jarek_ns Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Panowie mam pytanie , po każdym wyłączeniu zapłonu radio gubi mi stacje,co należy zrobić/kupić? Zamienić miejscami kabel żółty i czerwony w kostce zasilania. Sent from my iPhone using Tapatalk
evangelion69 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 A jak uruchomić głośniki w tylnych drzwiach jak nie mam w bagażniku wzmacniacza i tylko zwisa z tyłu nigdzie nie podpięta czerwona kostka? (wzmacniacz był tylko ktoś pewnie sprzedał audio)
d4widoV Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 powiedzcie, jakiego pioneera zakupic: - zeby pasowalo podlaczenie pod BOSE - zeby wykorzystac fabryczna antene GPS - zeby chodzila AutoMapa i mozna bylo ja sobie zmienic jak cos :-D
elpiotrek Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 czesc, dzis zalozylem radio alpine do audi b5, do tej pory mialem beckera ze zmieniarką. mozna podłaczyc tę zmieniarke [becker] pod radio alpine 9855r?
bryla Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Witam, jako że sam postanowiłem w aucie wymienić radio na niefabryczne zakupiłem ten adapter Audi A4 S4 B5 95-99 ramka radiowa zaślepka radio (3161259899) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Wszystko ok tył gra ładnie, jednak mam problem innej natury, otóż. Radio pomimo zamienienia kabli żółtego z czerwonym pamięta stacje jedynie do pierwszego wyciągnięcia kluczyka,gdy tą operację powtórzę radio jest rozprogramowane. Kolejny dziwny przypadek to to,że nie mogę w ogóle uruchomić radia bez scrossowania kabla żółtego z czerwonym.Radio jakie jest obecnie w samochodzie to Pioneer DEH-1220MP. Aha i jeszcze mam pytanie z całkiem innej beczki, jak na forum dodaje się nowe wątki?
grippen Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 bo w pionku masz dwa kable żółty i czerwony i tak żółty trzeba podłączyć pod + stały a czerwony pod + po zapłonie (lub na odwrót) jak tak podłączysz to będziesz słuchał radia tylko jak przekręcisz kluczyk, jak chcesz mieć cały czas radio bez względu na to czy kluczyk jest w stacyjce to oba kable podłączasz pod stały plus
bryla Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Dobra uporałem się z problemem dałem stałe zasilanie pod czerwony kabel scrossowałem go z żółtym(ten odłączyłem w ogóle od kostki) i radio ładnie działa pamięta stacje i wyłącza sie po wyciągnięciu kluczyka. EDIT: No właśnie tak podpinałem, ale wtedy żadnej reakcji, nie ważne czy zapłon był włączony czy nie, radio nie odpalało. Pamiętam że identyczny problem był gdy obecne radio było w Golfie II (tam spięte to wszystko było "na krótko") radio nie odpalało bez podłączenia bezpośredniego zasilania pod kabel żółty i czerwony. Nie wiem czy to tylko wada mojego radia,konkretnego modelu czy całej marki
piter1114 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 z tymi radiami bywa różnie, sam miałem "pewną" 100 proc. przejściówkę , i co się okazało? nie grały głośniki... Najlepiej zrobić tak : Opis wyjść radia +opis oryg.kostki w aucie w/g modelu, porównać , ew.coś dopasować a prawie wszystko da się pomierzyć
bryla Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 I lipa dzis rano sprawdzilem i radio rozprogramowane. Musze spr bezpieczniki ma ktos opis skrzynki do b5 99 1,9 tdi ahu.
piter1114 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 a co to za radio? nie ma podtrzymania pamięci?
grippen Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 spróbuj podłączyć żółty i czerwony kabel razem i do stałego + zaprogramuj coś i poczekaj kilka minut i potem sprawdź jak będzie rozkodowane to walnięte radio.
yuhri Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Mnie niestety nie udało się uruchomić tylnych głośników w avancie, r 2000. Próbowałem metody bez adaptera, próbowałem przez spinanie z przednimi głośnikami. Ostatecznie polutowałem i puściłem tylne głośniki przez wtyczkę ISO to jak dałem fader max na tył to grały (cichutko) to małe głośniczki przy klamkach a radio wyrzuciło błąd że spięcie. Radio to jvc kd-r431, ciszyłem sie ze lineout i że sie ida to połączyć a tu lipa.
Johny_92 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Z tego co pamietam, u siebie zlutowalem je do przodu i graja extra
Kowi87 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Ale sterowania przod tyl nie masz Kup ie sobie ten modul phonocar i nie rznicie dziada... drogie to nie jest a audio zaczyna grac tak jak powinno wysłane snickersem
Johny_92 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Tak ale wczoraj usiadlem, teraz jak odbiore auto moge zdjecia porobic co jak polutowane, dziala normalnie sterowanie tyl przod
yuhri Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Długo sie bawiłem w przepinanie, lutowanie itd z tymi tylnymi głośnikami i nic sie nie udało. Ostateczna diagnoza: zepsuty wzmacniacz wiec puściłem kable z kostki iso do fabrycznej instalacji tylnych głośników i niby działa. Niby bo jak dam fader na tył to zaczynają mi strzelac małe głosniki przy klamkach. Ostatecznie fader ustawiony jest na 0, tylne głośniki słychać jak gra głośno. Efekt jest fajny. Wzmacniacz z tuba pójdzie do elektronika na diagnostyke. Jak wróci to będę dalej kombinował
Johny_92 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 U mnie, jak fader na 0 to tył głosniej gra, ale zadnych trzaskow nigdzie nie ma ;x
yuhri Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Może moje małe głośniczki są już do wymiany...biorąc pod uwagę że ich efekt jest znikomy to chyba je rozłączę.
Kowi87 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 U mnie, jak fader na 0 to tył głosniej gra, ale zadnych trzaskow nigdzie nie ma ;x czyli nie gra normalnie:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się