Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana RADIA na nie fabryczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam pytanie , po każdym wyłączeniu zapłonu radio gubi mi stacje,co należy zrobić/kupić?

Zamienić miejscami kabel żółty i czerwony w kostce zasilania.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Mają różne grubosci pinów.

Opublikowano

A jak uruchomić głośniki w tylnych drzwiach jak nie mam w bagażniku wzmacniacza i tylko zwisa z tyłu nigdzie nie podpięta czerwona kostka? (wzmacniacz był tylko ktoś pewnie sprzedał audio)

Opublikowano

powiedzcie, jakiego pioneera zakupic:

- zeby pasowalo podlaczenie pod BOSE

- zeby wykorzystac fabryczna antene GPS

- zeby chodzila AutoMapa i mozna bylo ja sobie zmienic jak cos :-D

Opublikowano

czesc,

dzis zalozylem radio alpine do audi b5, do tej pory mialem beckera ze zmieniarką. mozna podłaczyc tę zmieniarke [becker] pod radio alpine 9855r?

Opublikowano

Witam, jako że sam postanowiłem w aucie wymienić radio na niefabryczne zakupiłem ten adapter Audi A4 S4 B5 95-99 ramka radiowa zaślepka radio (3161259899) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Wszystko ok tył gra ładnie, jednak mam problem innej natury, otóż. Radio pomimo zamienienia kabli żółtego z czerwonym pamięta stacje jedynie do pierwszego wyciągnięcia kluczyka,gdy tą operację powtórzę radio jest rozprogramowane. Kolejny dziwny przypadek to to,że nie mogę w ogóle uruchomić radia bez scrossowania kabla żółtego z czerwonym.Radio jakie jest obecnie w samochodzie to Pioneer DEH-1220MP.

Aha i jeszcze mam pytanie z całkiem innej beczki, jak na forum dodaje się nowe wątki?

Opublikowano

bo w pionku masz dwa kable żółty i czerwony i tak żółty trzeba podłączyć pod + stały a czerwony pod + po zapłonie (lub na odwrót) jak tak podłączysz to będziesz słuchał radia tylko jak przekręcisz kluczyk, jak chcesz mieć cały czas radio bez względu na to czy kluczyk jest w stacyjce to oba kable podłączasz pod stały plus

Opublikowano

Dobra uporałem się z problemem dałem stałe zasilanie pod czerwony kabel scrossowałem go z żółtym(ten odłączyłem w ogóle od kostki) i radio ładnie działa pamięta stacje i wyłącza sie po wyciągnięciu kluczyka.

EDIT: No właśnie tak podpinałem, ale wtedy żadnej reakcji, nie ważne czy zapłon był włączony czy nie, radio nie odpalało. Pamiętam że identyczny problem był gdy obecne radio było w Golfie II (tam spięte to wszystko było "na krótko") radio nie odpalało bez podłączenia bezpośredniego zasilania pod kabel żółty i czerwony. Nie wiem czy to tylko wada mojego radia,konkretnego modelu czy całej marki :D

Opublikowano

z tymi radiami bywa różnie, sam miałem "pewną" 100 proc. przejściówkę , i co się okazało? nie grały głośniki... Najlepiej zrobić tak :

Opis wyjść radia +opis oryg.kostki w aucie w/g modelu, porównać , ew.coś dopasować a prawie wszystko da się pomierzyć

Opublikowano

I lipa dzis rano sprawdzilem i radio rozprogramowane. Musze spr bezpieczniki ma ktos opis skrzynki do b5 99 1,9 tdi ahu.

Opublikowano

spróbuj podłączyć żółty i czerwony kabel razem i do stałego + zaprogramuj coś i poczekaj kilka minut i potem sprawdź jak będzie rozkodowane to walnięte radio.

Opublikowano

Mnie niestety nie udało się uruchomić tylnych głośników w avancie, r 2000. Próbowałem metody bez adaptera, próbowałem przez spinanie z przednimi głośnikami. Ostatecznie polutowałem i puściłem tylne głośniki przez wtyczkę ISO to jak dałem fader max na tył to grały (cichutko) to małe głośniczki przy klamkach a radio wyrzuciło błąd że spięcie. Radio to jvc kd-r431, ciszyłem sie ze lineout i że sie ida to połączyć a tu lipa.

Opublikowano

Z tego co pamietam, u siebie zlutowalem je do przodu i graja extra

Opublikowano

Ale sterowania przod tyl nie masz

Kup ie sobie ten modul phonocar i nie rznicie dziada... drogie to nie jest a audio zaczyna grac tak jak powinno

wysłane snickersem

Opublikowano

Tak ale wczoraj usiadlem, teraz jak odbiore auto moge zdjecia porobic co jak polutowane, dziala normalnie sterowanie tyl przod :)

Opublikowano

Długo sie bawiłem w przepinanie, lutowanie itd z tymi tylnymi głośnikami i nic sie nie udało. Ostateczna diagnoza: zepsuty wzmacniacz wiec puściłem kable z kostki iso do fabrycznej instalacji tylnych głośników i niby działa. Niby bo jak dam fader na tył to zaczynają mi strzelac małe głosniki przy klamkach. Ostatecznie fader ustawiony jest na 0, tylne głośniki słychać jak gra głośno. Efekt jest fajny. Wzmacniacz z tuba pójdzie do elektronika na diagnostyke. Jak wróci to będę dalej kombinował

Opublikowano

U mnie, jak fader na 0 to tył głosniej gra, ale zadnych trzaskow nigdzie nie ma ;x

Opublikowano

Może moje małe głośniczki są już do wymiany...biorąc pod uwagę że ich efekt jest znikomy to chyba je rozłączę.

Opublikowano
U mnie, jak fader na 0 to tył głosniej gra, ale zadnych trzaskow nigdzie nie ma ;x

czyli nie gra normalnie:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...