Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki kawał to jest 8-9 km :)

no wlasnie, czyli dla siemiana jakies 2 minuty jazdy :wink4:

Opublikowano

jaki kawał to jest 8-9 km :)

no wlasnie, czyli dla siemiana jakies 2 minuty jazdy :wink4:

Bez przesady. Michu chyba nigdy z nim nie jechałeś - max. 90 sekund...

Opublikowano

ale liczysz z wyjsciem z domu, odpaleniem i osiagnieciem 90 stopni na blacie? :cool1:

Opublikowano

ale liczysz z wyjsciem z domu, odpaleniem i osiagnieciem 90 stopni na blacie? :cool1:

Siemian ma 90 stopni zaraz po zapłonie :decayed:

Opublikowano

:polew: :polew: :polew: :polew: nie no bez przesady Panowie jechałem z 4 minuty...

...bo mi sprzęgło ślizga :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Pany zima w zach-pom :decayed: :decayed: i ładny dzisiejszy przebieg plus średnie dzisiejsze spalanie przy okazji gdy zajechałem pod dom :wink4:

Zima.jpg Cyfry.jpg

Opublikowano

Ale sypło u was sniegiem punktowo :shocked::decayed:

Opublikowano

... a się śmiałeś, że zima to tylko w Rzeszowie :decayed: :decayed: :decayed:[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 11:17_________________________________________________

Pare rzeczy bym osobiście zmienił (lotka tył na lotke ori, ...

Lotka musi być taka bo do dyfuzora votex'a slinowa nie pasi, a tak cały tył jest komplet votex/ms-design :wink4: zresztą votex to też oem pakiet :wink4:

Opublikowano

Pare rzeczy bym osobiście zmienił (lotka tył na lotke ori, ...

Lotka musi być taka bo do dyfuzora votex'a slinowa nie pasi, a tak cały tył jest komplet votex/ms-design :wink4: zresztą votex to też oem pakiet :wink4:

moim zdaniem pasi :tongue4::wink4::naughty::decayed:

Opublikowano

Pare rzeczy bym osobiście zmienił (lotka tył na lotke ori, ...

Lotka musi być taka bo do dyfuzora votex'a slinowa nie pasi, a tak cały tył jest komplet votex/ms-design :wink4: zresztą votex to też oem pakiet :wink4:

moim zdaniem pasi :tongue4::wink4::naughty::decayed:

Oj tam oj tam ... ale nie jest do kompletu :tongue4::wink4:

Opublikowano

A no się świeci bo jest jest zakodowana żeby świeciła :wink4:

Linia K,

Sterownik: 8E0 920 932 - przynajmniej taki jest u mnie,

Kanał: 17-wskaźniki,

kodowanie: 5xxx włącza kontrolkę

kodowanie: 7xxx wyłącza kontrolkę

Opublikowano

siema krajan upatrzyłes juz sobie nowa fure? :>

Opublikowano

Zima.jpg

Mystic ktoś Ci się na auto spóścił :polew:

czym autko potraktowałeś?

Opublikowano

Zima.jpg

Mystic ktoś Ci się na auto spóścił :polew:

czym autko potraktowałeś?

Pewnie ValetPro PH Neutral Snow Foam :gwizdanie:

Opublikowano

siema krajan upatrzyłes juz sobie nowa fure? :>

Tak na serio to na nie szukam, puki co jeździ mi się za***iście, trochę wpakowałem w auto więc szkoda sprzedawać, trza się rozkoszować :decayed:

BTW

Po ostatniej wizycie pod Bielskiem padły mi świece żarowe 1, 3, 4 i 5 cylindra. W piątek wymieniam wszystkie.

Jadąc na wesele zatankowałem na Lotosie na A4, w nocy przyszedł mróz i nie szło auta odpalić od strzała, musiałem trochę pokręcić.

Myślałem, że to paliwo przymarzło, ale od tego czasu praktycznie co rano, nawet w garażu audi jakby ciężej odpalała.

Dzisiaj podpiąłem vaga a tu 4 błędy świec, na razie skasowałem, zobaczę co będzie rano.

Myślałem też, że to może być wina aku, który wymieniałem zaraz po kupnie w XII'2009 na nową Futurę 100A, dzisiaj sprawdzałem dwoma profi miernikami po trasie i ładował 14,6V a na wyłączonym 12,60V, tylko martwi mnie, że rano wskazywał tylko 12,06V, czyli jakby coś ciągnęło prąd, żadnych błędów w elektryce vag nie wyrzuca aby zwarcie było :mysli:

Czy to możliwe, że przymarznięte paliwo uszkodziło świece żarowe :mysli: czy to możliwe, że te walnięte świece powodują większy pobór prądu z aku przy długim postoju ? Co ciekawe nie zapaliła się nawet kontrolka świec :mysli:

[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:25_________________________________________________

Zima.jpg

Mystic ktoś Ci się na auto spóścił :polew:

czym autko potraktowałeś?

Pewnie ValetPro PH Neutral Snow Foam :gwizdanie:

You right :good: + szampony Duragloss i megsa next gen II :wink4:

Opublikowano

You right :good: + szampony Duragloss i megsa next gen II :wink4:

środki są nieważne, pytanie jaka pianownica :?:

Opublikowano

siema krajan upatrzyłes juz sobie nowa fure? :>

Tak na serio to na nie szukam, puki co jeździ mi się za***iście, trochę wpakowałem w auto więc szkoda sprzedawać, trza się rozkoszować :decayed:

BTW

Po ostatniej wizycie pod Bielskiem padły mi świece żarowe 1, 3, 4 i 5 cylindra. W piątek wymieniam wszystkie.

Jadąc na wesele zatankowałem na Lotosie na A4, w nocy przyszedł mróz i nie szło auta odpalić od strzała, musiałem trochę pokręcić.

Myślałem, że to paliwo przymarzło, ale od tego czasu praktycznie co rano, nawet w garażu audi jakby ciężej odpalała.

Dzisiaj podpiąłem vaga a tu 4 błędy świec, na razie skasowałem, zobaczę co będzie rano.

Myślałem też, że to może być wina aku, który wymieniałem zaraz po kupnie w XII'2009 na nową Futurę 100A, dzisiaj sprawdzałem dwoma profi miernikami po trasie i ładował 14,6V a na wyłączonym 12,60V, tylko martwi mnie, że rano wskazywał tylko 12,06V, czyli jakby coś ciągnęło prąd, żadnych błędów w elektryce vag nie wyrzuca aby zwarcie było :mysli:

Czy to możliwe, że przymarznięte paliwo uszkodziło świece żarowe :mysli: czy to możliwe, że te walnięte świece powodują większy pobór prądu z aku przy długim postoju ? Co ciekawe nie zapaliła się nawet kontrolka świec :mysli:

[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:25_________________________________________________

Zima.jpg

Mystic ktoś Ci się na auto spóścił :polew:

czym autko potraktowałeś?

Pewnie ValetPro PH Neutral Snow Foam :gwizdanie:

You right :good: + szampony Duragloss i megsa next gen II :wink4:

jestes pewien ze padly teraz moze wczensiej byly padniete albo cos innego szwankuje??? nie chce mi sie wierzyc ze po zatankowaniu slabego paliwa poszly swiece wtryski to co innego ale nie swiece chyba ze paliwo w koncowkach pozamarzalo i sterownik dawal wiekszy prad na rozrzanie swiec i te slabsze puscily

ale wiezs sprawdz lopatologicznie czy to napewno swiece

kabelek z zaroweczka 12 wlutowany i dotykasz czubka swiecy i plusa na akumulatorze jak swieci to swieca ok jak nie swieci to spalona

czasem vag moze bledy swiec pokazywac a moze byc np blad sterownika

pokombinuj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...