Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupuje właśnie cały zestaw. Zmieniać będę tylko dolne, bo górne robiłem z 3 miesiące temu. Reszta zostanie na zapas. Końcówki drążka ze stajni MOOG'a. Odezwę się jak wymienię. Mam nadzieję, że trochę na nich pojeżdżę.

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie nie wiem dlaczego Wam MS wytrzymują 30 tys. Ja mam A6 i A4 jedna i druga jeździ na MS, bym musiał spojrzeć w książkę i A4 jeżdżę już 2 rok na MS czyli ok 50 tys i narazie jest cisza (wymieniałem komplet według rad na forum bez końcówek drążków). A6 zrobiła narazie ok 20-30 tys (rok czasu) i też jest narazie ok. Dla mnie rachunek też jest prosty, za cenę 2000 tys mam 4 komplety MS, czyli około 200 tys km, wychodzi miej więcej na to samo, ale nie mam pewności czy Lemy wytrzymają 200 tys.

Też są informację na forum że lemy wytrzymują 50 tys więc po co ryzykować, a po drugie wolę wydać na dwa lata 500 zł niż 2000 na powiedzmy 10 lat. Nie chcę tutaj nikogo namawiać czy kłócić, moim zdaniem wahacze mają gwarancję na 2 lata lub 80 tys więc myślę że robione są na takie dystanse, a jak nie to dlaczego nie reklamujecie. I tak je zdejmujecie i tak, kupujecie nowe to dlaczego tych nie odeślecie w ramach gwarancji?? Jak mi by nie wytrzymały dwa lata (bo 40 tys rocznie nie zrobię) to bym kupił następne a te reklamował.

Nie wiem jakie są u Ciebie warunki gwarancji, ale ja dostałem kartę gwarancyjną z MS, że montaż tylko w autoryzowanym warsztacie, jeżeli chcę zgłaszać reklamacje. W momencie kiedy je sam montujesz, nie dotrzymujesz warunków gwarancji. Podzielam Twoje zdanie, wolę raz do roku dać 500zł niż na raz wyłożyć 2000zł.

Co rozumieją przez autoryzowany warsztat ? :mysli:

Podejrzewam, że ASO ...

Jak ja rozmawiałem z gościem od którego kupiłem komplet wahaczy, to mi powiedział, że wystarczy żeby był to warsztat, który może się pod tym podpisać własną pieczątką, czyli w zasadzie dowolny pan Henio, z tym, że posiadający działalność gospodarczą.

Opublikowano

O! i to cenna uwaga jest w kwestii gwarancji :)

Opublikowano

No tak mi przynajmniej deklarował Pan, od którego brałem wahacze. Powiedział, że uzna gwarancję o ile podpisze się na niej jakiś istniejący zakład mechaniki pojazdowej. Nie pamiętam tylko nicku gościa. Tyle tylko, że uznanie gwarancji przez sprzedającego a uznanie jej przez Master Sporta to dwie różne kwestie jak dla mnie. Raczej bym nie liczył na dobrą wolę firmy w tej sprawie...

Opublikowano

Panowie, powiem wam jedno, mam wrzucony cały zestaw Master Sporta. Ale jak ostatnio porównałem wagę końcówek kierowniczych LMF a wagę MS (bo na LMy wymieniałem) to stwierdziłem, że wymieniam następny zestaw na LMF. Różnica w jakości jest ogromna.

Opublikowano

Panowie, powiem wam jedno, mam wrzucony cały zestaw Master Sporta. Ale jak ostatnio porównałem wagę końcówek kierowniczych LMF a wagę MS (bo na LMy wymieniałem) to stwierdziłem, że wymieniam następny zestaw na LMF. Różnica w jakości jest ogromna.

Różnica w cenie również :gwizdanie: Na polskich drogach wszystko jest możliwe, równie łatwo można uszkodzić Lemfordera co i Master Sporta. Na rozrządzie i oleju nie oszczędzam, ale na zawieszeniu, które i tak idzie na całkowite zniszczenie praktycznie, to szukam rozwiązań względnie dobrych jakościowo, za rozsądną cenę. I dlatego właśnie wybrałem Master Sporta...

Opublikowano

Panowie, powiem wam jedno, mam wrzucony cały zestaw Master Sporta. Ale jak ostatnio porównałem wagę końcówek kierowniczych LMF a wagę MS (bo na LMy wymieniałem) to stwierdziłem, że wymieniam następny zestaw na LMF. Różnica w jakości jest ogromna.

Różnica w cenie również :gwizdanie: Na polskich drogach wszystko jest możliwe, równie łatwo można uszkodzić Lemfordera co i Master Sporta. Na rozrządzie i oleju nie oszczędzam, ale na zawieszeniu, które i tak idzie na całkowite zniszczenie praktycznie, to szukam rozwiązań względnie dobrych jakościowo, za rozsądną cenę. I dlatego właśnie wybrałem Master Sporta...

Ja wybrałem go również z tych samych pobudek co Ty. I zgadzam się z tym co napisałeś. Ale kurde, nówki Lemfordery w rękach to poezja. heheh

Opublikowano

A nie, no to jeżeli chodzi tylko o wrażenia wizualne, to pewnie rewelacja :decayed: Tyle, że za przyjemności trzeba płacić...

Opublikowano

Najechałem na Masterach jakieś 20000km zanim zaczęły się kłopoty. O dziwo końcówki, które ponoć są najsłabszym ogniwem tych zestawów okazały się przetrwać najdłużej. Pierwsze posypały się dwa górne, w jednym kole, potem w drugim. Później do wymiany oba "banany". Jak za 650zł, które na nie wydałem + 200zł montażu to jestem w pełni zadowolony :decayed:

Opublikowano

komplet MS w moim :audi: od 55 000 km /końcówki drążków LEM/. Jak narazie cisza... :evil:

Opublikowano

U mnie prawa strona dolne to MS zrobione na nich 60kkm . Pozostałe to ori ze znaczkiem oooo 230kkm, oprócz lewego górnego tylniego (KREFT 10kkm i już guma w tulei popękana)

Opublikowano

Mastersport moim zdaniem porażka :thumbdown: Kupiłem i już więcej nie kupię, po 8k km zaczęły walić, dwie górne końcówki do wymiany a obie dolne skrzeczą jak skur.... Myślę teraz nad nowymi ale tak się zastanawiam czy jest sens pakować ori przy air ride :mysli: Bo raczej się szybko wyrobią :gwizdanie: Co myślicie?

Opublikowano

Po kupnie auta wymieniłem gorne lewe wahacze na lemfordera....30 tys. i jest ok....Gorne prawe na Moog..też jest ok....Dodam że dolne mają oryginalne znaki audi....więc chyba nie były wymieniane....a ha....łączniki są założone firmy max gear....i odpukać....wszystko gra....A jeżdżę sporo....Pozdrawiam Wszystkich!!!!!!

Opublikowano

A na wahaczach TRW ile mozna przejechac mniej wiecej?? u mnie maja juz nalatane z 30kkm i cisza,ciekawe jak na dlugo, trase do prac, uczelnia tez mam dosyc dobra bez dziur,ewentualnie koleiny jak to u nas :)

Opublikowano

Koledzy - dołączę się do dyskusji

10kkm (miasto) temu założyłem Lyme (pewne) i teraz zaczęło stukać : ( - jak to możliwe ? Mechanik nie zakładał zgodnie ze sztuką:, ( ale upierał się, że od lat tak zakłada i nie ma problemu (jakaś super technika)

Powiedzcie panowie czy obecna temperatura -20 może mieć na to wpływ? Np. amorki szlak trafił i teraz słychać stuki?

Pozdrawiam

Opublikowano

To jedź teraz do niego i niech sprawdza co to puka, przecież gwarancja na wykonaną usługę jakaś jest.

Opublikowano

Koledzy - dołączę się do dyskusji

10kkm (miasto) temu założyłem Lyme (pewne) i teraz zaczęło stukać : ( - jak to możliwe ? Mechanik nie zakładał zgodnie ze sztuką:, ( ale upierał się, że od lat tak zakłada i nie ma problemu (jakaś super technika)

Powiedzcie panowie czy obecna temperatura -20 może mieć na to wpływ? Np. amorki szlak trafił i teraz słychać stuki?

Pozdrawiam

Jeżeli amorki są na wykończeniu to też mogą stukać, szczególnie przy tych mrozach.

Opublikowano

A ja odżałowałem i założyłem LMO, przez co podwoiłem wartość mojego auta. Ale chcę pojeździć nim jeszcze 4-5 lat. :decayed:

Chcialem jednak zapytać o coś innego. Jak wygląda kwestia gwarancji? Kupiłem cały zestaw u fotumowego kolegi: TOM77. Wahacze założone nie w ASO oczywiście, ale mam wpis z pieczątką i popisem w książce. Do tego faktura od sprzedawcy na wahacze. Wahacze mają zeszlifowane logo audi.

Pytanie ile mam gwarancji i gdzie w razie czego (odpukać) się zgłosić? Pewnie do sprzedawcy?

Opublikowano

z tego co pamiętam to na lema masz 2 lata gwarancji ale bez obaw. Nie będziesz musiał z niej korzystać.

Pozdrowionka

marcin

ps. Reklamacja do sprzedawcy, ten śle towar do producenta i czeka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...