Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

obecnie jezdze na MG, pierwszy i ostatni raz

co mnie najbardziej zadziwilo, lacznik wyskoczyl po ok. 200km :facepalm:

po ok 10tys. zaczyna leciec reszta,

biednego nie stac na g...no, tylko LMO

łosz...curva...:shock3: za takie coś to powinni "do kamieniołomów wsadzać":wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie padł lewy dolny tylny po 295 tys z czego 20 tys już po polsce. Teraz jest 310 tys i oprócz tego jednego nadal fabryczne. Oczywiście założyłem LMO.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 od dołu.

Oczywiście omijając ten mały pierdzielniczek czyli łącznik stabilizatora (żeby nie było) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję info. na temat rozmiaru trzpienia w dolnym wahaczu(na obrazku wyżej to ten pierwszy od dołu), kupiłem Ruville i tam jest rozmiar 21 a potrzebuję takie które ma rozmiar 16, z góry mówię i przepraszam ale nie miałem czasu przejrzeć całego tematu bo to sprawa nie cierpiąca zwłoki:kwasny:

dzięki za każdą podpowiedź, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś założyłem kpl MS plus gumy pod stabilizator. Zobaczymy ile to wytrzyma. Jeżdżę 25 tys km rocznie na standardowym zawieszeniu i oponach 15 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję info. na temat rozmiaru trzpienia w dolnym wahaczu(na obrazku wyżej to ten pierwszy od dołu), kupiłem Ruville i tam jest rozmiar 21 a potrzebuję takie które ma rozmiar 16, z góry mówię i przepraszam ale nie miałem czasu przejrzeć całego tematu bo to sprawa nie cierpiąca zwłoki:kwasny:

dzięki za każdą podpowiedź, pozdrawiam

A nie kupiłeś przypadkiem wahaczy od paska? :eusathink:

Tak mi się coś kojarzy że one się dolnym wahaczem różniły (ale ręki sobie nie dam uciąć :decayed:)...

Wymień u sprzedawcy na odpowiedni i po sprawie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienilem przed zima koncówki drązków na master sporty. po zimie zmieniam koła, patrze a tu w obu osłony gumowe popękane całe dookoła, porażka, nie polecam:thumbdown:

wie ktos czy mozna dokupic narazie same te osłony gumowe? moze jakis czas jeszcze polatam n a tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w bananie też szybko po zakupie spękała ta gumowa osłonka sworznia (dodam że to nie jest MS), objechałem ją dookoła taką masą uszczelniającą do dachów, jest elastyczna i lepka. Byle brud się nie dostawał do sworznia żeby go szybko nie wykończyć i na razie nie ma z nim problemów. Nie ma przecież sensu wymieniać całego wahacza jak tylko pękła osłonka, ważne żeby to zabezpieczyć przed dostawaniem się syfu do sworznia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienilem przed zima koncówki drązków na master sporty. po zimie zmieniam koła, patrze a tu w obu osłony gumowe popękane całe dookoła, porażka, nie polecam:thumbdown:

wie ktos czy mozna dokupic narazie same te osłony gumowe? moze jakis czas jeszcze polatam n a tym

Wiesz to fakt i wielokrotnie pisane na forum ze koncowki Ms sa lipne ,co do wahaczy zastzezen ni mam :wink:

Ty ewidentnie miales najslabsze ogniwo produkcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy opłaca się regenerować wahacz. Zastanawiam się właśnie?

opłaca się :wink: byle by był ori :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy opłaca się regenerować wahacz. Zastanawiam się właśnie?

opłaca się :wink: byle by był ori :decayed:

ja mimo, że mam LMO, to następne jak mi będą padały, to będę zakładał...regenerowane, ale jak Tomek napisał "ori":decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do zawiechy 1BV mogę założyć na jedną strone 2 nowe górne wahacze LMO ale te zwykłe a z drugiej by zostały ori. I drugie pytanie:Czym różni sie końcówka drążka z 1BV od 1BA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do zawiechy 1BV mogę założyć na jedną strone 2 nowe górne wahacze LMO ale te zwykłe a z drugiej by zostały ori. I drugie pytanie:Czym różni sie końcówka drążka z 1BV od 1BA?

możesz, wahacze są te same, niczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do zawiechy 1BV mogę założyć na jedną strone 2 nowe górne wahacze LMO ale te zwykłe a z drugiej by zostały ori. I drugie pytanie:Czym różni sie końcówka drążka z 1BV od 1BA?

możesz, wahacze są te same, niczym

Nr kat. Lemforder: 25972

3207972906

Nr kat. Lemforder: 25863

3207487945

wahacze górne tez maja inne Nr kat. OE Audi i nie wiem czy są tylko wzmocnione czy tez długość, szerokość lub sworzeń jest inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do zawiechy 1BV mogę założyć na jedną strone 2 nowe górne wahacze LMO ale te zwykłe a z drugiej by zostały ori. I drugie pytanie:Czym różni sie końcówka drążka z 1BV od 1BA?

Już było gdzieś poruszane nie tak dawno. Te z 1BA są z łącznikiem gumowym, coś jak tłumik drgań a z 1BV bez tego, można zastosować zamiennie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...