QuikSilver Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 ktoś wie jak jest z tylnym mostem, mam tiptronica quattro i chce manula,, takie rzeczy jak bak, wydech i pompa ABS zostają, nie wiem tylko co z mostem, to by ułatwiło prace gdyby został, co do skrzyni jakie polecacie , za 6biegowe sobie cenią
15lolo Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 musisz porownac oznaczenia mostu a takze przelozenia jakie szly w Q manu, zreguły kupic kpl i przelozyc most razem ze skrzynia
batman146 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam mam prośbę mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy jak mam B7 w automacie z funkcją tiptronika i z łopatkami w silniku 2,0 czy u mnie da się przerobić na Q i co bym musiał wymienić i co wstawić z jakiego modelu . Drugie pytanie czy podzespoły z audi A4 B5 automat podeszły by do mojej B7. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
MemberA4 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) B5 quattro to całkiem inna konstrukcja więc odpada reszta do okiełznania Edytowane 18 Stycznia 2017 przez MemberA4
batman146 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 2 godziny temu, MemberA4 napisał: B5 quattro to całkiem inna konstrukcja więc odpada reszta do okiełznania tz mógłbyś coś więcej napisać na mój temat czy się da z czego i czy się w ogóle opłaca
20hz Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Czy ktoś policzył albo zmierzył o ile wzrasta masa fury po dołożeniu Q w B6/B7?
bongod Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Około 100 kgWysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 tz mógłbyś coś więcej napisać na mój temat czy się da z czego i czy się w ogóle opłaca Tip raczej by musiał ustąpić miejsca manualnej skrzyni a to sie wiąże z dodatkowymi kosztami. Chyba ze na forum jest ktos kto robił juz taki zabieg na tipie i mógłby się po wypowiadaćWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kuba84 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 13 godzin temu, MemberA4 napisał: dodatkowymi kosztami kompletne sprzęgło + dwumas pedały półosie itp. czy koszt dużo większy ? Wszystko zależny, kto sprzedaje Jeden za 2000 ma kompletny zestaw pod przekładkę z automatu na manual inny tylko samo quattro do manauala. Da się zrobić z tipa na manual + quattro operacja prawie taka sama jak z manuala tylko trzeba dołożyć pedały, ogarnąc troszkę kabelków i kodowań
batman146 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 No to pięknie czyli koszt nieopłacalny ale dzięki za poradę
20hz Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Dnia 18.01.2017 o 19:03, bongod napisał: Około 100 kg Aż tak dużo? Bo w sumie do ośki to dojdzie ciężar mostu, wału i półosi + parę dupereli. Jesteś pewien, że aż tyle?
krzysiekml Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 będzie około 100kg ,z fwd tylne sanki samemu dzwigniesz a z Q już nie tak łatwo
20hz Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 ale myślisz same sanki czy już uzbrojone we wszystkie graty? Jeśli tak to może, ktoś kto robił już swapa wypowie się czy trzeba zmieniać klasę wagową sprężyn? czy da się na sprężynach swoich i jak wtedy d*pa stoi? Bo +100 to w chuchu dużo
krzysiekml Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 tak całe sanki gotowe do przykrecenia,znacząca różnica w wadze,robiłem swapa u siebie z tym ze ja miałem nie ori springi ale to i tak d*pa przysiadła
MemberA4 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 1 godzinę temu, 20hz napisał: ktoś kto robił już swapa wypowie się czy trzeba zmieniać klasę wagową sprężyn? czy da się na sprężynach swoich i jak wtedy d*pa stoi? Bo +100 to w chuchu dużo ja montowałem 3 klasy wagowe wyżej miałem 9 załozyłem 12 i jest ok nawet jak komplet ludzi jest z tyłu
20hz Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Bo pytałem o to mechaniora, który ma robić swapa i powiedział, że sprężyny i amory idą moje (biega o 2,5Tdi), jednak on podał ok. 30kg różnicy. A czy po waszych swapach zauważaliście duże pogorszenie dynamiki, osiągów ze wzg. na wagę?
MemberA4 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 ja mam jak na razie serię 130 i jest różnica, czuć ze ma troszke ciężej autko no ale ty masz Vkę to może aż tak nie odczujesz spręzyny zmieniaj bo jak z tyłu usiąda pasażerowie to koła schowaja się w błotniki bardzo
impulse1 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam, czy na prawdę nikt nie wie czy swap quattro avant/sedan podejdzie do cabrio? Wiele osób zadało to pytanie lecz pozostało bez odzewu... Pomocy bo strach brać coś w ciemno :/
blackpedro Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Hej. Temat swapa na quattro w 1.8t przerabiałem na własnej skórze , ale może wiecie jak ten zabieg wyglada w 2.4 v6 ? Chyba nie znalazłem żadnej a4 b6 2.4 w quattro. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
PASSATB5 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Panoczki a napęd z 3.0 6 biegów quattro podejdzie do 1.8t bfb? Sprzęgło nabyłem kompletne od 1.8t.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się