042 w pozycji 2 mam: 115 w pozycji 3 mam: 000 Silnik nie mój ale identyczny jak mam w opisie (AWX) jakies sugestei...dodam, że auto pali na dotyk przynajmniej teraz latem i wiosna bo w maju zostało zakupione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ossek Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Kolego, w tytule tego wątku jest napisane "...oprócz PD..." - silnik AWX to właśnie PD. Poczytaj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0;highlight=k%B1ta+synchronizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puncik Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 śrubę nr. 4 odkręciłem wygiętym kluczem oczkowym wkładając go koło filtra paliwa( porównując inne próby - dostęp i pole manewru - SUPER ) Bardzo pomocna sugestia, dodam że najłatwiej jest ustawić na zapalonym silniku, kabel jest na tyle długi że można sobie laptopa położyć na dach samochodu i właśnie delikatnie pukając widać, co bardzo to ułatwia sprawę. Aaa dodam jeszcze, że należy uważać żeby za bardzo nie popuścić śruby nr 4, mi odkręciła się cała i ch**j, mam duży problem teraz za założeniem jej;/ może ma ktoś jakiś pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 No i kąt ustawiony , wcześniej było 112 a teraz jest 49-54 troche sie waha ale raczej w normie , ciekawe dlaczego są takie wahania . a i jeszcze jedno pytanie dlaczego po dodaniu gazu wartość spada do 0 i czy przy zwiększonej dawce paliwa kąt wtrysku też powinien być w przedziale 49-54 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 ty ja mam na 2 pozycji 127 co to oznacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Kolego Ty masz PD wiec u Ciebie jest troche inaczej niż u mnie , musi sie wypowiedzieć ktoś kto ma PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fello.w Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam Do sprawdzenia kąta z logów można użyć: http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing . Ja mam 88 (pole 2) przy 126 (pole 9) czyli znacznie za wysoko. Czym praktycznie może skutkować taka różnica? Nie pytam ogólnie, tylko szczegółowo - co się dzieje przy takim wyprzedzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Nie wiem dokladnie ktora to sruba na foto numer 6. Wskazcie prosze ktora srube poluzowac na tej fotce: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 no teraz ją widzę slabej jakosci fotki :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Koledzy a jesli ja mam kąt wtrysku wachajacy sie od 42-45 to zmieniac go czy zostawic tak jak jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 a z odpalaniem masz problemy? jak nie to zostaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się