Fr0styyy. Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Przymierzam się do swapa... Skrzynia, wał, dyfer, całe tylne zawieszenie z hamulcami, bak, półosie, linki hamulcowe, sprzęgło + dwumas, coś pominąłem? I jakie kwiatki mnie spotkają? Wiem, że z bakiem będzie trzeba pokombinować tzn. podciągnąć 2 przewody do licznika i przekodować licznik i ABS jest bardziej czuły na lodzie/śniegu Generalnie wszystko jest plug&play? Poza tym jeszcze dochodzi to, że mam multi...
icecool Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Przymierzam sie od pół roku i nadal nie moge skompletować części. Mam 1BV i nie wiem jak dobrać klase wagową sprężyn po SWAPIE. A jeśli chodzi o ten ABS to czy da cos zmiana pompy ABS'U na tą z Quattro?
Andy Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Sprawa jest taka, że kupiłem B6 1.8T BFB z uszkodzoną skrzynią multi. Znalazłem taką samą B6 1.8T Quattro manual. Czy zbiornik paliwa, osłony termiczne, tłumiki też muszą być zmienione? Goś zapodał mi za komplet części: skrzynię, sprzęgło, wał, półosie i jeszcze takie tsam 800 Euro. Jakieś porady czy brać się za to bo tu za granicą mechanika nie problem bo sam bym wszystko wrzucał jedynie sprawy kodowania to się obawiam czy tu jest na tyle gość jakiś żeby to mógł ogarnąć? Proszę o pomoc i ewentualnie pełną listę części bo muszę to auto złożyć i samemu spróbować QUATTRO i jeszcze chip jak wszystko będzie grać.
Gierek27 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Panowie ,ktorzy robili moda FWD na Quattro ,co konkretnie robi sie z elektronika ? Czy na tylnym dyfrze badz skrzyni (chodzi o forsen) nie ma zadnych czujnikow ,co wymagalo by dolozenia czesci instalacji po zmianie z FWD ? Jesli to ma jakies znaczenie to dodam ze chodzi mi o A4/A5 B8
bobikos Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Czy któryś z forumowiczów mający za sobą przekładkę w B6 może opisać bardziej szczegółowo temat niezbędnych części i miejsc w których może wystąpić problem lub jest więcej rzeźbienia? Czy tylne sanki i most są zawsze takie same? Niezależnie czy jest to 1.8T czy 2.5 TDI? Czy tylne sanki wchodzą bez przeróbek i jedyne niezbędne rzeźbienie jest przy podporze wału? Jak wygląda mocowanie skrzyni? Wystarczy wymiana poduszki z łapą czy też jest rzeźbienie? Elektrycznie, jeśli chodzi o pompę wystarczy że przełożę swoją i dodam drugi pływak? Dzięki za wszelkie informacje.
Grzesiek1985 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 pytajcie Nosba On wam naświetli temat:wink:
mateusz_t16 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 a czy da sie zrobić tego moda przy AVB 101KM i 5 biegowej skrzyni?
ciechu20 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Wszystko się da, ja właśnie jestem po przekładce z 1,9 tdi 5 biegów na 6 biegów quattro dodam, że sam robiłem , a co do Nosba to wcale nie jest taki pomocny. Wysłałem kilka razy pytanie w jednej kwestii i ani razu się nie odezwał
maksio200 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Przepraszam trochę za off topa ale w mojej a4 b6 3.0 quattro tiptornic rozwalił się wał(poprzedni właściciel go już naprawiał). Potrzebuje teraz kupić drugi używany wał. W salonie podali mi z Vin'a tylko taki nr części 8E0 521 101T. Czy ktoś może powiedzieć od czego mogę pod pasować wał? Na allegro nie znalazłem wału z tym nr części. Z góry dziękuję za pomoc.
pioteros Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 szukaj walu od kazdego tiptronica
maksio200 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Czyli patrzeć wg. ETKI jak rozumiem? ;-)
tkuczera Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Chyba z każdego pasuje byle by był automat
maksio200 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 No właśnie chyba :-P Ja nie mogę pozwolić sobie finansowo na błędy bo nie jest to tania część.
mateusz_t16 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 ciechu20 dużo z tym roboty? trzeba coś jeszcze zmieniać z 5 biegowej skrzyni na 6 quattro? czy pasuje p&p? ile Cie to kosztowało?
ciechu20 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 ciechu20 dużo z tym roboty? trzeba coś jeszcze zmieniać z 5 biegowej skrzyni na 6 quattro? czy pasuje p&p? ile Cie to kosztowało? Poszło PW
jcwpl Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 ciechu20 dużo z tym roboty? trzeba coś jeszcze zmieniać z 5 biegowej skrzyni na 6 quattro? czy pasuje p&p? ile Cie to kosztowało? Poszło PW Taa sam robil... Kosztowalo go to 10 dni i 5 nocy + 2 flaszki bo tyle czasu czekał na przekładkę że juz nie pamięta ile $$$ na części poszło... Pozdr Krzychu
ciechu20 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 ciechu20 dużo z tym roboty? trzeba coś jeszcze zmieniać z 5 biegowej skrzyni na 6 quattro? czy pasuje p&p? ile Cie to kosztowało? Poszło PW Taa sam robil... Kosztowalo go to 10 dni i 5 nocy + 2 flaszki bo tyle czasu czekał na przekładkę że juz nie pamięta ile $$$ na części poszło... Pozdr Krzychu Wiadomo że w Elektrocar u Karola, ale już teraz mogę się pochwalić ,że mamy dwie udane przekładki (ta ogarnięta w dwa dni ) za sobą, bo w Karolowym sedanie też już hula Quattro :naughty:, czekamy więc na zimę :banan::banan:
Stano Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 ciechu20 dużo z tym roboty? trzeba coś jeszcze zmieniać z 5 biegowej skrzyni na 6 quattro? czy pasuje p&p? ile Cie to kosztowało? Poszło PW Usługowo też to robisz? Jak tak to daj cene na PW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się