Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, huczek12 napisał:

Co forumowicze mysla o wahaczach RTS? Mam na mysli te:

https://auto-unia.pl/zestaw-wahaczy-rts-9905003-audi-a4-b6-b7-seat-exeo,243

 

 

handlujemy RTSem od wielu lat(okolo 7lat) i nigdy nie mielismy problemow. Pakuj i się nie zastanawiaj.

Pozdrowki
Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W takim razie czekam na dostepnosc RTS'a i bede bral. Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam marne doświadczenia z RTS. Podmiankę z ori zrobiłem przy ok 250 tys, na początku było bardzo sztywno na sworzniach, kiera sama nie wracała do "zera", trochę odbijała na początku i resztę musiałem wspomagać ręcznie. Ale Ok, doczytałem że RTS może tak mieć i poprawi się i rzeczywiście, po pół roku zrobiło się dobrze (w rok jeżdżę ok 20tys). Ale przez cały czas trapił mnie inny problem, przy mocnym skręcie, takim skrajnym, na parkingu np, zewnętrzne koło zawsze szurało, jakby się suwało co chwilę, szczególnie na mało przyczepnej powierzchni to było widać. Próbowałem wszystkiego, oczywiście geometria, podmiany półosi, ustawianie sanek, ustawianie maglownicy na punkt serwisowy itp a to lipa. Po prostu wyglądało jakby koło turlało się po innym promieniu niż powinno. W końcu wk...m się już i postanowiłem kupić lema na dół a w górnych tulejki wymieniłem gdyż były trochę pęknięte a sworznie ok i wreszcie zrobiło się tak jak powinno być! Audica jeździ jak powinna.

Może tylko u mnie tak się działo ale rts nie sprawdził się mimo że po blisko 60 tys nie było grama luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś mi to wytłumaczy?
To w końcu febi czy ms?9f7b249da756e2fa5c7be75ac9ad1f0a.jpg

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahaha :D

Za dużo fabryk ten łącznik odwiedził :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chyba tak, to chyba znaczy że teraz jest pancerny? :-D

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli te zdjecie jest autentyczne to bardzooo duzo wyjasnia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, soul87 napisał:

Jezeli te zdjecie jest autentyczne to bardzooo duzo wyjasnia :D

Co wyjaśnia?

Też gadałem ostatnio ze starszym gościem, który jeździ już na Tirach dobre 30 lat, opowiadał ostatnio taką akcję.

Pojechał po załadunek amortyzatorów gdzieś w Polsce, po załadunku pojechał dostarczyć to na Niemcy, Niemcy rozładowali towar u Siebie na magazynie po czym przybili swoje pieczątki " Made in Germany " oraz zapakowali w swoje Niemieckie opakowania i inny kierowca zabrał ten towar i dostarczył do Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w Photoshopie tego nie zrobiłem ;-)
Jest autentyczne

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz chyba juz widzicie różnice między MS, SKV, MOOG, FEBI, DELPHI. Jest nią cena i poziom marketingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no akurat co do MOOGa to nie wierze ze to tez od nich idzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wierze.... ;) Trzeba przyznać że Febi używa czcionki bardzo podobnej do SKV......

skv_febi.png

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie jaki problem by chińczyk zrobił taki sam napis. Bez obrazy ale mógłby obok na zamówienie machnąć "febi gówno bierzcie skv od dystrybutora" , kilka centów więcej i jest. Dopłacimy ciut więcej to i zrobi szlif jak na ori elementach lemfordera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dzik ma racje,  to, ze zrobili by dowolny napis to pewnie to możliwe, jednak  czy już wykonany tą samą techniką i czcionką wątpiące. Wynika to z tego, ze raczej nikt nie  będzie kupował nowej technologii robienia by wykonać identyczny napis . Jak pisałem 2 lata temu, że SKV to to samo co Febi to był śmiech, że gadam głupoty, bo jedno kosztuje 1000 drugie 450, w międzyczasie ktoś porównał SKV i Delphi wyszło mu że to to samo.

Dobrze ujął to Dystrybutor SKV pisząc:

Dnia 27.07.2017 o 13:51, Dystrybutor SKV napisał:

Teraz chyba juz widzicie różnice między MS, SKV, MOOG, FEBI, DELPHI. Jest nią cena i poziom marketingu.

Im większe nakłady na marketing tym wiara większa, ze i jakość jest lepsza.

 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zapeszać, ale coś długo mi wytrzymują wahacze.

Obecnie na aucie siedzi mieszanka MS, SKV.

Niektóre MS'y mają już jakieś 50-60 tys. (jeszcze je przekładałem ze starej A4 swoją drogą), a np. banan SKV ma już jakoś ze 30 tys. i cisza. Także ogólnie ja jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam dylemat z zawieszeniem , przeczytałem parę stron wstecz tematu i wacham sie z decyzją pomiędzy skv,ms ---> regeneracja Ori zawieszenia.  

Skv,ms to przedział cenowy na poziomie 500-600zl za komplet,zaś pełna regeneracja z wysyłkami 900zl ! 

Firma zajmująca się regeneracjami wachaczy deklaruje rok gwarancji i sądzi że większy dystans przejadę niż na ori nowych lema. 

Co myślicie Panowie o tym wszystkim ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam dylemat z zawieszeniem , przeczytałem parę stron wstecz tematu i wacham sie z decyzją pomiędzy skv,ms ---> regeneracja Ori zawieszenia.  
Skv,ms to przedział cenowy na poziomie 500-600zl za komplet,zaś pełna regeneracja z wysyłkami 900zl ! 
Firma zajmująca się regeneracjami wachaczy deklaruje rok gwarancji i sądzi że większy dystans przejadę niż na ori nowych lema. 
Co myślicie Panowie o tym wszystkim ? 
 

500-600 zł to dla mnie wystarczająca odp na NIE! Ja założyłem lema. Wyrzygałem jak za złoto(ale spoko tylko jeden dzień na wkurwieniu). Ale nie spodziewałem się tak dobrej jazdy tym autem po wymianie. Mówię szczerze szczena mi opadła. Nigdy żadnym tak mi się nie jeździło (nie to ze moje ?). Akurat zgrało się to z wymiana przednich amorów (ori bv). Ale wracając do tematu 500+ to u mnie faktycznie zwycięzca będą chłopaki co regenerują ori zawieszenie. Przynajmniej made in Poland i masz wciąż "ori" omijając chinczykow. Tak ja bym zrobił.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle firm sie pod tym podbiło to musi być wysokiej jakości:grin:

?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już drugi raz założyłem ms (w dwóch różnych audi) i bardzo dobrze mi się jeździ

 

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...