Wandej Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Wandej: sprawdz poziom oleju 15min od zgaszenia silnika a potem sprawdz rano po calonocnym postoju. U mnie i u kolegi aramira roznica miedzy pomiarami jest podejrzanie spora - troche sie poprawilo jak zmienilismy olej na 0w40 castrola. poziom oleju w takich wypadkach jest bardzo podobny... Różnica jest moze 1mm
gregorypeck Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 no to aramir cos chyba mamy skopane w naszych ALTach - bo chyba tylko u nas tak jest. 1
aramir Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 cóż nie chce mi się wieżyc że winę ponosi rodzaj oleju ... 0w40 tak jak u nas (ja i gregorypeck) to przecież olej z najwyższych półek ... cóż wiec gdzie leży przyczyna ... może faktycznie trzeba przepchnąć czymś odpływy oleju do miski .... Jak mi się uda to postaram się załatwić to w tym tyg. i dam znać jak poszło ... [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 15:21_________________________________________________oczywiście zabawa z czujnikiem poziomu też będzie właśnie skończyłem ściągać ELSE... [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 15:21_________________________________________________aha i jeszcze jedno Wandej??? jaki poziom masz 1/2 na bagnecie ??? po 15min i po np. 3h.
Wandej Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 No tak 3/4 stanu. Po dłuższym postoju to się znacznie nie zmienia tak jak już pisałem
gregorypeck Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 No tak 3/4 stanu. Po dłuższym postoju to się znacznie nie zmienia tak jak już pisałem a na jakim oleju jezdzisz? MOTUL 8100 5W40 ?
decard86 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam Jako założyciel tego topiku teraz ja się wypowiem> z Mobila 5w50 przeszedłem na Shell-a 10w40 i powiem szczerze, że zjada mi dużo mniej oleju jakieś 0.25L na 1500 km a jeżdżę bardzo ostro i i co weekend v-max do szkoły trasa 200 km Cieszy mnie jeszcze bardziej to że litr obecnego oleju kosztuje 12 zł a za poprzedni płaciłem średnio 35 zł. Ogólnie szukając auta nie byłem przekonany do tego silnika, wolałem 1.8 T jednak uważam, że dobrze zrobiłem, nie myślę o żadnej turbinie, mam prosty silnik i całkiem niezłe osiągi.
aramir Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 właśnie ja też myślę o wlaniu następnym razem półsyntetyku ... tez mi szkoda kasy na te oleje lepszej klasy, skoro nie ma różnicy ... decard86 a jak z twoi olejem normalnie spływa do miski ???
gregorypeck Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 a to ciekawe bo jak sprowadzilem z niemiec gablote to był wlasnie Shell Helix 5w30 zalany
aramir Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 a u mnie był 0w40 Castrol ale tak jak mówię nie widzę różnicy w przypadku olejów , prócz ceny oczywiście ...
Jajo! Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 U mnie również z Niemiec Shell Helix 5W-30!
sianoz Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 słuchajcie, proszę o solidny koment - jaki olej zalć? alt bierze jakiś litr castrola 5w40 na 7tkm. czytam o filtrach coś na k motulach i innych. czy ktoś z uzytkownikw altkow powie mi co jest prawdą? serwis zaleca casrtola ale wiadomo serwic - maja swoje racje niekoniecznie lepsze. potrzebuję filtr i olej. co radzicie?
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 co radzicie? jezdzij na tym, na czym jezdzisz w przypadku ALT 1l oleju na 7000km to bardzo dobry wynik :good:
sianoz Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 witam, wiem wiem ale np oleje loglife? sewis poleca za 100 zalitr. jak roznica o co chodzi? jak sprawuje się Twój alt?
aramir Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 ja uważam że nie ma co kombinować ... jeździj na tym co masz ... ja osobiście przy najbliższej wymianie przechodzę na 10w40, półsyntetyk .. szkoda mi kasy na 0w40.. skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ... cena 2 krotnie mniejsza ..
Gość elvis80 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 panowie a 2,0FSI benzynka 2003r przy przebiegu 100tys km jaki zalać mam w sumie Shella 5W30 moze byc????obawiam sie że olej też bierzę ponoć 8tyg temu korba była wymieniana....rok temu silnik ale nei znam przyczyny ??? auto wczoraj zakupione... [br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 00:01_________________________________________________za cholere nie ustalę co było wlane - na obudowie jest wlepa ze shell 0W40 mogę zalać ten co mam 5W30???? jeśli serio ktoś lał 0W40???
sajmon8526 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 zgadzam sie z tym co napisał kolega wyżej.Zalał bym pólsyntetyka.A z resztą sam jeżdże na pólsyntetyku castrola i wszystko sie swietnie sprawuje a mam 2.4 v6.Jestem zadowolony i spokojny a cena jest porównywalna do innych.Także ja bym wlał połsyntetyka i castrol w zupełnosci wystarczy.
endriuu Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Koniec tego wątku. jest wątek do takich pytań: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_anb_jaki_olej_silnikowy-t7434.0.html
aramir Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 odezwał się ten co nie ma pojęcia jakimi ciężkimi do rozgryzienia są silniki ALT ... tym bardziej w ver. b6
sianoz Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 to prawda - alt to osobny temat - niełatwy do rozgryzienia nawet dla ASO....wiem bo doświadczyłem. jeszcze trochę i zrobię magistra z tego silnika...k_wa mać pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się