Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Aktualny tygrysowoz...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

współczuję, szkoda auta ;( mam nadzieję, że z Tobą wszystko OK?

Opublikowano

Fizycznie-> OK

psychicznie-> szkoda slow...

Opublikowano

Fizycznie-> OK

to najważniejsze :good:

psychicznie-> szkoda slow...

to się domyślam.. :wallbash:

Opublikowano

:wallbash: :wallbash: je..ne ciężarówki i te buce w środku (oczywiście nie wszyscy)

Tygrys najważniejsze że Tobie nic sie nie stało :wink4:

Opublikowano

tak jak na to patrze to moze to nawet siegnac szkody calkowitej, bo przez ten blotnik to chyba bedzie musial byc caly lewy plat wymieniany (wedlug rzeczoznawcy)

dodatkowo utrata na wartosci rynkowej z racji ze jest to teraz auto powypadkowe i odszkodowanie za czas kiedy bede bez auta- tyle moge z jego ubezpieczalni w niemczech wyciagnac. Gdybym regulowal z Autocasco to tylko naprawa bez auta zastepczego i odszkodowania z tytulu utrraty wartosci rynkowej i dodatkowo regress 300 euro no i wyzsza stawka AC, wiec jest o co walczyc.....

Opublikowano

masakra, szkoda słów. Auto się zrobi ale co to nerwów kosztuje ;(

Opublikowano

Wracajac do tego zaworka, to zalozylem i wyskakuje mi notlauf po osiagnieciu temperatury i pokazuje mi w bledach ze sa przekroczone wartosci doladowania- ma ktos jakis pomysl?

Tak wyglada zestaw naprawczy:

2ecb9757c972ed69med.jpg

Trzeba na cos uwazac jak sie to montuje?

Opublikowano

Gdybym regulowal z Autocasco to tylko naprawa bez auta zastepczego i odszkodowania z tytulu utrraty wartosci rynkowej i dodatkowo regress 300 euro no i wyzsza stawka AC, wiec jest o co walczyc.....

A nie masz Rabattschutz? wtedy stawka by nie urosla.

Nie masz swiadkow? chyba sami nie byliscie na tej drodze skoro sie wciskal.

Wspolczuje Ci :hi: szkoda auta bo fajne.

Opublikowano

szkoda calkowita to nie bedzie, poprostu wymienia plat blotnika tylniego i platy drzwi.

Opublikowano

kurde Tygrys Ty non stop masz cos z tym autem, jak Ci sie cos nie zdupcy to zas Ci ktos przyp..rdoli :wallbash:

szkoda auta, bo jest naprawde :good:

Opublikowano

kurde Tygrys Ty non stop masz cos z tym autem, jak Ci sie cos nie zdupcy to zas Ci ktos przyp..rdoli :wallbash:

szkoda auta, bo jest naprawde :good:

Tym razem to to i to sie zdarzylo... :disgust:

szkoda calkowita to nie bedzie, poprostu wymienia plat blotnika tylniego i platy drzwi.

Kwestia tylko- jakie koszty tego- bo niemcy drozej kalkuluja, a te modele juz polecialy na cenie....

Gdzie sie konczy tylni blotnik ? Nie jest on razem z wszystkimi slupkami? (Mam na mysli w ASO)

Opublikowano

jeb...na aryjska rasa :disgust:

hmmm z drugiej strony to może powoli zacznij się rozglądac za jakąś B8? :wink4::naughty:

Opublikowano

masakra dopiero teraz widac te szkody :wallbash: :wallbash: :wallbash:

słuchaj jak sie pytałem w jednej firmie o dpf torobia tak sciagaja puszke przepalaja od gory iwyciagaja srodek spawaja puszke i tak zeby od spodu nie bylo nic widac:)

tylko pytanie czy przy sprawdzaniu technicznie nie beda mierzyc miernikiem normy, a najlepiej zagadac dobrze z tym co podpisje:D :gwizdanie:

Opublikowano

Gdzie sie konczy tylni blotnik ? Nie jest on razem z wszystkimi slupkami? (Mam na mysli w ASO)

mniej wiecej w polowie tylniego slupka

Opublikowano

dopiero teraz tu zaglądnąłem, wyrazy współczucia z mojej strony ws. tej kolizji :thumbdown: wiem co to znaczy stukniety kierowca ciezarowki, bo obok mojego domu przejezdza codziennie 6 tysiecy TIRow :cool1:

Opublikowano

dopiero teraz tu zaglądnąłem, wyrazy współczucia z mojej strony ws. tej kolizji :thumbdown: wiem co to znaczy stukniety kierowca ciezarowki, bo obok mojego domu przejezdza codziennie 6 tysiecy TIRow :cool1:

To gdzie ty mieszkasz? Przy Autostradzie? :shocked:

Gdzie sie konczy tylni blotnik ? Nie jest on razem z wszystkimi slupkami? (Mam na mysli w ASO)

mniej wiecej w polowie tylniego slupka

Dam znac co powie rzeczoznawca...

Opublikowano

Tygrys ty sie nie zastanawiaj nad wywaleniem dpf tylko wywal i juz.Aligator program zrobi tak ,ze zadna stacja diagnostyczna w de ci tego nie wykryje-temat znam z doswiadczenia , a nawet w serwisie audi sie nie zorientują-mi ostatnio wymieniali PPD , inspekcje zrobili -na kompie dpf wyszledl ze czysciutki-a juz dawno go nie bylo. Takze bez obaw wywalaj.mi po usunieciu dpf seria wyszla 190 ps

Opublikowano

Tygrys ty sie nie zastanawiaj nad wywaleniem dpf tylko wywal i juz.Aligator program zrobi tak ,ze zadna stacja diagnostyczna w de ci tego nie wykryje-temat znam z doswiadczenia , a nawet w serwisie audi sie nie zorientują-mi ostatnio wymieniali PPD , inspekcje zrobili -na kompie dpf wyszledl ze czysciutki-a juz dawno go nie bylo. Takze bez obaw wywalaj.mi po usunieciu dpf seria wyszla 190 ps

Eh..., do Kwietnia jeszcze wytrzymam...

Jakie masz spalanie teraz? Jak dlugo to masz, lub ile km na tym zrobiles? Zadnych problemow z EGR? Masz Downpipe czy KAT wstawiony?

Opublikowano

Myslałem żeby wrzucic katalizator ale Aligotor uświadomił mnie że bedzie problem z czujnikami ,także rozciąłem puche dpf i ten wkład wywaliłem, zaspawałem i wrzuciłem spowrotem.W sierpniu wywaliłem jeszcze te wałki balansujące i zastosowałem przepis jaro4444 i powiem Ci ,że teraz to inne auto zobacz rezultat z hamowni: http://imageshack.us/photo/my-images/836/ae4brdpage001.jpg/

a co do spalania ->wracałem z pl na nrw na tempomacie wg fisu 6.8 a zapiete 150km/h bez porównania bo przed tymi zabiegami nie schodziłem ponizej 7.7 przy tej samej predkosci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...