Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Miras95 napisał:

Panowie do spawania mocowania podpory wału trzeba ściągać dywan ze środka auta ? Bo cały czas myślę czy mi nie zacznie się palić jak zacznę spawać pod spodem 

Czy trzeba wyciągać- nie. Trzeba go odsunąć od tunelu. Daleko? i mokrą szmate sobie połóż na podłoge tam gdzie spawasz

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
2 godziny temu, misiek95 napisał:

Czy trzeba wyciągać- nie. Trzeba go odsunąć od tunelu. Daleko? i mokrą szmatę sobie połóż na podłogę tam gdzie spawasz

To pewnie i tak równoznaczne jest z wyciąganiem prawie całego wnętrza tzn. fotele, tunel środkowy ? 

Opublikowano
8 minut temu, r7adek napisał:

To pewnie i tak równoznaczne jest z wyciąganiem prawie całego wnętrza tzn. fotele, tunel środkowy ? 

dokładnie tak

Opublikowano

No ok. 

Dzisiaj wyszedł kolejny problem. Skrzynie mam z 2.0tfsi 6b a wybierak biegów od 3.0 asn też 6b i problem polega na tym że cięgno którym się biegi zmienia opiera się o skrzynię i można wrzucić tylko 2 i 4. 

Na zdjęciu zaznaczone w którym miejscu.

zntnxg.jpg

 

Z tego co pamiętam to do wszystkich skrzyni 6b są takie same wybieraki no chyba że się mylę.

Jak skrzynię opuszczę na sankach ok 1cm to cięgno przechodzi na styk nad skrzynią.

Jakieś propozycje co z tym fantem zrobić ? Podgiąć to cięgno czy szukać innej przyczyny ?

Opublikowano (edytowane)

Nie wszystkie skrzynie 6b są takie same bo są 3 rodzaje?

Wybierak od ASN jest prawdopodobnue ze skrzyni typu 01E a ty masz prawdopodobnie skrzynie typu 02X 

A jest jeszcze typ 0A3

Podaj kod skrzyni to ktoś podpowie może jakich drążków musisz szukać. Potrzebne Ci tylko same drążki reszta zostaje i podaj numery z tych drążków też ? na takich niebieskich polach są przy harmonijce.

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Mam skrzynie GMV (02X) a wybierak brałem od skrzyni GBD czyli 01E. Patrzyłem na etke ale tam jest kilka numerów cięgien ale nie pisze do jakiego dokładnie silnika albo skrzyni. Na aledrogo znalazłem aukcje ze skrzynią gmv i koleś ma też wybierak z 2.0tfsi i cięgno ma numer z końcówką J . Czy to będzie odpowiedni numer ?

Opublikowano

Skoro ma GMV i do tego wybierak to bierz. Ten z końcówką J był do jakiegoś nr Vin potem szedł z końcówką L.

Według mnie ten z J będzie dobry ale musisz jeszcze ten drugi drazek wsiąść chyba że cały wybierak weźmiesz to ok. 

Opublikowano

Dzwoniłem na kilka aukcji i żaden nie sprzeda samych cięgien tylko komplet z wybierakiem  więc nie zostaje mi nic innego jak kupić całe a mój może sprzedam kiedyś.

Jesteś pewny że z końcówką L będzie dobry na 100% ? :)

Opublikowano

Według mnie L i J są takie same tylko różnią się wielkością przegubu (ktoś na forum to rozkminiał kiedyś ) a tak, porównując wyglądają identycznie. 

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam Audi A4 B6 1.8T AVJ ośka i chciałem przerobić go na quattro w tym celu kupiłem Anglika A4 B6 z 1.8t BEX  ale bez silnika i sprzegła i teraz mam pytanie czy moje sprzęgło z Ośki bedzie pasowało do tej skrzyni z BEX'a, czy mam kupić sprzęgło pod tą skrzynię z quattro ?

Edytowane przez SulejmanWspanialy
Opublikowano

bedzie pasowało i ogarnij jeszcze sobie temat predkości licznika bo w avj jest impulsator na skrzyni a w bex czyta z asb-u

Opublikowano

Proszę o namiar na kogoś z Wielkopolski kto przekłada

Opublikowano

Sanki w AVF i  AVF Q są takie same?
Żeby wszystko było tip top, to trzeba jeszcze zmienić pompę ABS. Poza tym trzeba jeszcze jakieś kodowanie/adaptacje, czy sama przekładka?

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, mech15 napisał:

Sanki w AVF i  AVF Q są takie same?
Żeby wszystko było tip top, to trzeba jeszcze zmienić pompę ABS. Poza tym trzeba jeszcze jakieś kodowanie/adaptacje, czy sama przekładka?

:doh:

zapoznaj się z tematem, naprawdę dużo się dowiesz bo wiesz że dzwonią lecz nie wiesz w którym kościele?

 

Edytowane przez MemberA4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Witam

Koledzy przyczatelm troszkę temat bo też myślę nad quattro i nie rozumie tylko jednego wszystko praktycznie pasuje że jedno wyjmujemy drugie wkładamy a co jest z tym spawanie że trzeba coś pospawac jakąś podpre to jej się nie przykre a tylko trzeba sprzątać ja mam b7 z 2.0 tdi przecież podpora chyba powinna być przykrecana 

Edytowane przez xXPiotrekXx19
Opublikowano

Podporę się przykręca owszem ale do mocowania które jest przyspawane do budy i w ośce tego nie ma.

Na zdjęciu zaznaczone są te blachy które się spawa

2dqfwj.jpg

Opublikowano (edytowane)

gdyby był ktoś chętny to mam swap 1.8T quattro 5b do oddania

Edytowane przez cocoo24
Opublikowano (edytowane)

Czy napęd quattro z b7 tfsi 2.0 podchodzi p&p do bexa ? Czy trzeba coś kombinować przy skrzyni i sprzęgle ? Jak jest z czytaniem prędkości, bo w bexie jest z absu a w tym juz pewnie ze skrzyni.

Edytowane przez r7adek
Opublikowano

Moglby ktoś powiedzieć jaka jest różnica w podłączeniu pompy abs z quattro a fwd oraz podac kodowanie? Dzieki z góry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...