remix Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Witam wszystkich serdecznie... jestem nieszczęsnym posiadaczem silnika BLB . Dziś odkręciliśmy ze znajomym mechanikiem miskę olejową w której to znajdował się ślizg .Moje pytanie to co tu teraz robić i czy da się wymienić same ślizgi czy muszę kópowć całość w ASO? pomóżcie...
Jordi Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Kolego, wywalcie te cholerne wałki i zamontujcie pompe z 1.9tdi. Moja Audiczka zrobiła 11 tyś km beż żadnych problemów, szybciej wykręcała się na obroty a nawet i ciszej chodziła niż inne BLB.
H4mm3R Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Kolego, wywalcie te cholerne wałki i zamontujcie pompe z 1.9tdi. Moja Audiczka zrobiła 11 tyś km beż żadnych problemów, szybciej wykręcała się na obroty a nawet i ciszej chodziła niż inne BLB. A moja 80 tyś km
Jordi Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Podejrzewam że gdyby mi pan z zielonej Corsy na czołówke nie wyjechał to by zrobiła pewnie i z 100 tyś
Gość .... Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Kolejny BPW po modyfikacji układu olejowego-w trakcie. Gniazdo wałka ok imbusik szkoda słów. Stwierdziłem że lepiej zrobić to raz a dobrze i gdyby kiedyś autko zmieniło właściciela to może spać spokojnie. Czekam na części podziele sie wrażeniami , ja zdemontowałem silnik i przy okazji sprzęgło wymieniam Gdzie robisz zabieg bo widze że jesteś ze śląskiego, możesz kogoś polecić? Ja to u siebie robie na warsztacie bo ojciec ma warsztat samochodowy.
-maniana- Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 witam kolegów, mam zamiar z kolegą przerobić ten napęd w BPW ta zębatka którą trzeba założyć na wał do jakiego miejsca ma na niego wejść?
H4mm3R Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 witam kolegów, mam zamiar z kolegą przerobić ten napęd w BPW ta zębatka którą trzeba założyć na wał do jakiego miejsca ma na niego wejść? Masz odsadzenie na wale że za daleko nie pójdzie.
-maniana- Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 a w jaki sposób ściągnąć starą zebątkę z wału?? wyczytałem, że trzeba nacinać lub nagrzewać aby zeszła lekko aby nie zarysować wału, tak? a założenie nowej w jaki sposób przeprowadzić? z góry dzięki za odpowiedź
H4mm3R Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 a w jaki sposób ściągnąć starą zebątkę z wału?? wyczytałem, że trzeba nacinać lub nagrzewać aby zeszła lekko aby nie zarysować wału, tak? a założenie nowej w jaki sposób przeprowadzić? z góry dzięki za odpowiedź To nie dokładnie czytałeś, bo gdzieś na początku tego tematu wrzuciłem foty i opis jak to robiłem. Nic nie porysujesz, a z założeniem nowej trochę wyobraźni i założysz
-maniana- Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 to muszę jeszcze raz przejrzeć wątek i poszukać Twoje wypowiedzi
czarny Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 hamer ile juz przejezdziles po swapie pompy?
griga-st Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ważył może ktoś wałki? Wczoraj robiłem porządki w garażu, i tak na„oko" to ze 20-25 kilogramów ważą . Wygląda na to, że wałki nie muszą sie wcale obracać bo samą masą kompensują drgania. :polew: Ja mam 15 kkm nalatane po swapie, w tym ostatnia trasa 3 tys. I wszystko OK.
H4mm3R Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 hamer ile juz przejezdziles po swapie pompy? 80tys będzie.
czarny Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 no proszę elegancko i zadnych problemow? ja mam dopiero ok. 3 tys i powiem ze jestm zadowolony;) nic nie słychać rewelacja;) zabieg godny polecenia :gwizdanie:
H4mm3R Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Tu już raczej niema co się zepsuć, więc wszystko działa prawidłowo
tomek gdynia Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jeśli ktoś zrobił przeszczep i ma zbędny moduł pompy oleju na kołach zębatych to jestem w stanie go odkupić.Pisać prywatnie aby nie zaśmiecać tematu...
deex Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 zabieg przeszczepienia pompy od 1.9 tdi juz za mna , przelatane 4 tys i wszystko ok silnik pracuje równiej i bardziej kulturalnie ;)zobaczymy co bedzie przy wiekszym przebiegu
michier Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 W moim przypadku 7kkm i rowniez wszystko ok
chomika Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 mam już wszystko zamówione co potrzebne do kastracji BLB , w serwisie koszta ok. 1200 przed rabatem zamówiłem także śrubę kółka rozrządu numer WHT 004 573, i moje pytanie brzmi jaką siłą mam ją przykręcić (siła i ile stopni) bo nie raz słyszałem że potrafią się luzować ale to dotyczy 1,9 nie chciałbym za miesiąc robić głowicy, a dokręcona była aż klucz trzeszczał proszę o pomoc pozdrawiam
-maniana- Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 czy wszyscy którzy przeprowadzali modyfikacje ściągali i zakładali/ustawiali rozrząd z blokadami? Kółko rozrządu zablokujesz choćby nawet wiertłem (mowa tu o 8V) a wał korbowy już nie zauważyłem, że są dwa rodzaje blokad wału korbowego (ta czarna to chyba do 1.9) bo do 2.0 znak na blokadzie jest po prawej stronie - kliknijcie w miniaturę a otworzy się duże i jakiej średnicy ściągacz potrzebuję aby ściągnąć z wału koło zębate napędu wałków aut po modyfikacji czyli na kolach zębatych dziękuję za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się