Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Czy silnik w A6 rocznik 2007

o kodzie BRE to taki sam silnik jak BLB i czy potrzebne są te same części co w BLB do swapa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silnik w A6 rocznik 2007

o kodzie BRE to taki sam silnik jak BLB i czy potrzebne są te same części co w BLB do swapa ?

BRE to to samo tylko napęd z wału jest już na kołach zębatych a nie łańcuchu jak w BLB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki MAJKI .Czyli wszystkie części do swapu ppmpy będą potrzebne takie same jak do BLB ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki MAJKI .Czyli wszystkie części do swapu ppmpy będą potrzebne takie same jak do BLB ?

Wg mnie tak tylko nie wiem jak ze ściagnięciem koła z wału bo jest inne większe ale pewnie nie bedzie problemu bo hamer już to robił u siebie w tym nowym silniku który miał ten sam napęd co BRE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki MAJKI .Czyli wszystkie części do swapu ppmpy będą potrzebne takie same jak do BLB ?

Nie wywalaj wałków jeśli masz koła zębate!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmodernizować swój moduł olejowy(naprawić wałek balansowy pod szerszy,mocniejszy zabierak).Auta z zabierakiem 10 cm już powoli padają(2011r)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert11 to na czym w końcu stanąłeś z tą Twoją wymianą bo mam ten sam model i ten sam problem i duży rebus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem zdecydowany na Swap pompy olejowej z 2.0 tdi BLB na 1.9 tdi w moim Audi b7 jestem z okolic Warszawy i prosiłbym namiar na zaprzyjazniony warsztat Pana Jaro4444 który przeprowadza modyfikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus.

Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus.

Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów.

Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus.

Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów.

Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków.

Jeździsz takim autem(2.0 tdi bez wałków) czy tylko wywalasz i kasujesz ok 2 tyś zł ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet kolega który zasiadł za "sterami" audi po wywaleniu wałków stwierdził że pracuje inaczej - jego stwierdzenie jak commonrail.

To że parametry silnika bez wałków są lepsze - no cóż odchodzi silnikowi zbędna masa wirująca. Tu ok - motor jest żwawszy.

To że pojawiają się wibracje wprawdzie niewielkie - tak ma być - do tego służyły właśnie te wałki.

griga-st:

Ktoś kto jeździł swoim samochodem np. 1 rok i wywalił wałki od razu wyczuje (jak kumaty) że auto, silnik inaczej się zachowuje.

Jak postawisz dwie takie same audice obok siebie jedna z wałkami a druga bez to na 70% jesteś w stanie rozpoznać w której są wałki a w której nie.

Wiem że to kiepski wynik tak samo porównywalny do znalezienia dwóch 2.0 TDI np. 170km BRD tak samo przyśpieszających, brzmiących itd.

Tylko klient zauważy różnicę po wywaleniu wałków.

I każdy mi mówi to samo. Silnik super teraz działa ale może kultura pracy ok. 2kobr jest gorsza ale ma pewność że pompa będzie mu działała.

Teraz trzeba wyrównoważyć

Albo

pewność i swap na 1.9 - ale drgania ok. 2 kobr ale lepsze wejście na obroty

albo

pewność i regeneracja wałków na większy imbus = spokój do końca "motorówki" i brak drgań

To już pozostawiam właścicielom 2.0 TDI - audi, vw, skoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...