witek1234 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) zerknij w dziale sprzedam bo były a u ciebie trzeba kabelki zamienić z tego co chłopaki pisali Nie siej propagandy zmienienie polaryzacji to zamiana kabli ! wiec trzeba pływaki czy kable tylko zamienić >? może się ktoś wypowiedzieć ? bo nie chce mi sie darmo rozbierać 2 raz dzisiaj Edytowane 22 Listopada 2015 przez witek1234
Marcin850527 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Trzeba zmienić pływaki. Amen kropka . Zmiana kabli to nie zmiana polaryzacji.. ludzie
krzysiekml Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Za to że mnie zlinczowałeś w dziale 1.8t Poznaj chamskie serce nie linczowałem bo jak sam widzisz temat modyfikacji jest już długi ba nawet bardzo długi bo są w nim wpisy nie mające nic wspólnego z tymi właśnie modami jest inny dział dla Twojego problemu.Sorrki.
witek1234 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 idę to przelutować niebawem napiszę czy to dobry trop
Marcin850527 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Fury nie wysadź jak by sie udało to jeszcze drugi zostaje a tam to już nie bardzo tym lutowaniem
witek1234 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Panowie już wiem wszystko przelutowanie kabli nic nie daje poziom paliwa się nie zmienia tylko zapala się rezerwa wniosek jest jeden szukać PŁYWAKÓW z EUROPY Edytowane 22 Listopada 2015 przez witek1234
bobikos Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Kolego odkryłeś Amerykę z tą zamianą kabli. Nie chodzi o to czy pływaki są od UK czy od EU (są identyczne). Musisz szukać od Q oraz od odpowiedniego rocznika. Poszukaj w ETCE - tam znajdziesz konkretne numery pływaków wg numeru VIN. W 2002 roku następowała zmiana więc dokładnie rozpoznaj temat. Ułatwieniem jest to że te które masz są złe. Dla zasmucenia Cię dodam że wymieniasz obydwa pływaki a więc i pompę paliwa - musi być od benzyny w Twoim wypadku... Powodzenia. Ja miałem to szczęście że trafiłem przekładkę od swojego rocznika. Edytowane 22 Listopada 2015 przez bobikos
slo Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 ja miałem przekładkę z innego rocznika jak mój i chodziło. Więc wg mnie rocznikiem to nie idzie.
Mariooo Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Mój 2004 dawca 2002 jeden kabelek drugi z zegatow plus kodowanie i wszystko gra dawca europa. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Marcin850527 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Mój 2001 dawca 2001 anglik i nie działały. Numery z anglika sa takie same jak europa. Przynajmniej tak było z pawlakiem nr2. Kolego odkryłeś Amerykę z tą zamianą kabli. Nie chodzi o to czy pływaki są od UK czy od EU (są identyczne). Musisz szukać od Q oraz od odpowiedniego rocznika. Poszukaj w ETCE - tam znajdziesz konkretne numery pływaków wg numeru VIN. W 2002 roku następowała zmiana więc dokładnie rozpoznaj temat. Ułatwieniem jest to że te które masz są złe. Dla zasmucenia Cię dodam że wymieniasz obydwa pływaki a więc i pompę paliwa - musi być od benzyny w Twoim wypadku... Powodzenia. Ja miałem to szczęście że trafiłem przekładkę od swojego rocznika. Identyczne może sa ale różnica była w rozmieszczeniu kabli na płytce. Przynajmniej u mnie. Panowie już wiem wszystko przelutowanie kabli nic nie daje poziom paliwa się nie zmienia tylko zapala się rezerwa wniosek jest jeden szukać PŁYWAKÓW z EUROPY Sprawdziłeś po przelutowaniu na kompie? Ruszales nim góra dół?
bobikos Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Informacje o czujnikach pochodzą z ELSY, to samo można znaleźć w ETCE. Zmiana była na nr VIN 8E-2-020 000 dla silników benzynowych i 1.9 tdi, dla 2.5 tdi było jeszcze inaczej. Kolejne zmiany dla VIN 8E-5-065 001 Zarówno w FWD i Q objawem złych czujników jest odwrotne pokazywanie poziomu. Trzeba mieć trochę szczęścia żeby trafić odpowiednie.
bongod Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Panowie w skrzyni quattro wlewa się olej w jednym czy w dwóch miejscach? Bo już zgłupiałem :/. Chodzi mi o to czy jest jedną komora oleju dla torsena i skrzyni, czy może są dwie i w każdej trzeba nalać. Mechanik mówi że w dwa miejsca a jak czytam w necie to jedno :/. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Koledzy mam pytanie odnośnie swapa quattro. Przewertowałem cały wątek ale się nie doczytałem czy do przekładki konieczna jest wymiana skrzyni biegów jeśli sie ma skrzynię GBQ 5b. Wiem się że quattro było montowane w silniku AVF a tam były tylko skrzynie 6b. Pytam bo dopiero co włożyłem nowe sprzęgło z dwumasą i zacząłem się interesować swapem ale nie wiem czy jest sens zaczynać zabawę i pozbywać się nowego osprzętu na rzecz używki w niewiadomym stanie. A może jest możliwość dopasowania jakiejś skrzyni z quattro pod sprzęgło 228mm. Pozdrawiam
slo Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 skrzynia musi być od quattro. Nie da rady dorezać quattro zostawiając skrzynie starą
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Kurcze źle sformułowałem pytanie, chodziło mi o to czy musi być koniecznie skrzynia 6b ze sprzęgłem 240mm? Czy jest jakaś skrzynia z quattro co pasuje pod sprzęgło 228mm?? Edytowane 24 Listopada 2015 przez MemberA4
bobikos Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Możesz założyć q nawet że skrzynią 6b na swoim sprzegle. Nie będziesz musiał wymieniać rozrusznika. Edytowane 25 Listopada 2015 przez bobikos
MemberA4 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Możesz założyć q nawet że skrzynią 6b na swoim sprzegle. Nie będziesz musiał wymieniać rozrusznika. Taka opcja najbardziej by mi pasowała Czyli do sprzęgła 228mm które mam przy skrzyni 5b można zakładać skrzynie 6b które występowały w quattro tak?? nie musi być wymieniane sprzęgło na większe? wszystko będzie pasować? A co z wysprzęglikiem od 5b oraz tą blaszaną flanszą która jest pomiędzy silnikiem a skrzynią? ona też zostaje czy muszę zmienić bo chyba skrzynia 6 ma inaczej otwory pod śruby rozmieszczone? Edytowane 26 Listopada 2015 przez MemberA4
witek1234 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 po wymianie pływaków wskaźnik paliwa wrócił do normy jak coś mam prawy pływak europe z 2003r Mam jeszcze jedno pytanie chce zmienić pompę abs od quattro i przełożyć kabelki tak jak ktoś wcześniej pisał : ,,tak jak pisalem: chodzi o lewy przedni czujnik abs, jesli zalozysz pompe z quattro to trzeba wg schematu przelozyc w kostce sterownika abs : 13 pin pod 28 pin 28 pin pod 12 pin,, czy pompa z angola będzie OK ?
Dev Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Nie ruszaj pompy bo pozniej nie odpowietrzysz ukladu.
bongod Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 A nie odpowietrza się vagiem? ja jak narazie sam sterownik wymieniłem ale mechanik twierdzi że już wymieniał pompy Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się