jedrekx Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 współczuję, szkoda auta ;( mam nadzieję, że z Tobą wszystko OK?
RS Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Fizycznie-> OK psychicznie-> szkoda slow...
jedrekx Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Fizycznie-> OK to najważniejsze psychicznie-> szkoda slow... to się domyślam..
MARCIN607 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 :wallbash: je..ne ciężarówki i te buce w środku (oczywiście nie wszyscy) Tygrys najważniejsze że Tobie nic sie nie stało
RS Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 tak jak na to patrze to moze to nawet siegnac szkody calkowitej, bo przez ten blotnik to chyba bedzie musial byc caly lewy plat wymieniany (wedlug rzeczoznawcy) dodatkowo utrata na wartosci rynkowej z racji ze jest to teraz auto powypadkowe i odszkodowanie za czas kiedy bede bez auta- tyle moge z jego ubezpieczalni w niemczech wyciagnac. Gdybym regulowal z Autocasco to tylko naprawa bez auta zastepczego i odszkodowania z tytulu utrraty wartosci rynkowej i dodatkowo regress 300 euro no i wyzsza stawka AC, wiec jest o co walczyc.....
Ponior Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 masakra, szkoda słów. Auto się zrobi ale co to nerwów kosztuje ;(
RS Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Wracajac do tego zaworka, to zalozylem i wyskakuje mi notlauf po osiagnieciu temperatury i pokazuje mi w bledach ze sa przekroczone wartosci doladowania- ma ktos jakis pomysl? Tak wyglada zestaw naprawczy: Trzeba na cos uwazac jak sie to montuje?
viktor098 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 tiger ales poszol po bandzie masakra
Muskel1 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Gdybym regulowal z Autocasco to tylko naprawa bez auta zastepczego i odszkodowania z tytulu utrraty wartosci rynkowej i dodatkowo regress 300 euro no i wyzsza stawka AC, wiec jest o co walczyc..... A nie masz Rabattschutz? wtedy stawka by nie urosla. Nie masz swiadkow? chyba sami nie byliscie na tej drodze skoro sie wciskal. Wspolczuje Ci szkoda auta bo fajne.
Flyer Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 szkoda calkowita to nie bedzie, poprostu wymienia plat blotnika tylniego i platy drzwi.
norka Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 kurde Tygrys Ty non stop masz cos z tym autem, jak Ci sie cos nie zdupcy to zas Ci ktos przyp..rdoli szkoda auta, bo jest naprawde
RS Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 kurde Tygrys Ty non stop masz cos z tym autem, jak Ci sie cos nie zdupcy to zas Ci ktos przyp..rdoli szkoda auta, bo jest naprawde Tym razem to to i to sie zdarzylo... szkoda calkowita to nie bedzie, poprostu wymienia plat blotnika tylniego i platy drzwi. Kwestia tylko- jakie koszty tego- bo niemcy drozej kalkuluja, a te modele juz polecialy na cenie....Gdzie sie konczy tylni blotnik ? Nie jest on razem z wszystkimi slupkami? (Mam na mysli w ASO)
Rosemeyer Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 jeb...na aryjska rasa hmmm z drugiej strony to może powoli zacznij się rozglądac za jakąś B8?
czarny Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 masakra dopiero teraz widac te szkody :wallbash: słuchaj jak sie pytałem w jednej firmie o dpf torobia tak sciagaja puszke przepalaja od gory iwyciagaja srodek spawaja puszke i tak zeby od spodu nie bylo nic widac:) tylko pytanie czy przy sprawdzaniu technicznie nie beda mierzyc miernikiem normy, a najlepiej zagadac dobrze z tym co podpisje:D :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Gdzie sie konczy tylni blotnik ? Nie jest on razem z wszystkimi slupkami? (Mam na mysli w ASO) mniej wiecej w polowie tylniego slupka
filip1001 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 dopiero teraz tu zaglądnąłem, wyrazy współczucia z mojej strony ws. tej kolizji wiem co to znaczy stukniety kierowca ciezarowki, bo obok mojego domu przejezdza codziennie 6 tysiecy TIRow
RS Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 dopiero teraz tu zaglądnąłem, wyrazy współczucia z mojej strony ws. tej kolizji wiem co to znaczy stukniety kierowca ciezarowki, bo obok mojego domu przejezdza codziennie 6 tysiecy TIRow To gdzie ty mieszkasz? Przy Autostradzie? Gdzie sie konczy tylni blotnik ? Nie jest on razem z wszystkimi slupkami? (Mam na mysli w ASO) mniej wiecej w polowie tylniego slupka Dam znac co powie rzeczoznawca...
michier Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Tygrys ty sie nie zastanawiaj nad wywaleniem dpf tylko wywal i juz.Aligator program zrobi tak ,ze zadna stacja diagnostyczna w de ci tego nie wykryje-temat znam z doswiadczenia , a nawet w serwisie audi sie nie zorientują-mi ostatnio wymieniali PPD , inspekcje zrobili -na kompie dpf wyszledl ze czysciutki-a juz dawno go nie bylo. Takze bez obaw wywalaj.mi po usunieciu dpf seria wyszla 190 ps
RS Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 Tygrys ty sie nie zastanawiaj nad wywaleniem dpf tylko wywal i juz.Aligator program zrobi tak ,ze zadna stacja diagnostyczna w de ci tego nie wykryje-temat znam z doswiadczenia , a nawet w serwisie audi sie nie zorientują-mi ostatnio wymieniali PPD , inspekcje zrobili -na kompie dpf wyszledl ze czysciutki-a juz dawno go nie bylo. Takze bez obaw wywalaj.mi po usunieciu dpf seria wyszla 190 ps Eh..., do Kwietnia jeszcze wytrzymam... Jakie masz spalanie teraz? Jak dlugo to masz, lub ile km na tym zrobiles? Zadnych problemow z EGR? Masz Downpipe czy KAT wstawiony?
michier Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Myslałem żeby wrzucic katalizator ale Aligotor uświadomił mnie że bedzie problem z czujnikami ,także rozciąłem puche dpf i ten wkład wywaliłem, zaspawałem i wrzuciłem spowrotem.W sierpniu wywaliłem jeszcze te wałki balansujące i zastosowałem przepis jaro4444 i powiem Ci ,że teraz to inne auto zobacz rezultat z hamowni: http://imageshack.us/photo/my-images/836/ae4brdpage001.jpg/ a co do spalania ->wracałem z pl na nrw na tempomacie wg fisu 6.8 a zapiete 150km/h bez porównania bo przed tymi zabiegami nie schodziłem ponizej 7.7 przy tej samej predkosci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się